OsloSS Skrevet 15. oktober 2024 #441 Del Skrevet 15. oktober 2024 Litt off topic, men en får gi Grøtta Grav litt kred for at han har greid å trene seg opp så bra med muskler og stamina. Det har jo krevd mye innsats, og viser dedikasjon og målbevissthet. Nå ligger jo damene langflate etter kroppen hans. Husker han fra de første Farmen-sesongene, hvor han skjulte den spinkle fremtoningen med 3 lag med gensere og forsvarets M75 feltbukse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 15. oktober 2024 #442 Del Skrevet 15. oktober 2024 Spoiler Ok, dagens episode. Carina er nå litt oppigler hun og. Det hjelper nå ikke stemningen på laget at hun skal påpeke dårlig stemning hele tiden heller. Hun var jo ikke spesielt hyggelig selv heller da hun stod i fare for å ryke tidligere. Personlig synes jeg ikke noe om å skulle bevisst skippe han ut, 71 er nå ikke den type program. Han har for all del lagt opp til det selv, men jeg tror nok ikke jeg hadde hatt samvittighet til det selv. Trist med Ane, men kanskje lov å håpe at hun joiner dem etter denne etappen siden de ikke fikk beskjed om at hun er ute? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 15. oktober 2024 Forfatter #443 Del Skrevet 15. oktober 2024 OsloSS skrev (30 minutter siden): Litt off topic, men en får gi Grøtta Grav litt kred for at han har greid å trene seg opp så bra med muskler og stamina. Det har jo krevd mye innsats, og viser dedikasjon og målbevissthet. Nå ligger jo damene langflate etter kroppen hans. Husker han fra de første Farmen-sesongene, hvor han skjulte den spinkle fremtoningen med 3 lag med gensere og forsvarets M75 feltbukse. Er du helt sikker på det? 🫣 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 15. oktober 2024 #444 Del Skrevet 15. oktober 2024 Ja, nei, hva skal man si.. han vet å holde seg selv aktuell i alle fall. https://www.vg.no/rampelys/i/73RLAV/gaute-groetta-grav-auksjonerer-bort-hvilepuls-kurs 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 15. oktober 2024 #445 Del Skrevet 15. oktober 2024 Mollebolle skrev (31 minutter siden): Er du helt sikker på det? 🫣 Tja. Hun Barbro-baben fra Farmen, ex-kona og nåværende samboer virker jo å være damer fra øverste hylle. Sånn utseendemessig ihvertfall. Så mannen har da draget. Men ikke vet jeg, damer faller jo ofte for menn med selvtillit, og Grøtta Grav har jo veldig høy selvtillit.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 15. oktober 2024 #446 Del Skrevet 15. oktober 2024 Det sies jo at kvinner faller for badboys så kanskje dette blir den nye normalen...Gangsta`Grøtta Grav-menn med pompøst selvbilde og testo-adferd. Kjenner jeg må legge meg i hardtrening, få opp kondisen, pumpe jern og kvitte meg med empati så jeg og kan kjenne på hvordan det er å hoppe fra blomst til blomst og spre litt pollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. oktober 2024 #447 Del Skrevet 15. oktober 2024 OsloSS skrev (2 timer siden): Litt off topic, men en får gi Grøtta Grav litt kred for at han har greid å trene seg opp så bra med muskler og stamina. Det har jo krevd mye innsats, og viser dedikasjon og målbevissthet. Nå ligger jo damene langflate etter kroppen hans. Husker han fra de første Farmen-sesongene, hvor han skjulte den spinkle fremtoningen med 3 lag med gensere og forsvarets M75 feltbukse. Hadde ikke tatt i han med ildtang engang 😄 Han er ikke så kjekk. Verken utvending og i hvert fall ikke innvendig 🙄 Hvordan han har fått damer til å falle pladask for han er for meg et lite mysterium... Fyren har aldri vært spesielt sjarmerende. Han er ikke akkurat guds gave til kvinnen. Da hadde jeg heller blitt mer sjarmert av f.eks Hulsker. Han er i hvert fall mye mer omgjengelig og medmenneskelig. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neida så Skrevet 15. oktober 2024 #448 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) Gaute har jobbet med reality i mange år,han vet hvordan slike program fungerer. Alt handler om seertall. Ingenting skaper mer seere en en drittsekk (Desverre) dette vet selvfølgelig Gaute alt om, og han har egenhendig klart å doblet seertallet på 71 grader nord. Kostnad på en reklamespott på 15 sek kan være kr 5000 pr 100 000 seere. Om Gaute har doblet dette fra 1500 til nesten 300 tusen seere, sier det seg selv att han kommer til å få mye realetyoppdrag frammover. Om det da er 4 minutter med reklame i hverr reklamespott vil det være 510 000 uten Gaute 1020 000 med Gaute. ganger 3 spotter pr program Endret 15. oktober 2024 av Neida så Endret tall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 15. oktober 2024 #449 Del Skrevet 15. oktober 2024 Neida så skrev (4 minutter siden): Gaute har jobbet med reality i mange år,han vet hvordan slike program fungerer. Alt handler om seertall. Ingenting skaper mer seere en en drittsekk (Desverre) dette vet selvfølgelig Gaute alt om, og han har egenhendig klart å doblet seertallet på 71 grader nord. Kostnad på en reklamespott på 15 sek kan være kr 5000 pr 100 000 seere. Om Gaute har doblet dette fra 1500 til nesten 300 tusen seere, sier det seg selv att han kommer til å få mye realetyoppdrag frammover. Så hva blir neste realityprogram på Grøtta Grav da? "Hver gang vi møtes"? "I har laga den beste hiten ta alle. Knækkebrød. Hadde hvilepuls når I laga sangen." 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neida så Skrevet 15. oktober 2024 #450 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) OsloSS skrev (10 minutter siden): Så hva blir neste realityprogram på Grøtta Grav da? "Hver gang vi møtes"? "I har laga den beste hiten ta alle. Knækkebrød. Hadde hvilepuls når I laga sangen." Hva som helst desverre . Det er seertallet som bestemmer. For hvær artikkel som blir skrevet, for hvert innlegg (Hær feks) vil merkedsverdien hans berre øke og øke. Han har skapt seg eit uttrykk som han kommer til å bli husket for lenge: «Hvilepuls» Det er rett og slett inponerende.. Endret 15. oktober 2024 av Neida så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 15. oktober 2024 #451 Del Skrevet 15. oktober 2024 OsloSS skrev (3 timer siden): Litt off topic, men en får gi Grøtta Grav litt kred for at han har greid å trene seg opp så bra med muskler og stamina. Det har jo krevd mye innsats, og viser dedikasjon og målbevissthet. Nå ligger jo damene langflate etter kroppen hans. Husker han fra de første Farmen-sesongene, hvor han skjulte den spinkle fremtoningen med 3 lag med gensere og forsvarets M75 feltbukse. Hmmmm… ligger damene langflat etter kroppen hans?? Hvor da? Hjelper ikke med veltrent kropp personligheten er 👎 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 15. oktober 2024 #452 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) Neida så skrev (20 minutter siden): Hva som helst desverre . Det er seertallet som bestemmer. For hvær artikkel som blir skrevet, for hvert innlegg (Hær feks) vil merkedsverdien hans berre øke og øke. Han har skapt seg eit uttrykk som han kommer til å bli husket for lenge: «Hvilepuls» Det er rett og slett inponerende.. Hadde Grøtta Grav vært smart og smidd mens jernet er varmt kunne han solgt energidrikker, energibarer og turmat med varenavnet "Hvilepuls" og solgt unna i stor stil. Eller hva med et ølmerke "Hvilepils". Her ligger det uante muligheter for kremmeren Grøtta Grav. Endret 15. oktober 2024 av OsloSS . 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neida så Skrevet 15. oktober 2024 #453 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) OsloSS skrev (42 minutter siden): Hadde Grøtta Grav vært smart og smidd mens jernet er varmt kunne han solgt energidrikker, energibarer og turmat med varenavnet "Hvilepuls" og solgt unna i stor stil. Eller hva med et ølmerke "Hvilepils". Her ligger det uante muligheter for kremmeren Grøtta Grav. Jepp… tenker innpresarioen hans gnir seg i nevene og planlegg som en gal… Hvilepuls er eit begrep som kan brukes til hva det måtte være: En sang og eit kurs er på veg. Eit togselskap har allerede brukt det i reklamen Endret 15. oktober 2024 av Neida så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opal Skrevet 15. oktober 2024 #454 Del Skrevet 15. oktober 2024 Mardina skrev (1 time siden): Hadde ikke tatt i han med ildtang engang 😄 Han er ikke så kjekk. Verken utvending og i hvert fall ikke innvendig 🙄 Hvordan han har fått damer til å falle pladask for han er for meg et lite mysterium... Fyren har aldri vært spesielt sjarmerende. Han er ikke akkurat guds gave til kvinnen. Da hadde jeg heller blitt mer sjarmert av f.eks Hulsker. Han er i hvert fall mye mer omgjengelig og medmenneskelig. Signerer denne. Gaute sier at han er sterkest og raskest, det siste stemmer kanskje, men for meg betyr sterk ikke bare det fysiske når man er på et lag. Sterk er å ta hensyn til de andre, løfte dem frem og opp, samt gjøre en innsats for hele laget og ikke bare for seg selv, i tillegg til at man er sterk i kroppen. Nei fy for en usjarmerende type. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neida så Skrevet 15. oktober 2024 #455 Del Skrevet 15. oktober 2024 Opal skrev (1 minutt siden): Signerer denne. Gaute sier at han er sterkest og raskest, det siste stemmer kanskje, men for meg betyr sterk ikke bare det fysiske når man er på et lag. Sterk er å ta hensyn til de andre, løfte dem frem og opp, samt gjøre en innsats for hele laget og ikke bare for seg selv, i tillegg til at man er sterk i kroppen. Nei fy for en usjarmerende type. Men hadde noen giddet å skrive om han da?? Gaute kommer vi til å se i annethvert reality program frammover, Ishokkey typen blir glømt fort (Desverre) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 15. oktober 2024 #456 Del Skrevet 15. oktober 2024 Neida så skrev (29 minutter siden): Men hadde noen giddet å skrive om han da?? Gaute kommer vi til å se i annethvert reality program frammover, Ishokkey typen blir glømt fort (Desverre) Du sier noe der. Grøtta Grav har allerede rukket å få legendestatus pga hvilepuls-utrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neida så Skrevet 15. oktober 2024 #457 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) OsloSS skrev (15 minutter siden): Du sier noe der. Grøtta Grav har allerede rukket å få legendestatus pga hvilepuls-utrykket. Ja slik er det…Og om du legg merke til det, pressen hyler etter en kommentar, men om han sier noe som helst nå, kan han risikere å ødlegge hele magien. Derfor er det lurt å ligge lavt. Jo mer sinte folk blir, dess mer presse får han. han har nok en impresario (Manager) som hjelper seg. Googler ein hvilepuls nå, så dukker Gaute opp i alle kanaler. Endret 15. oktober 2024 av Neida så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 15. oktober 2024 #458 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tipper det bare er et vindkast som går over like fort som det kom. Tror ikke han kan leve på hvilepuls og drittsekk-image lenger enn kanskje maks 3 uker etter 71 er ferdig. Da har befolkningen gått videre i livet, og har en ny skandale å diskutere. Jeg tror ikke han har nok å by på til å holde interessen gående. Han er totalt uinteressant utenom at han er nedlatende, frekk og selvhøytidelig. Null annet. Hadde han skrytt av seg selv på samme måte MEN vært en hyggelig lagspiller hadde det stilt seg litt annerledes. Jeg har gått fra å heie på ham på Farmen, like ham godt som programleder på Farmen, til å bli nøytral til ham pga slutta se på Farmen, til å bli ganske flau av å lese om hans politiske karriere og til nå å virkelig mislike ham. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 15. oktober 2024 #459 Del Skrevet 15. oktober 2024 Krabbekrølle skrev (5 timer siden): Han eier hus i Ålesund som han leier ut, han har garantert vært i byen drøssevis av ganger og er nok godt kjent. Her er spill på gang. Men Anna gjennomskuet han og skjønte at han spilte dum. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 15. oktober 2024 #460 Del Skrevet 15. oktober 2024 K_mb skrev (6 minutter siden): Men Anna gjennomskuet han og skjønte at han spilte dum. Spoiler Blir litt karma da om laget hans velger å ikke vinne konkurransen. For å få han ut av 71° nord.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå