Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Noen som så første episode i går? Blir interessant fremover. Kommer garantert til å følge med.

Litt irritasjoner ble det jo 🙈😂

• Gaute Grøtta Grav, makan til irriterende fyr. Greit nok med konkurranse-instinkt, men dette er faktisk for gøy. Slapp av mann!
  • Malin og Myra varer nok ikke så lenge.
  • Anna Anka tror jeg er tøffere enn man tror,
  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessante personligheter med i år, blir å følge med ja... Myra og Malin ryker nok kjapt ja, det tror jeg og. 
Har sansen for Nakstad og ser frem til at han kommer inn, han er jo veldig turvant også

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Myra ryker fort. makan til syting! Ellers mange artige personligheter.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også Anna Anka er tøffere enn vi i utganspunktet tror. Gleder meg til å se Nakstad.

Men jeg irriterer meg over en ting, og det er ikke første gang. Lagene er veldig ujevnt fordelt. Laget til Gaute og Vidar er åpenbart veldig mye sterkere enn laget til Anna Anka. Og det er ikke første gang. Jeg synes man burde fordelt bedre.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammensetninga av lag, fremstår for rigget. 

Virker å være en gøyal gjeng. Håper på flere overraskelser i jubileumssesongen, utover omvendt reiserute :nikke:

Anna Anka tror jeg ryker tidlig. Ikke fordi hun ikke greier, for dama er jo gjennomtrent.

Men hun er nok altfor glad i komfort til å holde ut.. 

Gaute kommer til å bli årets gnagsår i gruppa :knegg: Men med politikerbakgrunn, så er han flink til å snakke for seg og sikkert standhaftig. 

Espen Nakstad kommer til å bli en fryd å se. For et medmenneske. Heier på han! :klappe:

Bernt Hulsker synes jeg er en skikkelig dust, med en altfor morsom latter 🙈

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ler litt av kommentarene til Henrik, selvironi er plass ("å være den smarteste på Ex on the beach er å være den raskeste sneglen").

Blir interessant å følge han, Anna Anka og Vidar Magnussen foreløpig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episode 2, og stemmen til Henrik er så..nasal. Noen som har møtt han, og vet om han virkelig snakker sånn? Er han fra en vestlandsk bygd og snakker tilgjort? I dont get it..

Det er forøvrig alltid den eldste som ryker først, deretter den brune. Så influenseren. Blir spennende å se 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (40 minutter siden):

Episode 2, og stemmen til Henrik er så..nasal. Noen som har møtt han, og vet om han virkelig snakker sånn? Er han fra en vestlandsk bygd og snakker tilgjort? I dont get it..

Det er forøvrig alltid den eldste som ryker først, deretter den brune. Så influenseren. Blir spennende å se 😁

Den brune? Mener du Myra? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (1 time siden):

Seriøst, hvor gammel er du? 🙄 Hold deg saklig.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (47 minutter siden):

Den brune? Mener du Myra? 🙄

Altså, sånn generelt i tidligere sesonger.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Bernt Hulsker blir med hele veien 😂 og Vidar! heier ellers på Nakkestad🙌

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange år med kjedelig cast er jeg godt fornøyd med årets. Har tidligere vært svært mettet på Hulsker, men på 71 er han morsom. Håper han blir med lenge.

Anna Anka er sikkert seig hun, men jeg håper hun trekker seg. Hun fremstår lite sympatisk og dermed kjedelig å se på i min bok.

Henrik er gøy. Nakstad blir også morsomt å følge med på, han blir nok en god støtte for laget. Blod-doping som Henrik sa 😂
Jeg liker også Vidar Magnussen godt.

Malin ryker nok først, er det noen som vet hva som egentlig skjedde med henne da de kom i mål i 2. episode? Var det ekte?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (51 minutter siden):

Malin ryker nok først, er det noen som vet hva som egentlig skjedde med henne da de kom i mål i 2. episode? Var det ekte?

Ja, det tror jeg... hun har jo lang (og tildels kjent) historie med psykiske problemer (ref. programmet til Peder Kjøs), så det var nok en reell situasjon 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (3 timer siden):

Ja, det tror jeg... hun har jo lang (og tildels kjent) historie med psykiske problemer (ref. programmet til Peder Kjøs), så det var nok en reell situasjon 

Da syntes jeg det er rart at hun gikk gjennom vurderingene som ble gjort før programmet startet. Når hun knekker så kraftig etter aller første etappe, er det noen som ikke har gjort jobben sin.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (16 minutter siden):

Da syntes jeg det er rart at hun gikk gjennom vurderingene som ble gjort før programmet startet. Når hun knekker så kraftig etter aller første etappe, er det noen som ikke har gjort jobben sin.

Hun fikk visst tilbud om å være med halvannen uke før filmingen begynte. Det burde jo ikke være lov.. da burde de heller spurt noen tidligere atleter el.l. 

Man bør jo ha forberedt seg..de andre hadde hatt et halvt år på seg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tunaen skrev (5 minutter siden):

Hun fikk visst tilbud om å være med halvannen uke før filmingen begynte. Det burde jo ikke være lov.. da burde de heller spurt noen tidligere atleter el.l. 

Selvinnsikt er også en fin ting. Hvert år er det noen som åpenbart ikke har forutsetninger for å delta på lik linje med andre deltakere (i fjor var det Anne Ma), hvorfor takke ja når en kjenner konseptet?

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig skjer det at folk trekker seg i siste liten, men da bør de ha reservedeltagere med sterk psyke som kan omstille seg raskt. Det har åpenbart ikke Malin og selv om - ja man bør ha selvinnsikt - så bør også produkasjonen gjøre en bedre jobb her. Jeg kjenner ikke til Malin fra før, men dersom det er kjent at hun sliter med psyken er dette virkelig ikke riktig person å kaste inn i siste sekund.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (18 minutter siden):

Selvfølgelig skjer det at folk trekker seg i siste liten, men da bør de ha reservedeltagere med sterk psyke som kan omstille seg raskt. Det har åpenbart ikke Malin og selv om - ja man bør ha selvinnsikt - så bør også produkasjonen gjøre en bedre jobb her. Jeg kjenner ikke til Malin fra før, men dersom det er kjent at hun sliter med psyken er dette virkelig ikke riktig person å kaste inn i siste sekund.

Enig at de bør ha noen i reserve, noen «safe», men savner også selvinnsikt fra Malin.

Jeg mot meg het programmet, jeg likte det veldig godt, men det kom også kritikk mot det i etterkant. Noen av deltagerne følte seg uriktig fremstilt 

https://www.nrk.no/presse/programomtaler/jeg-mot-meg---premiere_-1.12844529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (2 minutter siden):

Enig at de bør ha noen i reserve, noen «safe», men savner også selvinnsikt fra Malin.

Jeg mot meg het programmet, jeg likte det veldig godt, men det kom også kritikk mot det i etterkant. Noen av deltagerne følte seg uriktig fremstilt 

https://www.nrk.no/presse/programomtaler/jeg-mot-meg---premiere_-1.12844529

Ja det må man nok være forberedt på når man melder seg på reality, det handler ikke om noe annet enn å skape øyeblikk. Om det går godt eller dårlig for deltagerne er ikke noe produksjonen bryr seg om.

Takk for linken :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...