jannihj92 Skrevet 26. september 2024 #61 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg hadde ikke så godt inntrykk av Gaute fra før, men at han var såpass uspiselig trodde jeg faktisk ikke. Fysj. 28 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 26. september 2024 #62 Del Skrevet 26. september 2024 (endret) Altså Gaute! Jeg er helt sjokkert over at det går an å være så utilslørt skrytete og uspiselig. Det visste jeg faktisk ikke at han var! Blir jo bare verre og verre for hver episode også! Endret 26. september 2024 av Cookiesandcream 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 26. september 2024 #63 Del Skrevet 26. september 2024 Gurimalla, Gaute er på all-inclusive-ferie! Håper det kommer et punkt der han må spise i seg de ordene. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 27. september 2024 #64 Del Skrevet 27. september 2024 Hjelpes, Gaute altså, for en skrytepave. Meg meg, nei; i, i og i.. En meter frem er en meter opp, kjenner det i lårene og nyter frisk natur med tung sekk, tar liten pause før siste etappe for å gå inn med hvilepuls sånn at de andre skal se hvor stor konkurrent han er. Herregud, mannen må jo ha en diagnose minst😆 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 27. september 2024 #65 Del Skrevet 27. september 2024 tøydokka skrev (7 timer siden): Hjelpes, Gaute altså, for en skrytepave. Meg meg, nei; i, i og i.. En meter frem er en meter opp, kjenner det i lårene og nyter frisk natur med tung sekk, tar liten pause før siste etappe for å gå inn med hvilepuls sånn at de andre skal se hvor stor konkurrent han er. Herregud, mannen må jo ha en diagnose minst😆 Han er ikke helt riktig skrudd nei. Det er vel her man først får se Gaute som person og ikke som en programleder. Han er mildt sagt uspiselig. Utover det må jeg si at episodene i Tromsø var så kjedelige at jeg bare scrollet meg gjennom. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 27. september 2024 #66 Del Skrevet 27. september 2024 Artig casting i år!For første år på lenge gidder jeg å se på det Jeg likte ikke Anne Anka i Hollywoodfruer,men her synes jeg hun tilfører serien mye.Godt humør,blid og engasjert.En kan like eller ikke like henne,men det går jo ikke an å si at damen ikke har sjarm "Om min mann vil at jag skal tilfredstilla honom hvar dag så gjør jag det" (!!) I det minste noe som får meg til å smile,ikke dermed sagt at jeg støtter utsagnet Men det har vært sesonger,som har vært miserabelt kjedelige.Som sesongen med Mia Hundvin og Jon Almås...Gjesp.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 27. september 2024 #67 Del Skrevet 27. september 2024 Gaute skulle ha de andre til å KJENNE på pulsen hans for å gni inn at de var pingler som tok gondolen! 😳 Voksne mannen! Hva med å ikke prøve å få de andre til å føle seg som dritt absolutt hele tida? Håper hvem som helst andre enn ham vinner... Og håper det blir noe fin natur snart. 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 27. september 2024 #68 Del Skrevet 27. september 2024 Nutz skrev (5 timer siden): Han er ikke helt riktig skrudd nei. Det er vel her man først får se Gaute som person og ikke som en programleder. Han er mildt sagt uspiselig. Utover det må jeg si at episodene i Tromsø var så kjedelige at jeg bare scrollet meg gjennom. Problemet mitt er at nå ser jeg for meg at han kommer til å castes til andre program også; kongen befaler neste...? Da sliter jeg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 27. september 2024 #69 Del Skrevet 27. september 2024 Dragonfly84 skrev (4 timer siden): Gaute skulle ha de andre til å KJENNE på pulsen hans for å gni inn at de var pingler som tok gondolen! 😳 Voksne mannen! Hva med å ikke prøve å få de andre til å føle seg som dritt absolutt hele tida? Håper hvem som helst andre enn ham vinner... Og håper det blir noe fin natur snart. Storsjarmøren og playeren: Gaute. Jeg må ærlig innrømme at jeg husker at jeg så første sesong av farmen, MEN jeg var såpass ung at jeg husker ikke detaljer annet enn at jeg følte Gaute var rolig og gikk under radaren? Etter seieren skøt en ny karriere fart. Programleder-jobb etterhvert. Først kapret han en av reality-verdens vakreste prinsesser (i den tiden): Selveste Barbro Fagerbakk. Vet ikke hvor lenge det varte, men kanskje faren satt ned foten? Så klarte han kapre den vakre veterinæren Silje og få to barn med henne. Forholdet varte lenge. Så var det slutt og han fikk vel barn med ny dame? Gaute viser så absolutt "ukjente" sider av seg selv her. Han kan være så fin og god når han vil (ref: Hvordan han tok vare på Malin i starten, men ikke snakket så veldig fint om henne i monitor da). Jeg blir meget nysgjerrig på hvordan han er som far jeg? Konkurrerer han mot barna sine kanskje? Jeg skal ikke tilegne han negative egenskaper som jeg ikke har bevis for at han innehar altså. Sikkert ikke den letteste å leve med kanskje? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 27. september 2024 #70 Del Skrevet 27. september 2024 Lawyam skrev (4 timer siden): Problemet mitt er at nå ser jeg for meg at han kommer til å castes til andre program også; kongen befaler neste...? Da sliter jeg. Ouf, ikke si det! KB er et av favorittprogrammene mine i lettbeint underholdning kategorien 😅 Jeg prøver veldig iherdig å ta meg selv i å ikke skulle være en som løper rundt med janteloven og slenger den i bordet, men faen eller Gaute.. jeg ryker på deg altså. At han er i god form er jo ikke tvil om, og det er greit nok det (litt lame å skryte av verbalt men whatever), men det er det der "sololøpet", litt falskhet og det faktum at han gjerne ikke tar sin del av arbeidet som bikker det over. Nakstad har jo minst like mye å komme med, men han evner jo å oppføre seg som et normalt menneske. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 27. september 2024 #71 Del Skrevet 27. september 2024 (endret) refill skrev (33 minutter siden): Ouf, ikke si det! KB er et av favorittprogrammene mine i lettbeint underholdning kategorien 😅 Jeg prøver veldig iherdig å ta meg selv i å ikke skulle være en som løper rundt med janteloven og slenger den i bordet, men faen eller Gaute.. jeg ryker på deg altså. At han er i god form er jo ikke tvil om, og det er greit nok det (litt lame å skryte av verbalt men whatever), men det er det der "sololøpet", litt falskhet og det faktum at han gjerne ikke tar sin del av arbeidet som bikker det over. Nakstad har jo minst like mye å komme med, men han evner jo å oppføre seg som et normalt menneske. Gaute har enten ikke hørt om den eller så går han visst all inn i motstandstog mot den. Janteloven. Jeg kan ikke huske å noen gang ha sett eller hørt noe lignende. Det mest irriterende er at når han snakker i kamera så føler jeg han inntar en programlederrolle også. Tror han at han leder programmet? Håper han demper seg etterhvert. Det er rom for å dempe seg enormt mye faktisk. Nakstad er behagelig. Til og med Anne Anka er jo normal. Endret 27. september 2024 av Lawyam 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 27. september 2024 #72 Del Skrevet 27. september 2024 Gaute kommer liksom ekstra uheldig ut av det fordi Nakstad er med også. Han er jo rake motsetningen. Blir rent betatt 🤭 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 27. september 2024 #73 Del Skrevet 27. september 2024 Hvilken kanal går 71°Nord på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 27. september 2024 #74 Del Skrevet 27. september 2024 tio skrev (4 minutter siden): Hvilken kanal går 71°Nord på? Tv Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 27. september 2024 #75 Del Skrevet 27. september 2024 tio skrev (1 time siden): Hvilken kanal går 71°Nord på? Du ser det også på (HBO) Max. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TommyRocker Skrevet 28. september 2024 #76 Del Skrevet 28. september 2024 refill skrev (9 timer siden): Ouf, ikke si det! KB er et av favorittprogrammene mine i lettbeint underholdning kategorien 😅 Jeg prøver veldig iherdig å ta meg selv i å ikke skulle være en som løper rundt med janteloven og slenger den i bordet, men faen eller Gaute.. jeg ryker på deg altså. At han er i god form er jo ikke tvil om, og det er greit nok det (litt lame å skryte av verbalt men whatever), men det er det der "sololøpet", litt falskhet og det faktum at han gjerne ikke tar sin del av arbeidet som bikker det over. Nakstad har jo minst like mye å komme med, men han evner jo å oppføre seg som et normalt menneske. Gaute er i god form, for all del, men så utrolig usjarmerende å fortelle det hele tida. Jeg husker da Øystein Pettersen var deltager, sånn for å ta en annen i svært god form, han var bare snill og god mot alle, og brukte sin fysiske overlegenhet til å få andre opp og fram, ikke bare seg selv. 28 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 28. september 2024 #77 Del Skrevet 28. september 2024 Cookiesandcream skrev (9 timer siden): Gaute kommer liksom ekstra uheldig ut av det fordi Nakstad er med også. Han er jo rake motsetningen. Blir rent betatt 🤭 Nakstad mestrer denne settingen også. CVn hans er såpass imponerende at vi kommer til å se mye av han i fremtiden. En åpenbar kandidat til tunge politiske eller faglige verv i Norge eller i utlandet. 19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 28. september 2024 #78 Del Skrevet 28. september 2024 Surpomp skrev (51 minutter siden): Nakstad mestrer denne settingen også. CVn hans er såpass imponerende at vi kommer til å se mye av han i fremtiden. En åpenbar kandidat til tunge politiske eller faglige verv i Norge eller i utlandet. Absolutt! Han har en sånn naturlig trygghet og tillitsvekkende autoritet. Samtidig som han virker som et genuint godt menneske. 😊 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 28. september 2024 #79 Del Skrevet 28. september 2024 Gaute, møring! høy på seg selv, uansett program han har vært i som programleder, eller deltaker.. fatter ikke hva folk ser i han Tonje har skreket seg inn i media verden, fra farmen, klarer ikke den påfallende oppførselen hennes Anna Anka måtte dra en "jeg tilfredstiller mannen HVER dag" Carina blir også i overkant mye for meg, veldig opptatt av seg selv og sin verden TVNorge har vel tatt de med for "underholdningen" sin del, men da velger jeg se på programmet, når jeg er i form til å se på klovnene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 28. september 2024 #80 Del Skrevet 28. september 2024 Surpomp skrev (På 22.9.2024 den 21.35): Syting, låting, banning og en endeløs rekke oppoverbakker i norsk natur har blitt programmets varemerke. Deltagerne har åpenbart fått tildelt roller og replikker. Spill deg selv på stereoider, bare det blir enda verre enn forrige sesong. Er dette bra tv ? Jeg mener at «71» har blitt altfor forutsigbart, banalt og ensformig.. Hvis man har sett en episode så har man sett alle, fordi konseptet er oppbrukt. Oppskriften gjentas til det kjedsommelige: En stk slitsom oppoverbakke, en dose syting, en spiseskje banning, en teskje norsk natur som avrundes av en i overkant banal/kreativ konkurranse som ikke har noe med temaet å gjøre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå