Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Tonje sa på snapen sin igår at hun syntes situasjonen oppå fjellet var verre enn det som ble vist på tv. Sier litt. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tunaen skrev (12 timer siden):

Hva er Hulsker kjent for? Han er jo vanvittig dårlig på å styre sinnet sitt.

Fotballspiller en gang i tia. Han fremstår jo skikkelig bra i denne sesongen når GGG styrer på😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Carina vært med til toppen, hadde hun garantert sagt ifra. 

Tonje klarte såvidt å skjule et lite smil da GGG fikk tildelt kapteinsrollen. Alle ante nok hva det innebar - Gaute til utslagskonkurranse. 

Er gøy med kommentarene til Abrahamsen, særlig under yoga-seansen(e). 

Hvilepuls-Gaute. Hva skal man si? Han sier jo det meste selv, og det meste sagt her. Fra dag 1 har han vist sitt sanne jeg i monitor. Da holdt han maska litt ovenfor de andre, mens han usminka la ut i sync. 

Digger Vidar!! 

Har sansen for Bernt også. Godt han og GGG er på hvert sitt lag, ellers hadde det nok blitt slåsskamp..

Espen Nakkestad 👏👏 altså, han hadde høy stjerne før han kom inn, også blant de andre deltakerne. Hvis mulig, enda høyere nå🌟🌟🌟

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

82f347_1ff66114efa147649dbf35d4668fa4ea.webp.35030af3f96712ff9afd2bc9b945dc0e.webpNoen som har fått seg platen " EKTE MANN " som GGG slapp i sin tid ?

Her gutter og menn er det bare å la seg inspirere, fylle opp testo-banken og drømme seg tilbake til tiden før MeToo da gutter var GGGutter og enhver ung kvinne ønsket å få litt belæring om tenning og innsprøytning av G-Daddy. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig spiser ikke GGG brus, godteri eller chips. Tre ting som kroppen aldri trenger, også kjent som gift. 😅 

Endret av Sol79
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Selvfølgelig spiser ikke GGG brus, godteri eller chips. Tre ting som kroppen aldri trenger også kjent som gift. 😅 

Han burde gå under navnet «gledesdreper « . Som en åpen lærebok i hvordan bli en ekte narsisist . Syns skikkelig synd i de to eldste barna hans , som må forholde seg til all kritikk som skrives om han . ( selv om den er spot on) 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Selvfølgelig spiser ikke GGG brus, godteri eller chips. Tre ting som kroppen aldri trenger også kjent som gift. 😅 

Word 🙌. Tror  btw nedbrytende mennesker som han , er MYE  giftigere for både kropp og psyke enn litt snacks  😆

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (4 timer siden):

82f347_1ff66114efa147649dbf35d4668fa4ea.webp.35030af3f96712ff9afd2bc9b945dc0e.webpNoen som har fått seg platen " EKTE MANN " som GGG slapp i sin tid ?

Her gutter og menn er det bare å la seg inspirere, fylle opp testo-banken og drømme seg tilbake til tiden før MeToo da gutter var GGGutter og enhver ung kvinne ønsket å få litt belæring om tenning og innsprøytning av G-Daddy. 

Dauer 😂 synger han om 71 her eller? 

IMG_7228.png

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (10 minutter siden):

Dauer 😂 synger han om 71 her eller? 

IMG_7228.png

Dette er jo høypoesi ...... rivalene blir gjort om til Damp!

Man må bare beundre dette multitalentet for motet. Hadde jeg sittet og spikket på en sangtekst og ikke kommet opp med noe annet enn " Damp" for å finne noe som kunne rime på "Kamp" hadde jeg muligens droppet å gi ut låten eller begynt forfra igjen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (38 minutter siden):

Dette er jo høypoesi ...... rivalene blir gjort om til Damp!

Man må bare beundre dette multitalentet for motet. Hadde jeg sittet og spikket på en sangtekst og ikke kommet opp med noe annet enn " Damp" for å finne noe som kunne rime på "Kamp" hadde jeg muligens droppet å gi ut låten eller begynt forfra igjen. 

😂

Som de sier i Sverige, her er ikke alle hestene på stallen.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh siste episode! Frustrerende å se på! Hvorfor i alle dager er Anna Anka med på 71 grader nord hvis hun nekter å gå på ski?!  Dårlig gjort mot laget sitt. Jeg skjønner Bernt godt jeg!

Og stakkars Espen som er på fjelltur med tonje og gaute med de selvgode glisa sine. Tonje er mest opptatt av å fremstå blid og positiv på tv tror jeg, istedet blir ho bare irriterende og den positiviten hennes bikker nesten over til sarkasme :P

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Achroite skrev (På 2.10.2024 den 1.54):

Forklaringen er at han alltid har vært en drittsekk. Han var blant annet utro mot eks-kona på familieferie. Eneste grunnen til at alle har trodd at han er hyggelig er fordi han ikke har vært på tv på denne måten før. Fullstendig narsissist-tendenser, seriøst en skremmende person.

Mot Silje, mener du? Han har vel bare vært gift med henne?  Stakkars. 
Jeg har ikke sett 71GN må mange år, men etter å ha lest denne tråden tror jeg at jeg må gjøre det i år. 🤣 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (16 timer siden):

Bekrefter for så vidt det noen skrev over med at kommentaren hennes om at «sitter i hodet» var forsøk på avvæpning.

Jeg ser den, men dessverre virket det motsatt, hun virket frekk! Skulle ønske hun kunne sagt til GGG det hun sa til kamera. Nei, vi romsdalinger er ikke som GGG eller BH, selv om jeg selv har sansen for BH og forstår at han fikk nok av Nakstads omstendigheter før sykkelturen 😅 Men GGG er uspiselig, selv for oss romsdalinger!

Endret av K_mb
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (På 3.10.2024 den 15.13):

GGG er jo også musiker og har gitt ut den sagnomsuste platen "Gardsliv" i 2014 som allerede da fikk rosende omtaler og terningkast 2 i VG. 

Nå kommer oppfølgeren "Hvilepuls" med sanger som " Null stress", " Nei så innmari tjukk du har blitt", " Jeg elsker meg selv",  " Lathans, I hate deg" , " Tredemøllevisa" og første singel ut er " I forakter din BMI " 

Du glemte nyinnspilling av « Ain’t No Mountain High Enough» 😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ssb skrev (På 1.10.2024 den 23.54):

Ja, Frank er en bra fyr, er seg selv på godt og ondt. Jegville så gjerne sett han ilag med GGG i år, så noen hadde fått opp hvilepulsen sin 👌

Jeg føler GGG prøver å kopiere oppførselen til Løke, uten å mestre det helt. - Gjøre seg stor og sterk og viktig for gruppen, han har mye å bevise for andre, lite å bevise for seg selv. 

Det hadde vært gøy, la GGG bryne seg på Frank Løke 😁

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (47 minutter siden):

Det hadde vært gøy, la GGG bryne seg på Frank Løke 😁

De kommer ilag neste år skal du se, som makkerparhvilepuls. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ssb skrev (46 minutter siden):

De kommer ilag neste år skal du se, som makkerparhvilepuls. 

GGG+Løke og Hulsker+Goli på Team neste år🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (Akkurat nå):

GGG+Løke og Hulsker+Goli på Team neste år🤣

Å herrefred, Jarl Goli. Vettu, Hulsker er altfor sårbar til å bli utsatt for Jarl Goli. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...