Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Jeg lurte først på om det var en slags misforstått «nå skal jeg hjelpe til med å lage god tv intensjon» her, fra en som har hatt programleder rollen lenge, og som ble litt vel ivrig i å spille i sync. 
Men nå blir det litt vel mye her, og med den reaksjonen fra meddeltagere både under innspilling og nå i ettertid så forstår jeg jo at han faktisk ER slik. Ikke noen grov skivebom der nei, som han uttalte til media nylig. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GGG er uten tvil tidenes mest ufyselige og usympatiske tv-personlighet med sitt selvskryt og totale mangel på empati.

Stakkars familien GG som må oppleve skammen.

Jeg orker ikke å se mer av SpissmusHvilepuls så dropper å se mer. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå går hans kone / sambo Cathrine Montero Moen ut i media og forsvarer hans oppførsel og kaller kritikerne for " Søppelmennesker" :)  

Tydeligvis to av samme slag som har funnet hverandre her. 

• Liker 32
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (1 time siden):

Og nå går hans kone / sambo Cathrine Montero Moen ut i media og forsvarer hans oppførsel og kaller kritikerne for " Søppelmennesker" :)  

Likte denne:

"- Seriøst, ta dere sammen. Hvis det gir næring å snakke dritt til andre, da må du begynne å gå litt inn i deg selv. For dette her kaller jeg søppelmennesker."

Snakk om paradoks. Når hele saken handler om hvordan spissmusa hennes tråkker på andre. Vi skjønner selvsagt at ting klippes for tv, men GGG sier da vitterlig hele setninger som ikke kan bortforklares med klipping og tv.

• Liker 31
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti T Usen skrev (27 minutter siden):

Likte denne:

"- Seriøst, ta dere sammen. Hvis det gir næring å snakke dritt til andre, da må du begynne å gå litt inn i deg selv. For dette her kaller jeg søppelmennesker."

Snakk om paradoks. Når hele saken handler om hvordan spissmusa hennes tråkker på andre. Vi skjønner selvsagt at ting klippes for tv, men GGG sier da vitterlig hele setninger som ikke kan bortforklares med klipping og tv.

Dette bet jeg meg også merke i. Skjønner hun virkelig ikke hvor selvmotsigende denne uttalelsen er?  Det er en umulig oppgave  å forsvare alt det GGG har sagt på TV.  Han har liksom ikke bare kommet med en uheldig replikk - det er en gjennomgående strøm av uttalelser som setter han i et meget dårlig lys. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GGG kunne ha lagt seg bittelitt flat nå i etterkant, da. Og enda flauere at forloveden er ute og forsvarer han og kaller alle som reagerer for søplemennesker. Altså.. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er sagt om Gaute her. Men jeg må bare føye til at det han presterte mot Abrahamsen oppå fjellet var mobbing. «Skal du hjem og løpe på mølla nå da?» 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (1 time siden):

Anbefaler å sjekke ut Abrahamsen sin Story på Insta 😅

Han har tatt den vekk no, dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (46 minutter siden):

Det meste er sagt om Gaute her. Men jeg må bare føye til at det han presterte mot Abrahamsen oppå fjellet var mobbing. «Skal du hjem og løpe på mølla nå da?» 

Er jo dette som går under psykisk mishandling. Stadige stikk, stadige kommentarer på et menneske som jobber alt det kan. At Abrahamsen ikke klinket til han, er jaggu god selvkontroll! 😂

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emas skrev (5 minutter siden):

Hva stod der/ble sagt? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Gaute ikke havnet på lag med Hulsker. To romsdalinger med kort lunte, og Hulsker hadde brent av ved slik oppførsel mot andre (selv om han har sine (fylle)svin på skogen selv).

Endret av iliah
  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo bli nominert til årets TV-øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrøkenBlå skrev (21 timer siden):

Har inntrykk av at Gaute har blitt i mye bedre form de siste årene etter at  han ble sammen med nåværende kjæreste/samboer som er også veldig godt trent. Husker at han i slutten av farmen-karrieren visste seg frem i badetøy og baris, tydelig stolt over den «nye» kroppen sin. Virker som at dette har gått helt til hodet på han. Tenker at dette kan være en forklaring på oppførselen han i 71. 

Han har tatt PT-utdannelse og de to trener mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (1 time siden):

Hva stod der/ble sagt? 😅

Det var et velfortent sarkastisk stikk som var mynta på GGG ang løpetur på mølla 😅

Eg tenker at GGG enten er kalkulert ufin og spelar at han direkte usmakelig for å få pr, og tenker at all pr er god pr, eller så er han tidenes idiot…

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er ett PR-stunt, da vil jeg bare si at det er mageplask. 
Jeg trodde ikke mine egne ører eller øyne på gårsdagens episode, hvor usympatisk er det lov å være? 😅

Så sykt flaut med samboeren som er ute og forsvarer hvilepulsgaute og. Det paret tenker jeg er populære på par-middager. 😂

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Emas skrev (2 timer siden):

Det er nok fordi det har gått 24 timer. Han løp på mølla og det var et tydelig humoristisk stikk til GGG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DittHåp skrev (10 timer siden):

Hun kan skylde på klipping så mye hun vil. Men resten av 71 gjengen var sammen med ham 24/7, og har vel et godt grunnlag å uttale seg på.

Og de konkluderer vel som oss andre og ser at han er en uspiselig fyr!

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute med rødt flagg på toppen der, noe mer passende har ikke blitt vist på TV i år😂

• Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror muligens samboeren til Gaute ikke helt skjønner konseptet tv. Altså, det som er på tv, er jo der fordi folk engasjerer seg. Å si at andre «blander» seg er vel litt dramatisk 💀

men hey, kanskje vi alle skal bare sende melding til Gaute og si det vi mener direkte til han da - heller enn å skrive det her🤷🏽‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...