DittHåp Skrevet 14. oktober 2024 #421 Del Skrevet 14. oktober 2024 Han kommer jo til å bli invitert med på alle programmer som vil booste seertallene etter å ha mistet mange seere de siste årene. Kokkekamp ( "I kan lage Pavlova med begge hendene i baklomma " ), Skal vi danse ( " I e` kjent som RomsdalsTravolta så dette blir walkover for I ") Ex`on the Beach ( " I har jo besudla disse jentene allerede før vi kom hit" ) osv. 26 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 14. oktober 2024 #422 Del Skrevet 14. oktober 2024 DittHåp skrev (3 minutter siden): Han kommer jo til å bli invitert med på alle programmer som vil booste seertallene etter å ha mistet mange seere de siste årene. Kokkekamp ( "I kan lage Pavlova med begge hendene i baklomma " ), Skal vi danse ( " I e` kjent som RomsdalsTravolta så dette blir walkover for I ") Ex`on the Beach ( " I har jo besudla disse jentene allerede før vi kom hit" ) osv. Haha. Spot on 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 14. oktober 2024 #423 Del Skrevet 14. oktober 2024 DittHåp skrev (22 minutter siden): Han kommer jo til å bli invitert med på alle programmer som vil booste seertallene etter å ha mistet mange seere de siste årene. Kokkekamp ( "I kan lage Pavlova med begge hendene i baklomma " ), Skal vi danse ( " I e` kjent som RomsdalsTravolta så dette blir walkover for I ") Ex`on the Beach ( " I har jo besudla disse jentene allerede før vi kom hit" ) osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. oktober 2024 #424 Del Skrevet 14. oktober 2024 DittHåp skrev (31 minutter siden): Han kommer jo til å bli invitert med på alle programmer som vil booste seertallene etter å ha mistet mange seere de siste årene. Kokkekamp ( "I kan lage Pavlova med begge hendene i baklomma " ), Skal vi danse ( " I e` kjent som RomsdalsTravolta så dette blir walkover for I ") Ex`on the Beach ( " I har jo besudla disse jentene allerede før vi kom hit" ) osv. 😆😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 14. oktober 2024 #425 Del Skrevet 14. oktober 2024 Jeg tror desverre også at denne oppførselen kommer til å booste Gaute sin markedsverdi for den endeløse strømmen av "Kjendisreality" som snart har tømt markedet for alt untatt prkåte influensere. På en måte er det greit å vise frem slike, de fleste kjenner at en blir dårlig av oppførselen, og det tvinger frem en mening om adferd, men for GGG så vil det være forsterkende å skulle ha en slik rolle. Husker jo bare hvor høy Christer Falk ble på seg selv, og har vært i rolle siden. Men å være deltaker i flere uker, møtt med slik nedlatende utsyking er ikke bra for folk. Håper egentlig at kjendisreality bare dør en stille død. Tropp 1,2 og 3 i kompani lauritzen, f.eks gir så mye mer mening enn halvgamle kjendiser som kravler over hinder mot tvtid og betaling. Men er redd for at han her tar null selvkritikk og blir enda mer høy på seg selv. Oppmerksomhet trumfer nok alt. Regner med han blir hyllet av F.eks "Gutta" og får være med Baris &co. Han vil aldri forstå at de i såfall driter ut en mangebarnsfar som føler seg skikkelig kuuul. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 14. oktober 2024 #426 Del Skrevet 14. oktober 2024 Ja, nå gir han ut sang altså. Kan ikke skjønne at det å mobbe skal gjøre noen populær og at en skal tjene penger på det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 14. oktober 2024 #427 Del Skrevet 14. oktober 2024 adriana32 skrev (25 minutter siden): Ja, nå gir han ut sang altså. Kan ikke skjønne at det å mobbe skal gjøre noen populær og at en skal tjene penger på det. Blir skuffer dersom folk hører på det der. Vi burde egt bare ikke gi det oppmerksomhet i det hele tatt. Fyren trenger penger i disse dyrtider tydeligvis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 14. oktober 2024 #428 Del Skrevet 14. oktober 2024 Ingen kan jo være så dust som ggg. Jeg tror det er en rolle tv norge har bedt ham spille for å skape oppmerksomhet. Og vi er så dumme at vi går rett på limpinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 14. oktober 2024 #429 Del Skrevet 14. oktober 2024 adriana32 skrev (54 minutter siden): Ja, nå gir han ut sang altså. Kan ikke skjønne at det å mobbe skal gjøre noen populær og at en skal tjene penger på det. Ikke skjønne det? Fikk med deg at Melina Johnson fikk Gullruteprisen for BESTE DELTAKER etter hun skjelte ut en annen deltaker for å være stygg og feit?! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 14. oktober 2024 #430 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hatsumomo skrev (41 minutter siden): Ikke skjønne det? Fikk med deg at Melina Johnson fikk Gullruteprisen for BESTE DELTAKER etter hun skjelte ut en annen deltaker for å være stygg og feit?! Nei, fikk ikke med meg det. Aldri sett mye på 71 egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 14. oktober 2024 #431 Del Skrevet 14. oktober 2024 adriana32 skrev (28 minutter siden): Nei, fikk ikke med meg det. Aldri sett mye på 71 egentlig. Det var heldigvis ikke på 71(selv om hun ikke gjorde god figur der heller). En av de typ paradise hotel-realityene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmelieA Skrevet 14. oktober 2024 #432 Del Skrevet 14. oktober 2024 MarianneE skrev (6 timer siden): Litt på sida, men denne sier jo litt... https://www.andalsnes-avis.no/meninger/leserbrev/i/rlzx9A/gaute-groetta-grav-som-ordfoerer-virkelig Den sa mye ja... Han gjorde det vel og sjokkerende elendig i valget som ordfører. "Folket hans" ville rett og slett for alt i verden ikke ha han. Ikke så vanskelig å forstå hvorfor. Han virker egosentrisk, ustabil, hoven og nedlatende. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 14. oktober 2024 #433 Del Skrevet 14. oktober 2024 Mollebolle skrev (På 11.10.2024 den 8.44): Ref. gårdagens episode; Gaute fortsetter å ha dårlig oppførsel, bare på en annen måte enn før. Håper han ryker på hodet å ræva ut snart. Det slår meg at Hulsker også er en løs kanon. Forstår godt at han har havnet i klammeri før, når man se på temperamentet hans. Makan til hissigpropp. Ikke så veldig sjarmerende sprør du meg. Bernt er herlig morsom! Jeg digger humoren hans. Ja han har temperament, noe jeg syns er helt ok. Enig i at det har bikket litt over ved et par anledninger, men han tuller og overdriver litt også da. Jeg koser meg ihvertfall 😄 synes han har vist fine sider også 😊 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 14. oktober 2024 #434 Del Skrevet 14. oktober 2024 (endret) Soleil70 skrev (4 timer siden): Ingen kan jo være så dust som ggg. Jeg tror det er en rolle tv norge har bedt ham spille for å skape oppmerksomhet. Og vi er så dumme at vi går rett på limpinnen. Dessverre, han er seg selv (nok) Endret 14. oktober 2024 av Mollami 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 14. oktober 2024 #435 Del Skrevet 14. oktober 2024 MarianneE skrev (10 timer siden): Litt på sida, men denne sier jo litt... https://www.andalsnes-avis.no/meninger/leserbrev/i/rlzx9A/gaute-groetta-grav-som-ordfoerer-virkelig Alle som tror han er tillagt en ‘rolle ‘ - less dette! ☝️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 15. oktober 2024 #436 Del Skrevet 15. oktober 2024 Spoiler Ekstremt spennende i dagens episode! Jeg ler høyt dersom de ikke redder han på torsdag Den ultimate tvist, hvor skurken ryker fordi han oppfører seg stygt mot andre. Alle andre hadde de reddet. Henrik for the win! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBlå Skrevet 15. oktober 2024 #437 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) Titori skrev (8 timer siden): Bernt er herlig morsom! Jeg digger humoren hans. Ja han har temperament, noe jeg syns er helt ok. Enig i at det har bikket litt over ved et par anledninger, men han tuller og overdriver litt også da. Jeg koser meg ihvertfall 😄 synes han har vist fine sider også 😊 Enig. Han viser hele spekteret av følelser med redsel, sinne, glede. Syns han har herlig humor og viser masse omsorg for personene rundt seg. Flink til å motivere sine lagmedlemmer og vet hvordan man jobber sammen på et lag. Han har temperament, men samtidig er det ingenting vondt i han. Syns han er et godt forbilde når han viser at han er redd for nedkjøring på ski, høyder osv. Spesielt gutter trenger å se menn som ikke alltid mestrer alt og ikke er macho hele tiden. Endret 15. oktober 2024 av FrøkenBlå 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 15. oktober 2024 #438 Del Skrevet 15. oktober 2024 FrøkenBlå skrev (25 minutter siden): Enig. Han viser hele spekteret av følelser med redsel, sinne, glede. Syns han har herlig humor og viser masse omsorg for personene rundt seg. Flink til å motivere sine lagmedlemmer og vet hvordan man jobber sammen på et lag. Han har temperament, men samtidig er det ingenting vondt i han. Syns han er et godt forbilde når han viser at han er redd for nedkjøring på ski, høyder osv. Spesielt gutter trenger å se menn som ikke alltid mestrer alt og ikke er macho hele tiden. Helt enig med dere! Og er det et sted det er naturlig å vise hele spekteret av følelser, så er det på 71. Der blir man jo virkelig utfordret på alle måter (det vil si, om man ikke heter GGG.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 15. oktober 2024 #439 Del Skrevet 15. oktober 2024 Spoiler "I er sterkere og raskere enn alle på både Lindesnes og Nordkapp". 🤣 Tenk at mannen går ut med Hvilepuls-låt istedenfor å beklage oppførselen sin og innrømme at konkurranseinstinktet tok overhånd. Sier litt om selvinnsikten. Samtidig må man nesten bli imponert over evnen til å gi fingeren til alt og alle... Sier som en kommentar på Instagram: Om du har hvilepuls når du kjører på i senga, gjør du noe feil... Håper inderlig at laget driter i å redde ham. Er i det minste glad for at de vurderer å la være. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krabbekrølle Skrevet 15. oktober 2024 #440 Del Skrevet 15. oktober 2024 FrøkenBlå skrev (På 9.10.2024 den 6.09): Jeg tror du er inne på noe. Det er vanskeligere å navigere inne i en by enn i naturen. Ser jo at det er flere lag som ikke helt treffer på navigeringen i starten. Det virker nesten som at Gaute ikke får det til i starten og at han i tillegg blir forvirret av de andre lagenes navigasjon til første post. Han kan heller ikke støtte seg til Anna siden hun er enda dårligere på kart. Virker som at han etter hvert gir opp og gjemmer seg bak dårlig motivasjon hos Anna. Syns det er Gaute som viser dårlig motivasjon i dag. Anna gjør som vanlig en god figur. Rart at de ikke spør lokalbefolkningen tidligere. Her burde egentlig Anna tatt et større ansvar og vært mer på. Han eier hus i Ålesund som han leier ut, han har garantert vært i byen drøssevis av ganger og er nok godt kjent. Her er spill på gang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå