Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Det flaueste av alt er at til tross for at GGG ble konfrontert der og da under innspilling og det har vært mediestorm og seerreaksjoner etter at episodene har blitt sendt, så er han fortsatt for stolt til å innrømme at han oppførte seg lite sympatisk, eventuelt er han fullstendig blottet for selvinnsikt, noe som egentlig er enda verre.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig å ikke like Tonje?

Norges flotteste dame!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (1 time siden):

Min teori

1) Han oppfører seg primært sånn for å demonstrere at han trenger ikke stresse og mase og vinne han! Utløst av «talen» til Carina («så kan de se hvor feil kvinnfolket tar!») Klassisk trass-reaksjon fra den personlighetstypen

2) AA kom som sendt fra himmelen fordi da kan han både framstå som raus som er tålmodig med det håpløse kvinnfolket, og som en annen skriver: indirekte drite henne ut.

3) Han tar det med knusende ro at de taper fordi han er uansett skråsikker på å slå AA i duell siden han er suveren fysisk og anser AA for å være dum som et brød (ref etappen med puslespillet og hva han sa om henne da)

AA gjennomskuer ham jo rimelig kjapt. Helt nydelig. Er mest spent på nå hvordan GGG og Tommy Steine kommer til å funke. 😂Elsker at det var han som endte opp med GGG. 

Jeg må si jeg stusset over Gaute idag ennå mere. Han er jo idag på lag med Anna Anka, og det gjør åpenbart ikke noe for han om de taper, og med håp om Anna Anka ryker ut. Dette virker som en meget merkelig strategi, Anna Anka er jo utvilsomt den svakeste på lag Nordkapp. Nordkapp vil jo bare bli ennå sterkere hvis hun ryker ut.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (19 minutter siden):

Er det mulig å ikke like Tonje?

Norges flotteste dame!

Som heterofil voksen dame får hun meg nesten til å tvile på egen legning haha. Hun er det peneste mennesket jeg har sett. I tillegg virker hun tøff, smart og snill. 10/10. 

Djækklåsst skrev (2 minutter siden):

Vanligvis blir jeg forbanna når folk drar misunnelig-kortet, men her må det jo være det som ligger bak 😄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (38 minutter siden):

Jeg må si jeg stusset over Gaute idag ennå mere. Han er jo idag på lag med Anna Anka, og det gjør åpenbart ikke noe for han om de taper, og med håp om Anna Anka ryker ut. Dette virker som en meget merkelig strategi, Anna Anka er jo utvilsomt den svakeste på lag Nordkapp. Nordkapp vil jo bare bli ennå sterkere hvis hun ryker ut.

Sånn er det med dem type personer, ofte total mangel på logikk, helt til man skjønner hvordan de funker, og da blir plutselig alt logisk igjen. Også derfor man ofte opplever forvirring og begynner å tvile på seg selv og egne vurderinger i møte med dem. Dette er GGG i glætt trass for å demonstrere at Carina tar feil om ham. Men fordi han faktisk ikke har forstått hva han har gjort feil og hvorfor de andre reagerte så ender demoen opp som dønn forvirrende og merkelig for «alle», fordi han bom er solid på mål. Og AA…hun gjennomskuer ham rimelig kjapt. Med det miljøet hun har tilhørt i mange år er jeg ikke overrasket, hun har møtt nok av folk i samme kategori.

p.S. Slike mennesker er dønn ustabile, svingstenger. Og når de skjønner at de har gjort noe andre anser som dumt, men som de ikke innser selv, kun at det kan ta seg dårlig ut for dem (selv om de ikke har gjort noe galt i egne øyne), så skal de motbevise og da gjerne samtidig bevise hvor idiotisk det var av den/de andre å påstå at man er «sånn». Da kan de framstå veldig hyggelige og samarbeidsvillige plutselig. Helt til det skjer noe som tråkker dem på tærne eller trigger narsissismen…og da er det BÆNG tilbake til utgangspunktet igjen, med gaslighting til tusan. Og tilbake sitter andre klink forvirra fordi «hva skjedde nå…?» 

Endret av Ninaen
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Nice try Gaute. I dagens episode driver han skuespill og later som han ikke er kjent i Ålesund. Bor i Isfjorden, halvannen times kjøretur fra Ålesund, største nærmeste byen uten fergetur fra hjemmet hans.
Folk som bor innerst i Romsdalsfjorden nær Åndalsnes reiser som oftest til Ålesund om de vil til "byen".

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, takler ikke den mannen. Aldri gjort det. Bestandig sett ut som en gammel mann: kunne fått rollen som 7.far i huset og hadde ikke trengt make-up engang..

Og ja: vet det er ufint, men oppførselen gjør han bare enda mer uappetittelig.  Fish, for en "mann!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (18 minutter siden):

Sånn er det med dem type personer, ofte total mangel på logikk, helt til man skjønner hvordan de funker, og da blir plutselig alt logisk igjen. Også derfor man ofte opplever forvirring og begynner å tvile på seg selv og egne vurderinger i møte med dem. Dette er GGG i glætt trass for å demonstrere at Carina tar feil om ham. Men fordi han faktisk ikke har forstått hva han har gjort feil og hvorfor de andre reagerte så ender demoen opp som dønn forvirrende og merkelig for «alle», fordi han bom er solid på mål. Og AA…hun gjennomskuer ham rimelig kjapt. Med det miljøet hun har tilhørt i mange år er jeg ikke overrasket, hun har møtt nok av folk i samme kategori.

p.S. Slike mennesker er dønn ustabile, svingstenger. Og når de skjønner at de har gjort noe andre anser som dumt, men som de ikke innser selv, kun at det kan ta seg dårlig ut for dem (selv om de ikke har gjort noe galt i egne øyne), så skal de motbevise og da gjerne samtidig bevise hvor idiotisk det var av den/de andre å påstå at man er «sånn». Da kan de framstå veldig hyggelige og samarbeidsvillige plutselig. Helt til det skjer noe som tråkker dem på tærne eller trigger narsissismen…og da er det BÆNG tilbake til utgangspunktet igjen, med gaslighting til tusan. Og tilbake sitter andre klink forvirra fordi «hva skjedde nå…?» 

Akkurat dette tenkte jeg og. Ekkelt ass. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (4 timer siden):

Ikke værst å få sin egen sang.   

Hvilepulsminister 😁

Ang dagens episode: enten er det, som før nevnt, er forsøk fra 3G på å få ut Anna. Evt ER han faktisk så dårlig på kart/orientering at han gjemmer seg bak "med Annas mangel på motivasjon er det ikke noe poeng i å stresse" for ikke å tape ansikt 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (4 timer siden):
  Skjul innhold

Følte virkelig at GGG bevisst prøvde å drite ut Anna Anka i dagens episode. Stemple henne som dum. Merkelig taktikk, da man skulle tro det var lurere å ikke komme sist og dermed få ut en sterkere konkurrent.

Spoiler

Enig - jeg fikk skikkelig vond smak i munnen av hele seansen. Vemmelig type 🤮

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (6 timer siden):

Hvilepulsminister 😁

Ang dagens episode: enten er det, som før nevnt, er forsøk fra 3G på å få ut Anna. Evt ER han faktisk så dårlig på kart/orientering at han gjemmer seg bak "med Annas mangel på motivasjon er det ikke noe poeng i å stresse" for ikke å tape ansikt 

Jeg tror du er inne på noe. Det er vanskeligere å navigere inne i en by enn i naturen. Ser jo at det er flere lag som ikke helt treffer på navigeringen i starten. Det virker nesten som at Gaute ikke får det til i starten og at han i tillegg blir forvirret av de andre lagenes navigasjon til første post. Han kan heller ikke støtte seg til Anna siden hun er enda dårligere på kart. Virker som at han etter hvert gir opp og gjemmer seg bak dårlig motivasjon hos Anna. Syns det er Gaute som viser dårlig motivasjon i dag. Anna gjør som vanlig en god figur. Rart at de ikke spør lokalbefolkningen tidligere. Her burde egentlig Anna tatt et større ansvar og vært mer på. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Anka kan være så mangt, men i 71 gjør hun faktisk en veldig fin figur. Heller 20 Anna Anka, enn en halv Gaute GG.

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cookiesandcream skrev (På 6.10.2024 den 23.13):

Skjermbilde fra denne artikkelen: https://www.andalsnes-avis.no/nyheter/i/8J5aLG/krangel-med-gjest-hvordan-vil-han-takle-kritikk-som-ordfoerer (Kommer opp om man googler navnet til gjesten og Airbnb.)

bce38117-088a-4411-b212-6c44d89041a8.webp.578b2e569ea250d70c014faea4ca9bb0.webp

Tenker dette er et strålende bevis på at han er ute av stand til å motta konstruktiv kritikk , å ikke engang vet hva ordet ydmyk betyr 😆

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Gaute prøver å framstå raus, jeg tror han er så narsissist at han ikke tenker han har gjort noe galt. Som han sa selv (ish, husker ikke ordrett), Carina var sur av en eller annen uforklarlig grunn og trengte å blåse det ut på ham, Vidar fikk også blåst ut litt som han trengte, og Gaute var grei nok til å sitte der og ta det.

Snakk om å misforstå en situasjon. Stakkars Vidar hadde absolutt ikke lyst til å si noe så det ut som, men følte han måtte stå opp for laget.

Jeg tror han er treg med vilje for å vise hvor komplett udugelig han syns Anna er, og tenker at det aldri noensinne kommer til å skje at hun slår ham i en utslagskonkurranse uansett, og at om han skal få vist seg fram og vist hvor ekstreme situasjoner han greier å ha hvilepuls i så kan han ikke ha Anna på laget.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragonfly84 skrev (59 minutter siden):

Jeg tror ikke Gaute prøver å framstå raus, jeg tror han er så narsissist at han ikke tenker han har gjort noe galt. Som han sa selv (ish, husker ikke ordrett), Carina var sur av en eller annen uforklarlig grunn og trengte å blåse det ut på ham, Vidar fikk også blåst ut litt som han trengte, og Gaute var grei nok til å sitte der og ta det.

Snakk om å misforstå en situasjon. Stakkars Vidar hadde absolutt ikke lyst til å si noe så det ut som, men følte han måtte stå opp for laget.

Jeg tror han er treg med vilje for å vise hvor komplett udugelig han syns Anna er, og tenker at det aldri noensinne kommer til å skje at hun slår ham i en utslagskonkurranse uansett, og at om han skal få vist seg fram og vist hvor ekstreme situasjoner han greier å ha hvilepuls i så kan han ikke ha Anna på laget.

Håper det blir puslespill og at AA banker han på hue og ræva ut 😁

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dragonfly84 skrev (3 timer siden):

Enig. Og håper hun danker ham på huet og ræva ut

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (24 minutter siden):

Enig. Og håper hun danker ham på huet og ræva ut

DET hadde blitt bra TV 😆 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruLine skrev (På 6.10.2024 den 17.42):

Hvor mange farmen-damer har Gaute vært sammen med egentlig, nåværende er vel også via tv-produksjon.

Han er guds gave til kvinnen må vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det feil måte å få opp interessen for programmet, rakke ned på deltakere personlig, er lavmål, i tillegg så har sannsynligvis Ggg erfaring med å være kvalm i kjeften siden han gjør det så bra

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...