tunaen Skrevet 11. oktober #381 Del Skrevet 11. oktober Mollebolle skrev (5 timer siden): Ref. gårdagens episode; Gaute fortsetter å ha dårlig oppførsel, bare på en annen måte enn før. Håper han ryker på hodet å ræva ut snart. Det slår meg at Hulsker også er en løs kanon. Forstår godt at han har havnet i klammeri før, når man se på temperamentet hans. Makan til hissigpropp. Ikke så veldig sjarmerende sprør du meg. Hulsker må være forferdelig å leve sammen med. Tenk når barna skal i bhg og dere er sent ute, og han har null stressmestring og følelsesregulering😅 Cookiesandcream skrev (2 timer siden): Noen som vet om GGG virkelig plages med ørene eller om han sluntrer unna nok en gang? For ville det ikke vært naturlig å si noe annet enn «jeg får vondt i ørene» dersom han har en skade? Har selv skadede trommehinner og kan ikke dykke dypt. Så tror faktisk på han. Men typisk narssisist. Noen påpeker oppførselen hans, og han endrer oppførsel. Blir ond og sarkastisk, men «skjuler» det. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 11. oktober #382 Del Skrevet 11. oktober Cookiesandcream skrev (7 timer siden): Noen som vet om GGG virkelig plages med ørene eller om han sluntrer unna nok en gang? For ville det ikke vært naturlig å si noe annet enn «jeg får vondt i ørene» dersom han har en skade? Bernt har et voldsomt temperament og fyrer seg fort opp, men se hvordan han motiverte Christian opp fjellet. Skryter ham opp hele bakken og pusher ham frem. Gautes plager sitter vel først og fremst mellom ørene. 35 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. oktober #383 Del Skrevet 11. oktober Nutz skrev (9 timer siden): Lurer på det samme. Ang AA: det blir litt tåpelig å melde seg på 71 og nekte å gå på ski. Hun håpte vel hun skulle mestre det bedre enn hun gjorde, hun prøvde da i starten, men følte hun kom seg fortere frem uten de på. Er vel redd for å slå seg da og så har skrekken tatt henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 12. oktober #384 Del Skrevet 12. oktober Tittelen på episode 17 inneholder en av deltakernes navn, hvilket nok betyr at vedkommende er med helt dit - helt talentløst av produksjonen å avsløre dette, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 12. oktober #385 Del Skrevet 12. oktober Babyface skrev (3 timer siden): Tittelen på episode 17 inneholder en av deltakernes navn, hvilket nok betyr at vedkommende er med helt dit - helt talentløst av produksjonen å avsløre dette, synes jeg. Hvor ser du det, jeg får bare opp episodene som har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amonymbruker123 Skrevet 13. oktober #386 Del Skrevet 13. oktober Helt utrolig hvordan GGG fortsetter å skape utrolig dårlig stemning i laget. Tror ikke han er helt egnet for å delta i et program som handler om å jobbe sammen i team. Virker som alt han gjør er å irritere seg over de andre på laget som ikke er på samme nivå fysisk. Lurer på hva han så for seg i forkant før han takket ja til å bli med? Virker jo nesten som han ikke har sett på programmet tidligere. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. oktober #387 Del Skrevet 13. oktober Spoiler All ære til lagkameratene til GGG som klarer å stå i det ubehagelige. Jeg tror nesten jeg hadde trukket meg. Må være en enorm psykisk påkjennelse. Er nok det han vil at Carina skal. Han kaller henne det svakeste leddet hele tiden, selv til de andre på laget. Det er så utrolig ufint. At han mener at Carina er den egoistiske og lar sine behov gå foran laget, sier jo sitt... Det er så utrolig å høre han si ting som "Jeg har ikke noe behov for å presse laget. Vi har det laget vi har, og sånn er det bare." (Husker ikke helt nøyaktig, men noe lignende.) Det virker liksom som han prøver å fremstå empatisk, men han er jo bare nedlatende. Grøss. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 13. oktober #388 Del Skrevet 13. oktober Cookiesandcream skrev (15 timer siden): Hvor ser du det, jeg får bare opp episodene som har vært. Strim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. oktober #389 Del Skrevet 13. oktober Babyface skrev (39 minutter siden): Strim. Kan du skrive i spoiler hva den heter? Jeg har ikke Strim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 13. oktober #390 Del Skrevet 13. oktober Cookiesandcream skrev (12 minutter siden): Kan du skrive i spoiler hva den heter? Jeg har ikke Strim. Spoiler Gauteshow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. oktober #391 Del Skrevet 13. oktober Babyface skrev (38 minutter siden): Skjul innhold Gauteshow Spoiler Takk! Blæ altså, hadde håpet han røyk ut snart. Han bidrar jo til litt ekstra spenning, det skal han ha, men begynner å bli for ubehagelig å se på... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 13. oktober #392 Del Skrevet 13. oktober Skulle litt ønske dere ikke skrev det dere nå gjorde. Jeg trykka ikke på spoileren, men skjønte jo fort hvem det var snakk om. Kanskje slett det og skriv på PM istedenfor, eventuelt skriv før spoileren at det handler om episoder som ikke er vist. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 13. oktober #393 Del Skrevet 13. oktober yamask skrev (22 minutter siden): Skulle litt ønske dere ikke skrev det dere nå gjorde. Jeg trykka ikke på spoileren, men skjønte jo fort hvem det var snakk om. Kanskje slett det og skriv på PM istedenfor, eventuelt skriv før spoileren at det handler om episoder som ikke er vist. Hmm, trodde det var trygt siden vi skrev i spoiler og skrev at det var navnet på episoden det handler om i forkant. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 13. oktober #394 Del Skrevet 13. oktober Cookiesandcream skrev (15 minutter siden): Hmm, trodde det var trygt siden vi skrev i spoiler og skrev at det var navnet på episoden det handler om i forkant. Den første var trygg, også gikk jeg på en smell på neste 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 13. oktober #395 Del Skrevet 13. oktober Aldri sett en mer klassisk narsissist som Gaute, på tv noen gang tror jeg. Selvskryt på steroider de første episodene, har ikke øyne for noe annet enn seg selv og egne behov. Blir så utsatt for konstruktiv kritikk, som han tolker som et ubegrunnet angrep på han som tilfeldig person. Går over i å spille spill for å psyke ut folk, silent treatment og mengder med passiv aggresjon. Det oser av sinne og bitterhet, men når de andre påpeker dette så begynner han å gaslighte dem så det holder. Altså, æsj. Få gjøken ut. For en som har vokst opp med med en forelder av akkurat samme sorten, så kan jeg med hånda på hjertet si at dette er et farlig og ødeleggende menneske. Se for deg at denne oppførselen går ut over et barn. At din omsorgsperson driver med slike psykiske spill. Lover dere at det gjør noe med deg som menneske, livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13. oktober #396 Del Skrevet 13. oktober tøttaa skrev (1 time siden): Aldri sett en mer klassisk narsissist som Gaute, på tv noen gang tror jeg. Selvskryt på steroider de første episodene, har ikke øyne for noe annet enn seg selv og egne behov. Blir så utsatt for konstruktiv kritikk, som han tolker som et ubegrunnet angrep på han som tilfeldig person. Går over i å spille spill for å psyke ut folk, silent treatment og mengder med passiv aggresjon. Det oser av sinne og bitterhet, men når de andre påpeker dette så begynner han å gaslighte dem så det holder. Altså, æsj. Få gjøken ut. For en som har vokst opp med med en forelder av akkurat samme sorten, så kan jeg med hånda på hjertet si at dette er et farlig og ødeleggende menneske. Se for deg at denne oppførselen går ut over et barn. At din omsorgsperson driver med slike psykiske spill. Lover dere at det gjør noe med deg som menneske, livet ut. Enig! Dette er et lærebokeksempel… Jeg grøsser. Og synes at fra dagens episode gjør ikke oppførselen hans programmet «mer underholdende» lenger heller, det var «gøy» i starten, fra i dag er det bare skremmende, ekkelt og stygt. Også vokst opp med slike personer, og møtt for mange av dem i helsevesenet. De er livsfarlige. Og de, nei de har aldri gjort noe galt, nei nei nei, de bare gjør sitt beste de, men det er jo aldri bra nok for andre, så stakkars dem, de er offer…blæ🤮 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 13. oktober #397 Del Skrevet 13. oktober Han er bare helt uspiselig! Takler ikke fyren.. jublet når han ikke var programleder på Farmen lenger😅da kunne eg begynne å se på det 😅 Måten han snakker til de rundt seg, og enda verre når han snakker til kamera. Han høres så falsk ut, teatralsk når han snakker. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 13. oktober #398 Del Skrevet 13. oktober Chupacabra skrev (På 11.10.2024 den 18.57): Gautes plager sitter vel først og fremst mellom ørene. Hahaha, dagens 😂😂🙏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. oktober #399 Del Skrevet 13. oktober En ørliten forsvar til Gaute. Når noen, i dette tilfelle C står og sier at hun klarer bare så mye og snakker så surt til han foran alle og kamera om at hun ikke ønsker trekke seg og osv - et direkte angrep - og han ikke sier noe? Og så er det galt også? Jeg hadde valgt å si 'ok' og blitt litt stille og funnet det best, jeg også. Men de bare fortsetter å klage på sur stemning, som de faktisk er med på å lage de også. C er nå den sureste og mest klagete så om hun 'føler sånn eller sånn' så hadde det vært fint om hun nå holdt kjeft litt. Skulle Gaute satt i gang og protestert på at det hun sa at hun ikke gå fortere og følte hun sinket osv også? NEI. Få henne ut. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 13. oktober #400 Del Skrevet 13. oktober FruLine skrev (På 6.10.2024 den 17.42): Hvor mange farmen-damer har Gaute vært sammen med egentlig, nåværende er vel også via tv-produksjon. I alle fall 3. Barbro, Silje ( som han var gift, og har barn med) og nåværende, som han også har barn med. Har aldri skjønt hvordan han har greid å ‘dra’ så flotte damer? Det finnes verken sjarm eller annet tiltrekkende ved den fyren! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå