Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Ginger66 skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Det må jo være en rolle Gaute har fått. Det er ikke mulig å være så høy på seg selv, og ha så lite empati?

Spoiler

Han viste visst disse sidene da han ble politiker også. Så tror dessverre dette er ekte. Han framstår jo totalt blotta for sosiale antenner. Kommentaren til Abrahamsen om kaldkveling i avslutninga sier det meste. Oppfatter ikke ham som en ufin type i utgangspunktet. Burde hatt premie for å ikke bli forbanna som i «skrike/rope/si fra i store bokstaver», men heller subtilt og syrlig på den måten.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninaen skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Han viste visst disse sidene da han ble politiker også. Så tror dessverre dette er ekte. Han framstår jo totalt blotta for sosiale antenner. Kommentaren til Abrahamsen om kaldkveling i avslutninga sier det meste. Oppfatter ikke ham som en ufin type i utgangspunktet. Burde hatt premie for å ikke bli forbanna som i «skrike/rope/si fra i store bokstaver», men heller subtilt og syrlig på den måten.

Spoiler

Nei, jeg kjenner Abrahamsen privat og han er overhode ikke en ufin type. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper 3G kommer til finalen og taper på bitrest mulig måte, sånn at egoet får en skikkelig knekk!

Makan til ufyselig oppførsel!

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre for et ufyselig menneske. At Abrahamsen ikke klikket på han i dag, det skjønner jeg ikke. All mulig kudos til han. Jeg hadde nok brølt til han lenge før de nådde toppen 😬

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at Gaute har blitt i mye bedre form de siste årene etter at  han ble sammen med nåværende kjæreste/samboer som er også veldig godt trent. Husker at han i slutten av farmen-karrieren visste seg frem i badetøy og baris, tydelig stolt over den «nye» kroppen sin. Virker som at dette har gått helt til hodet på han. Tenker at dette kan være en forklaring på oppførselen han i 71. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GGG har vært motbydelig type siden han var m i Farmen. Orket ikke se Farmen når han var programleder.. så teatralsk, og «se på meeeeeg» Jubla når Farmen fikk ny programleder😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se episoden. Dette blir vondt. Han blir jo bare verre og verre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst - når ble Gaute slik som dette? Er det noe jeg har gått glipp av? Altså han er nå en kandidat til en av Norges ekleste kjendiser. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute overgår det meste jeg har sett av reality-klyser, med GOD margin!! Er det mulig🤮 den oppførselen hans mot Abrahamsen hele turen oppover der, får meg til å lure om fyren er fullstendig blottet for empati, han er fryktelig grandios på egne vegne men løfter ikke en finger for de andre!! Vondt å se på rett og slett, og det begynner å bli fristende å dele ut noen diagnoser sånn på ekte forumvis - for dette er virkelig ikke normal oppførsel av en godt voksen mann med både familie og politiske verv….

Hvis Nakstad ryker nå, og Gaute går videre er jeg usikker på om jeg orker å se videre. Det ville vært det totale antiklimaks for min del. Nei, Nakstad for president og winner of the whole thing og ut med Gaute Hvilepuls (spy) Grav fortest mulig!!!

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett episoden nå. Hadde GGG i vranga fra før, etter denne episoden vet jeg seriøst ikke om jeg makter å se videre på denne sesongen.

Dette er jo beyond uspiselig fremferd. Abrahamsen fortjener medalje for å greie å ikke gi Gaute gammeldags bank under denne etappen. 

Jada Gaute, vi vet at du er godt trent. Dessverre har du en personlighet fra helvete, så det spiller ingen trille om du vinner eller ikke.

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (43 minutter siden):

Seriøst - når ble Gaute slik som dette? Er det noe jeg har gått glipp av? Altså han er nå en kandidat til en av Norges ekleste kjendiser. 

Han har nå alltid vert noe..ehm.."spesiell" den mannen. Jeg har alltid vert noe forundret over att folk finner den karen sjarmerende, men så er en nå ulike. 

En skal aldri snakke ned sunn selvtillit og det bittelille egoet som er villig til å oppnå noe her i livet, men noe brast på veien til det der i GGG sitt tilfelle. Han glemte å mikse med selvinnsikt og empati. Han tenker som en 14 åring, null modning. 

Det er nok ikke så lenge før vi ser Mister Hvilepuls i en reportasje der han snakker om den fæle janteloven og alle de som rakker ned på han. 

Jeg savner Frank Løke innser jeg, litt forskrekka. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

keops skrev (16 minutter siden):

Sett episoden nå. Hadde GGG i vranga fra før, etter denne episoden vet jeg seriøst ikke om jeg makter å se videre på denne sesongen.

Dette er jo beyond uspiselig fremferd. Abrahamsen fortjener medalje for å greie å ikke gi Gaute gammeldags bank under denne etappen. 

Jada Gaute, vi vet at du er godt trent. Dessverre har du en personlighet fra helvete, så det spiller ingen trille om du vinner eller ikke.

Hvis låra til Abrahamsen har godt av trening, så trenger Gautes sosiale antenner ti ganger så mye minst. Fytti f… Jeg elsker at Abrahamsen greide å lire av seg den perfekte sarkastiske kommentaren i avslutninga der. Det er måten å «ta» sånne folk på, for blir du sint blir de bare enda «gladere»…

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ssb skrev (2 minutter siden):

Han har nå alltid vert noe..ehm.."spesiell" den mannen. Jeg har alltid vert noe forundret over att folk finner den karen sjarmerende, men så er en nå ulike. 

En skal aldri snakke ned sunn selvtillit og det bittelille egoet som er villig til å oppnå noe her i livet, men noe brast på veien til det der i GGG sitt tilfelle. Han glemte å mikse med selvinnsikt og empati. Han tenker som en 14 åring, null modning. 

Det er nok ikke så lenge før vi ser Mister Hvilepuls i en reportasje der han snakker om den fæle janteloven og alle de som rakker ned på han. 

Jeg savner Frank Løke innser jeg, litt forskrekka. 

Frank Løke er jo i det minste genuin, og har en viss selvinnsikt på at han er «mye». Og tross alt en god del selvironi. Vil si han kom godt ut av runden i 71 grader nord team, sånn relativt sett.

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (1 minutt siden):

Frank Løke er jo i det minste genuin, og har en viss selvinnsikt på at han er «mye». Og tross alt en god del selvironi. Vil si han kom godt ut av runden i 71 grader nord team, sånn relativt sett.

Ja, Frank er en bra fyr, er seg selv på godt og ondt. Jegville så gjerne sett han ilag med GGG i år, så noen hadde fått opp hvilepulsen sin 👌

Jeg føler GGG prøver å kopiere oppførselen til Løke, uten å mestre det helt. - Gjøre seg stor og sterk og viktig for gruppen, han har mye å bevise for andre, lite å bevise for seg selv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FrøkenBlå skrev (1 time siden):

Har inntrykk av at Gaute har blitt i mye bedre form de siste årene etter at  han ble sammen med nåværende kjæreste/samboer som er også veldig godt trent. Husker at han i slutten av farmen-karrieren visste seg frem i badetøy og baris, tydelig stolt over den «nye» kroppen sin. Virker som at dette har gått helt til hodet på han. Tenker at dette kan være en forklaring på oppførselen han i 71. 

Har møtt Gaute sprintende opp fjellet bak trollstigen-platået for en god del år siden og han har nok vært en springe i fjellet person hele livet. Som man gjerne blir med oppvekst i Isfjorden. Handler nok mest av alt om narsissisme.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (7 timer siden):

Enig! Løke er på ingen måte min favoritt, synes han til tider er ganske så uspiselig han også. MEN, han psyket ikke ut sine meddeltakere på den måten Gaute holder på. Mener å huske at Frank var ganske flink til å "peppe" og få med seg de som kanskje slet litt med fysikken/psyken i de harde partiene.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (42 minutter siden):

Enig! Løke er på ingen måte min favoritt, synes han til tider er ganske så uspiselig han også. MEN, han psyket ikke ut sine meddeltakere på den måten Gaute holder på. Mener å huske at Frank var ganske flink til å "peppe" og få med seg de som kanskje slet litt med fysikken/psyken i de harde partiene.

Frank har definitivt empati og bryr seg om folk, han får bare hinsides overtenning innimellom (og har vel noen bokstaver😅). Søstrene fortalte jo litt om oppveksten da de var med i siste sesong, at det var «Hunger games» i Løke-familien, mange unger og de har jo de tendensene alle sammen, derfor de er blitt gode også sikkert. Men de er jo kjempefine mot andre, og Frank tåler jo også å få beskjed om at nå er du uspiselig og glemmer folk rundt deg (når han går i «bobla»/hyperfokiset sitt»). Han og Rikke hadde en dynamikk hvor han kom veldig godt fram, både hvordan har går inn i hyperfokus og glemmer alt og blir «uspiselig» (men da på en helt annen måte enn Gaute), men også hvor snill han er, at han tåler å bli sagt fra til osv. Jeg fikk et helt nytt syn på ham etter den sesongen. Og han spiller jo ikke, det er what you see is what you Get. Han overraska vel også da han kom inn som reserve i siste sesong (da Linnea Myhre sa «hvis det er Frank Løke som kommer nå så skyter I meg selv» 😂)

Gaute er bare 🤮Jeg forstår det ikke. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank Løke er jo en hedersmann sammenlignet med Gaute GG.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...