Lisasn Skrevet 6. oktober #241 Del Skrevet 6. oktober Når på døgnet slippes det ny episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 6. oktober #242 Del Skrevet 6. oktober Lisasn skrev (3 timer siden): Når på døgnet slippes det ny episode? Kl. 06.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 6. oktober #243 Del Skrevet 6. oktober Rart hvor forskjellig man ser ting. Sliter med å se årets sesong jeg pga GGG. 🥴 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 6. oktober #244 Del Skrevet 6. oktober Eyr skrev (4 minutter siden): Rart hvor forskjellig man ser ting. Sliter med å se årets sesong jeg pga GGG. 🥴 Er ikke til å stikke under en stol at det drar seere da, så det er jo ikke fail. Selv her i tråden innrømmer folk at de har blitt lystne på å følge programmet etter alle skriveriene om GGG 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloSS Skrevet 6. oktober #245 Del Skrevet 6. oktober Hoho. Grøtta Grav spiller et høyt spill her. Slik han fremstår står han i fare for å bli kansellert av hele media-Norge. Spørs om det er verdt premien, bil til en verdi av 480 000 kr Spoiler I dagens episode er helt klart Mr Hvilepuls taktisk. Trodde hun sørlandssola skulle holde høyere tempo. Men nei. Kunna ha festet tau fra kajakken hennes og gitt drahjelp. Eller klarer han ikke tenke så langt? Utifra det jeg så fra padlingen hans (teknikk og kraft) hadde det hjulpet mye på fremdriften. Han kunne også bært sekken hennes frem til klatringen. Klaget jo allerede da på fremdriften. Men han hadde vel merkekonkurransen i bakhodet. Være mest mulig uthvilt. Tydelig at TV-crewet ville ha Gaute med videre da de valgte en fysisk gren i merkekonkurransen. Med puslespill og liknende kunne han ha røket ut. Skjønner de godt da GGG gir de mye ekstra drama og flere seere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 6. oktober #246 Del Skrevet 6. oktober Hadde forventet at GGG skulle bli et tema i siste Nytt på Nytt siden medieoppmerksomheten har vært stor, men siden det er en konkurrerende kanal blir det muligens forbigått i stillhet. Hvis verden nå er så skrudd at denne typen oppførsel er det nye idealet og seertallene går i taket fordi folk liker å kjenne på ubehaget det er å se en slik figur i fri dressur vil konsekvensen bli at han vil dukke opp i alt fra Skal vi danse til allverdens kokkekamper. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 6. oktober #247 Del Skrevet 6. oktober Turkis Sau skrev (18 timer siden): 😂 Som de sier i Sverige, her er ikke alle hestene på stallen. 😂😂😂 beste utrykket jeg har hørt på lenge . 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 6. oktober #248 Del Skrevet 6. oktober DittHåp skrev (11 minutter siden): Hadde forventet at GGG skulle bli et tema i siste Nytt på Nytt siden medieoppmerksomheten har vært stor, men siden det er en konkurrerende kanal blir det muligens forbigått i stillhet. Hvis verden nå er så skrudd at denne typen oppførsel er det nye idealet og seertallene går i taket fordi folk liker å kjenne på ubehaget det er å se en slik figur i fri dressur vil konsekvensen bli at han vil dukke opp i alt fra Skal vi danse til allverdens kokkekamper. Enig . Får håpe for han selv ( og barnas vegne ) at han ikke blir en ny riksklovn . Usikker på hvor godt en selvutnevnt wonderboy vil tåle å stå i så mye hat . Han tar jo null selvkritikk , å har nok ikke potensiale for å vokse heller ( som løke gjorde) . 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 6. oktober #249 Del Skrevet 6. oktober Lawyam skrev (På 4.10.2024 den 21.41): Ja, jeg startet med å irritere meg over han og grue meg til hver episode til nå å glede meg til neste episode. Riktig så fornøyelig er det blitt å følge med på dramaet mellom deltakerene. Linda1972 skrev (9 timer siden): Det hadde vært gøy, la GGG bryne seg på Frank Løke 😁 Hadde vært fantastisk , løke gjorde jo en ekstremt bra figur i 71 , usikker på om GGG klarer det, forskjellen på de to er jo at løke ikke er så selvhevdende og nedbrytende . GGG har en del personlige egenskaper å lære her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 6. oktober #250 Del Skrevet 6. oktober Spoiler Har ikke flere ord igjen for hvor uspiselig Gaute er. Synes oppriktig synd på Tonje. Omtrent alt som kommer ut av munnen hans er nedlatende. Godt han endelig fikk litt motstand. Litt skuffet over at de andre ikke sa kraftigere ifra, selv om Vidar heldigvis svarte ærlig på spørsmålet. Ser ut som han vil at Carina skal trekke seg i neste episode også… 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 6. oktober #251 Del Skrevet 6. oktober DittHåp skrev (På 3.10.2024 den 15.13): GGG er jo også musiker og har gitt ut den sagnomsuste platen "Gardsliv" i 2014 som allerede da fikk rosende omtaler og terningkast 2 i VG. Nå kommer oppfølgeren "Hvilepuls" med sanger som " Null stress", " Nei så innmari tjukk du har blitt", " Jeg elsker meg selv", " Lathans, I hate deg" , " Tredemøllevisa" og første singel ut er " I forakter din BMI " 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. oktober #252 Del Skrevet 6. oktober iliah skrev (5 timer siden): Kl. 06.00 Men jeg har Telenor Te-we , skjønner ikke- der har ikke den nyeste episoden dukket opp enda? Så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. oktober #253 Del Skrevet 6. oktober Mest usmakelige fyren jeg noen gang har sett på Norsk TV = Gaute Grøtta Grav. Herregud for en heslig type. Ville aldri hatt noe med han å gjøre. Men dette er topp TV underholdning. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 6. oktober #254 Del Skrevet 6. oktober Fant80 skrev (4 minutter siden): Mest usmakelige fyren jeg noen gang har sett på Norsk TV = Gaute Grøtta Grav. Herregud for en heslig type. Ville aldri hatt noe med han å gjøre. Men dette er topp TV underholdning. Digger han😊frisk pust i ellers kjedelig kjendis reality tv👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 6. oktober #255 Del Skrevet 6. oktober Jeg vil gjerne se Nakstad som vinner!Dyktig lagspiller,smart,og utrolig sympatisk😀 22 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 6. oktober #256 Del Skrevet 6. oktober TommyRocker skrev (På 24.9.2024 den 16.58): Tonje i stringbikini er jo sesongens høydepunkt😁 Det er vel favorittplagget hennes 😅 På Farmen var hun opptatt av å vise fram mest mulig, i alle fall 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 6. oktober #257 Del Skrevet 6. oktober Hønemoor skrev (På 24.9.2024 den 17.58): Hun hadde pakket til ex on the beach 🤪 Det hadde hun gjort til Farmen også 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 6. oktober #258 Del Skrevet 6. oktober Anita666 skrev (20 minutter siden): Jeg vil gjerne se Nakstad som vinner!Dyktig lagspiller,smart,og utrolig sympatisk😀 Spoiler Synes Ane var heldig som fikk en middag alene med Nakstad. Han må være en utrolig flott mann å spise middag med. Han har sikkert utrolig mange spennende historier og mye klokt å dele 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 6. oktober #259 Del Skrevet 6. oktober Cookiesandcream skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Synes Ane var heldig som fikk en middag alene med Nakstad. Han må være en utrolig flott mann å spise middag med. Han har sikkert utrolig mange spennende historier og mye klokt å dele Ja! Han er litt yngre enn meg,men tar meg selv i å tenke at han definitivt ville vært min type 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 6. oktober #260 Del Skrevet 6. oktober tunaen skrev (På 4.10.2024 den 20.16): Når de har tatt «prestasjonsfremkallende» kanskje. Sier ikke at ggg har gjort det altså💀 Altså.. jeg hadde nok faktisk vært såpass barnslig tilbake at jeg hadde vært tregere med vilje. Tatt en ekstra drikkepause med vilje. Og kanskje tilogmed nektet å bevege meg videre om han hadde begynt med sånn «nå er det vel rett på mølla». 😂 Hva er Hulsker kjent for? Han er jo vanvittig dårlig på å styre sinnet sitt. Han er vel kjent for - å være vanvittig dårlig på å styre sinnet sitt…😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå