Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Er det forresten bare meg som syns det er spesielt at ikke Malin måtte direkte hjem når hun gav opp? Skal det være sånn at de kan hoppe over tunge etapper, men likevel kan andre risikere å ryke ut istedetfor? Syns det virker helt høl i huet 🫠

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det forresten bare meg som syns det er spesielt at ikke Malin måtte direkte hjem når hun gav opp? Skal det være sånn at de kan hoppe over tunge etapper, men likevel kan andre risikere å ryke ut istedetfor? Syns det virker helt høl i huet 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (1 time siden):

"Stakkars Malin, hun er så tøff" skriver du. 😳😳😳 Ser du på et annet program enn meg? Hun er jo den mest sutrete av alle og selvinnsikt i det å si ja til å være med på dette programmet må jo være totalt fraværende.

Er det bare meg som syns det er spesielt at ikke Malin måtte direkte hjem når hun gav opp? Skal det være sånn at de kan hoppe over tunge etapper, men likevel kan andre risikere å ryke ut istedetfor? Syns det virker helt høl i huet 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemoor skrev (1 minutt siden):

Det var vel for hun ikke brøt, men sikkerhetsteamet tok henne ut.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig overrasket over Anna Anka. Selvom hun ble litt sytete på slutten.

Myra syns jeg ikke har gjort en dårlig figur så langt, så skjønner ikke hvorfor det er flere som har så sterke tanker om henne allerede.

Gaute er bare blæh. Foran laget vil han gi alt, men når han er alene foran kamera, så ønsker han å få ut lagmedlemmer for at det skal gå bedre i neste etappe.

selv så er han nedlatende og unnasluntrer når det kom til ishulelaging. Men der burde laget faktisk bare satt ned foten og henta han. Der må den norske passivaggresiviteten få skylden.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemoor skrev (8 timer siden):

Syns casten er interessant og morsom i år, men et par som irriterer allerede:

1. Gaute. En sleip ål. Men virker som de andre begynner å skjønne det heldigvis. 
2. Myra og Malin. Få ut daukjøttet!

3. Tonje. Jeg syns hun er irriterende fordi væremåten er for sukkersøtt, samtidig som det skinner gjennom at hun er selvopptatt og overfladisk. Skrytt av seg selv fra start, og når de skulle ha spa på ferja kom hun i stringbikini… Det sier mye om henne.

Skikkelig positivt overrasket over Anna Anka, Bernt Hulsker, Vidar og Nakstad. Artig gjeng 😊

Ja, positiv overrasket over de jeg også. I tillegg synes jeg Henrik har en del morsomme kommentarer,  og har overrasket positivt. Veldig fint det han sa om at han hadde blitt mer voksen , fått orden på livet, giftet seg osv . Får håpe det stemmer.  Sist jeg så han var på ex, og gjorde ikke sånn veldig positivt inntrykk der... 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig Malin får ufortjent mye pes. Hvert år caster de deltagere som er forventet å gi seg før første etappe er over og i år var det Malin. Problemet er bare at hun ikke gir seg, hun henger i. Og da blir det mye syting, for hun er virkelig ikke i form verken fysisk eller psykisk til å delta på dette programmet. Tenk dere Annema oppå det fjellet der.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ..hva 2 ? episoder inn i programmet og jeg er så lei av høre Malin syte seg selv ned til omtrent en pøddel på bakken.

TA DEG SAMMEN LITT DA!

Gaute.. ja altså, hva skal man si? Han driver å reklamerer for seg selv så heftig hver gang han er i tvruten at det hele blir jo så usmakelig på linje med gale Jarl Goli på farmen del 2.

Anna..hver gang vi hører fra henne så er det hvor farlig alt er, men hun turer nå i det minste på om ikke annet.

Henrik..er humorbidraget. Jeg ler nesten hver gang han åpner kjeften om noe, det der ala "Norges myndigheter har sagt vi skal stole på Nakstad, så da gjør vi det" fikk meg til å humre. Jeg vet ikke om han er ironisk så det holder og gir helt blaffen, eller om han faktisk mener det han sier.

Vidar..jeg hører bare Jonas hver gang han prater.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (24 minutter siden):

Vi er ..hva 2 ? episoder inn i programmet og jeg er så lei av høre Malin syte seg selv ned til omtrent en pøddel på bakken.

TA DEG SAMMEN LITT DA!

Gaute.. ja altså, hva skal man si? Han driver å reklamerer for seg selv så heftig hver gang han er i tvruten at det hele blir jo så usmakelig på linje med gale Jarl Goli på farmen del 2.

Anna..hver gang vi hører fra henne så er det hvor farlig alt er, men hun turer nå i det minste på om ikke annet.

Henrik..er humorbidraget. Jeg ler nesten hver gang han åpner kjeften om noe, det der ala "Norges myndigheter har sagt vi skal stole på Nakstad, så da gjør vi det" fikk meg til å humre. Jeg vet ikke om han er ironisk så det holder og gir helt blaffen, eller om han faktisk mener det han sier.

Vidar..jeg hører bare Jonas hver gang han prater.

Henrik har overraska ekstremt positivt hittil. Og den kommentaren var klasse. Var det ikke «vi er hjernevasket av norske myndigheter (…)» han sa? Må se om igjen. Oppfatta ham som seriøs med en ironisk snert. 😂

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«I kosa mæ i, det her e en søndagstur for mæ» «I har så my medfølelse med de svake, i» 🙄

At det går an, for en selvnytende skrytepave.

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de bedre sesongene på årevis.

Synes GGG spriter opp. Sesongen trenger en åleglatt renkespiller. Tror neppe han klarer å senke alfahannen Nakstad.

Hulsker er og blir slitsom. Ta en chill pill, mann!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er faktisk litt sjokkert over hvor utspekulert og usympatisk Gaute oppfører seg i denne serien. Grøsser når jeg ser oppførselen hans, spesielt når han samtidig prøver å fremstå som såå heltemodig når han snakker om seg selv 🤡

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg forstår virkelig ikke hva typer som Malin gjør i 71. De er i 25. sesong og det er noe "umoralskt" i at man hanker inn titusener i honorar for å vises i fire minutter. Er man utsatt for panikkangst annenhver dag, så er vel dette siste konseptet å bidra i.. Er så lettvinte løsninger når man bare kan omgjøre på konkurranser...

(Ja, jeg er ei kommentarfitte akk nå, men det ødelegger mye av konkurransedelen :krangle:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemoor skrev (På 22.9.2024 den 22.31):

Syns casten er interessant og morsom i år, men et par som irriterer allerede:

1. Gaute. En sleip ål. Men virker som de andre begynner å skjønne det heldigvis. 
2. Myra og Malin. Få ut daukjøttet!

3. Tonje. Jeg syns hun er irriterende fordi væremåten er for sukkersøtt, samtidig som det skinner gjennom at hun er selvopptatt og overfladisk. Skrytt av seg selv fra start, og når de skulle ha spa på ferja kom hun i stringbikini… Det sier mye om henne.

Skikkelig positivt overrasket over Anna Anka, Bernt Hulsker, Vidar og Nakstad. Artig gjeng 😊

Tonje i stringbikini er jo sesongens høydepunkt😁

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hønemoor skrev (På 22.9.2024 den 22.35):

Er det bare meg som syns det er spesielt at ikke Malin måtte direkte hjem når hun gav opp? Skal det være sånn at de kan hoppe over tunge etapper, men likevel kan andre risikere å ryke ut istedetfor? Syns det virker helt høl i huet 🫠

Programskaperne måtte vente til en passende anledning slik at sutreberta kunne avslutte med litt av æren i behold….

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Gaute! At han ikke en gang prøver å fremstå sympatisk. Visste faktisk ikke at han var så uspiselig.

Vidar redder hele serien 😂

Siste episode var helt utrolig kjedelig. Hvor blir det av naturen? Det er bare kjendiser som løser oppgaver og går fra post til post i byen for å gå på museum, lære å turne og fortelle vitser. Rorbuaseansen var så vond at jeg måtte scrolle samtidig hele segmentet. Og kult å klatre opp en bygning altså, men hadde passa bedre i et ninja warrior-konsept. Alt blir bare helt likt. Så en episode av 71 før jeg så en episode av Alt For Norge hvor de skulle gå på ski og tenne bål og gjøre oppgaver, og det var nesten så jeg trodde jeg hadde satt på feil serie for det var så likt. Amerikanerne var omtrent like gode som Anna Anka til å gå på ski 😂

Endret av Dragonfly84
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...