Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

makkapakka skrev (2 timer siden):

Ellers er det feil måte å få opp interessen for programmet, rakke ned på deltakere personlig, er lavmål, i tillegg så har sannsynligvis Ggg erfaring med å være kvalm i kjeften siden han gjør det så bra

Det er ikke feil måte å få oppmerksomhet for programmet når det fungerer som bare juling. Uten Gautes upåklagelig dårlige oppførsel så ville halvparten av oss bare fulgt med av gammel vane, nå har vi klaget i flere år fordi vi kjeder oss og vi kjeder oss hvertfall ikke. I tillegg har sikkert flere tusen nye seere kommet til. Funker som bare juling dette her. Det spennende fremover er hvor mange andre som etteraper Gaute og hvor mange programmer han blir ønsket som deltaker i og når det nye programmet 'norges største drittsekk' ser dagens lys, hehe.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Hør ham på sync i dag. Mr.wannabe ydmyk 🙄

Endret av Ninaen
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (14 timer siden):

Det er ikke feil måte å få oppmerksomhet for programmet når det fungerer som bare juling. Uten Gautes upåklagelig dårlige oppførsel så ville halvparten av oss bare fulgt med av gammel vane, nå har vi klaget i flere år fordi vi kjeder oss og vi kjeder oss hvertfall ikke. I tillegg har sikkert flere tusen nye seere kommet til. Funker som bare juling dette her. Det spennende fremover er hvor mange andre som etteraper Gaute og hvor mange programmer han blir ønsket som deltaker i og når det nye programmet 'norges største drittsekk' ser dagens lys, hehe.

Jeg for min del har alltid gledet meg over å få se fine naturopplevelser, og det har vært befriende lite krangling og bråk, så jeg vil nok slutte å se på hvis det nye konseptet er å ha med kvalmende narsissister - tror nok ikke jeg er alene om det.

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (På 13.9.2024 den 7.24):

Noen som så første episode i går? Blir interessant fremover. Kommer garantert til å følge med.

Litt irritasjoner ble det jo 🙈😂

• Gaute Grøtta Grav, makan til irriterende fyr. Greit nok med konkurranse-instinkt, men dette er faktisk for gøy. Slapp av mann!
  • Malin og Myra varer nok ikke så lenge.
  • Anna Anka tror jeg er tøffere enn man tror,

Anna Anka er personlig trener. Tror formen hennes er veldig god

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig urettferdig at Anna Anka - som sikkert har bidratt til at mange har fått et annet syn på henne enn de hadde før de så dette - måtte havne på lag med Gaute. Og Tommy Steine! SÅ utrolig dårlig gjort...

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Gaute sin oppførsel er ordentlig ubehagelig å se på. Han snakker veldig nedlatende om og til Anna Anka. 

Anka imponerer meg. Grepa dame! 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yamask skrev (2 minutter siden):

Anka imponerer meg. Grepa dame! 

Ja fått et annet inntrykk av henne, virker som hun har blitt mer moden, som kanskje var på tide med tanke på alderen. Men svakheten hennes er at hun ikke klarer pushe seg veldig utenfor komfortsonen, som feks når hun nekter å bruke ski. Men fått et mye bedre inntrykk av henne i 71 enn jeg hadde før 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (På 8.10.2024 den 22.13):

Som heterofil voksen dame får hun meg nesten til å tvile på egen legning haha. Hun er det peneste mennesket jeg har sett. I tillegg virker hun tøff, smart og snill. 10/10. 

Vanligvis blir jeg forbanna når folk drar misunnelig-kortet, men her må det jo være det som ligger bak 😄 

En perfekt miks, rett og slett. Og deilig dialekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (3 timer siden):

Så utrolig urettferdig at Anna Anka - som sikkert har bidratt til at mange har fått et annet syn på henne enn de hadde før de så dette - måtte havne på lag med Gaute. Og Tommy Steine! SÅ utrolig dårlig gjort...

Anna Anka har kjeften iorden, hun klarer nok å suge ifra seg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f… GGG fremstår jo enda mer motbydelig når han er lugn og (later som han er) fornøyd 🤮

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Stavang  har gått for kvilepuls på Halloween-fest :ler:

Screenshot_20241010_212253_Chrome.jpg

Endret av Tradegy
Foto: Hallgeir Vågenes/VG.
  • Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (19 minutter siden):

Maria Stavang  har gått for kvilepuls på Halloween-fest :ler:

Screenshot_20241010_212253_Chrome.jpg

Maria altså 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (2 timer siden):

Men svakheten hennes er at hun ikke klarer pushe seg veldig utenfor komfortsonen, som feks når hun nekter å bruke ski.

Ja, det har du rett i. Glemte det med skiene, og man ser jo på teaseren at det blir aktuelt igjen neste episode. Man taper veldig mye tid på å ikke stå på ski. 

Jeg er 💥dårlig💥 på ski. Om vinteren bruker jeg 1 time på en runde jeg bruker 4-5 timer på om sommeren, fordi jeg har ski på beina. Og jeg er superpinglete ned bakkene. Har jeg bikkja i bånd er det litt av en skue. Når jeg alikevel går så mye fortere på ski så gjør Anka det og. Ho har mye bedre kontroll på kroppen sin enn det jeg har.

Så jeg skjønner godt om Hulsker klikker, for det blir mye tapt tid om Anka skal gå. 

Edit: jeg er like klønete skriftlig som jeg er på å stå på ski. Jeg har ikke ski på beina om sommeren altså, jeg skrev det litt rart. Poenget er at ski går fortere enn å gå :p 

Endret av yamask
Rører
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ref. gårdagens episode;

Gaute fortsetter å ha dårlig oppførsel, bare på en annen måte enn før. Håper han ryker på hodet å ræva ut snart.

Det slår meg at Hulsker også er en løs kanon. Forstår godt at han har havnet i klammeri før, når man se på temperamentet hans. Makan til hissigpropp. Ikke så veldig sjarmerende sprør du meg.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (16 minutter siden):

Ref. gårdagens episode;

Gaute fortsetter å ha dårlig oppførsel, bare på en annen måte enn før. Håper han ryker på hodet å ræva ut snart.

Det slår meg at Hulsker også er en løs kanon. Forstår godt at han har havnet i klammeri før, når man se på temperamentet hans. Makan til hissigpropp. Ikke så veldig sjarmerende sprør du meg.

Jepp, impulskontrollen og reguleringsevnen der og da er ikke den beste. Men han har i det minste en viss selvinnsikt etterpå. Og du ser han jobber. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (48 minutter siden):

Ja gårsdagens episode fjernet den lille mistanken jeg hadde om at GGG kanskje var litt klønete i selvskryten sin. Måten han snakket til Anka på var kvalm. "Ta dykket du, så har du ihvertfall gjort én ting her". 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om GGG virkelig plages med ørene eller om han sluntrer unna nok en gang? For ville det ikke vært naturlig å si noe annet enn «jeg får vondt i ørene» dersom han har en skade? 

Bernt har et voldsomt temperament og fyrer seg fort opp, men se hvordan han motiverte Christian opp fjellet. Skryter ham opp hele bakken og pusher ham frem. :)

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (1 time siden):

Noen som vet om GGG virkelig plages med ørene eller om han sluntrer unna nok en gang? For ville det ikke vært naturlig å si noe annet enn «jeg får vondt i ørene» dersom han har en skade? 

Lurer på det samme.

Ang  AA: det blir litt tåpelig å melde seg på 71 og nekte å gå på ski.

Endret av Nutz
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (1 time siden):

Bernt har et voldsomt temperament og fyrer seg fort opp, men se hvordan han motiverte Christian opp fjellet. Skryter ham opp hele bakken og pusher ham frem. :)

Tenkte umiddelbart det var løgn helt til programlederen sa at GGG hadde en skade. 

Enig angående Hulsker. Det smeller litt innimellom, men så går det over fort. Jeg liker ham veldig godt! Omvendt av toxic i mine øyne. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (1 minutt siden):

Tenkte umiddelbart det var løgn helt til programlederen sa at GGG hadde en skade. 

Enig angående Hulsker. Det smeller litt innimellom, men så går det over fort. Jeg liker ham veldig godt! Omvendt av toxic i mine øyne. 

Ja, bare stusset på at GGG ikke sa det selv. Men det stemmer sikkert siden Tom sa det.

Jeg liker han også. Tror ofte ikke det stikker så dypt heller. Det er over like fort som det kom, han har selvinnsikt og også mange andre gode kvaliteter. Hadde ikke orket å leve sammen med ham, da 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...