Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har gjort null for og bli kjent med mine to barn på 11 og 8 år. 
Nå har dette pågått i et halvt år, og nå er det nok. I kveld ble det nok. 
Jeg og han har hatt det helt fantastisk når bare vi to var sammen. Men så fort mine barn kom så var det så vidt et hei. Han satt i sofaen og sturet og gadd ikke gjøre en dritt for og bli kjent med de.

Men klage på de, det var han god til.

Et eks. Vi var på en hyttetur for to uker siden. Og nå denne helga så kommer de tilbake. Og nå ville han straffe yngste gutten med null PlayStation denne helga siden han hadde vært litt grinete på hytteturen for to uker siden. 
Hva f….??? 
Min sønn hadde jo ikke forstått hva han hadde gjort galt for og ikke få lov og spille. 
Jeg eksploderte. Han må jo faen meg være syk. 
Mine barn skal aldri rundt denne mannen igjen. 
Hva søren feiler det enkelte?

Hvorfor ble han sammen med meg når jeg har barn han tydeligvis ikke ønsket? Forbanna drittsekk. 

Anonymkode: ce74e...9a2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kanskje vært lurt og la de bli kjent FØR dere ble samboere for å se hvordan det fungerte..

Anonymkode: 66a5b...a82

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde kanskje vært lurt og la de bli kjent FØR dere ble samboere for å se hvordan det fungerte..

Anonymkode: 66a5b...a82

Det gjorde vi selvfølgelig. Men jeg venta også lenge før han fikk lov og møte de. Og da var han helt annerledes. Forandret seg når vi flyttet inn. 

Skrevet

Sønnen kan selvsagt ikke straffes 2 uker etterpå. 

Men du må gi ham tid til å omgås barna, og særlig når han bare ser dem halve tida. Foreslå hyggelige ting de kan gjøre sammen, og forklar ham at han må bygge bånd med barna i fredstid, for å evt kunne disiplinere.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Min samboer har gjort null for og bli kjent med mine to barn på 11 og 8 år. 
Nå har dette pågått i et halvt år, og nå er det nok. I kveld ble det nok. 
Jeg og han har hatt det helt fantastisk når bare vi to var sammen. Men så fort mine barn kom så var det så vidt et hei. Han satt i sofaen og sturet og gadd ikke gjøre en dritt for og bli kjent med de.

Men klage på de, det var han god til.

Et eks. Vi var på en hyttetur for to uker siden. Og nå denne helga så kommer de tilbake. Og nå ville han straffe yngste gutten med null PlayStation denne helga siden han hadde vært litt grinete på hytteturen for to uker siden. 
Hva f….??? 
Min sønn hadde jo ikke forstått hva han hadde gjort galt for og ikke få lov og spille. 
Jeg eksploderte. Han må jo faen meg være syk. 
Mine barn skal aldri rundt denne mannen igjen. 
Hva søren feiler det enkelte?

Hvorfor ble han sammen med meg når jeg har barn han tydeligvis ikke ønsket? Forbanna drittsekk. 

Man straffer ikke barn to uker etterpå. Og i hvert fall ikke barn man ønsker å være bonuspappa for. 

• Liker 1
Skrevet
Sefanja skrev (1 minutt siden):

Man straffer ikke barn to uker etterpå. Og i hvert fall ikke barn man ønsker å være bonuspappa for. 

Helt rett. Hvem gjør sånn liksom?
Jeg er veldig glad jeg er kvitt denne drittsekken. 

• Liker 1
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (12 minutter siden):

Sønnen kan selvsagt ikke straffes 2 uker etterpå. 

Men du må gi ham tid til å omgås barna, og særlig når han bare ser dem halve tida. Foreslå hyggelige ting de kan gjøre sammen, og forklar ham at han må bygge bånd med barna i fredstid, for å evt kunne disiplinere.

Han sto på sitt at han skulle straffes for og lære, så denne mannen er jeg ferdig med. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt rett. Hvem gjør sånn liksom?
Jeg er veldig glad jeg er kvitt denne drittsekken. 

Jeg synes det er godt å høre at du prioriterer barna over han. De er jo enda i barneskolealder

• Liker 8
Skrevet
Sefanja skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er godt å høre at du prioriterer barna over han. De er jo enda i barneskolealder

Klart jeg gjør. Jeg sa til han i kveld at han er ingenting sammenlignet med mine små. 

• Hjerte 4
Skrevet

Klart jeg gjør. Jeg sa til han i kveld at han er ingenting sammenlignet med mine små. 

Jeg synes han høres ekstremt sær ut. Har han fortalt noe om hvordan han selv ble oppdratt?

• Liker 1
Skrevet
Sefanja skrev (42 minutter siden):

Jeg synes han høres ekstremt sær ut. Har han fortalt noe om hvordan han selv ble oppdratt?

Foreldrene er veldig greie. Men han vokste opp under ganske strenge regler. 
Moren hans var også her når vi hadde krangelen, og hun var på min side. 

Skrevet

Foreldrene er veldig greie. Men han vokste opp under ganske strenge regler. 
Moren hans var også her når vi hadde krangelen, og hun var på min side. 

Da er det veldig lett å skjønne han. Men han er kanskje såret nå. For en mann ser jeg for meg at det er litt vondt å bli dumpa i seg selv. Og når hans egen mor da ser hvor urimilig han har oppført seg i møte med dine barn på toppen av det. For meg høres det ut som om du har gjort rett valg. Desverre er det mange(uavhengige av kjønn) som viser sin beste side i starten av forhold. 

• Liker 2
Skrevet

Du ser som regel hvordan mennesker virkelig er når de reagerer under stress. 

Det viktigste du har er dine barn, og de skal alltid prioriteres først. En mann som ikke evner å skape gode relasjoner - i dette tilfelle skadelig relasjoner - kan gjøre stor skade på deres utvikling. Han kommer ikke til å endre seg - kanskje i perioder - men han vil fort falle tilbake til det samme mønsteret. 

Husk på det her, når barna blir eldre, vil de holde deg ansvarlig! Bor du fortsatt sammen med vedkommende, vel, da vil du få svært lite besøk av dem. Jo lengre tid du bor med ham, jo større er også sjansen for at du vil bli noe de også vil unngå. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Schopenhauer skrev (1 time siden):

Du ser som regel hvordan mennesker virkelig er når de reagerer under stress. 

Det viktigste du har er dine barn, og de skal alltid prioriteres først. En mann som ikke evner å skape gode relasjoner - i dette tilfelle skadelig relasjoner - kan gjøre stor skade på deres utvikling. Han kommer ikke til å endre seg - kanskje i perioder - men han vil fort falle tilbake til det samme mønsteret. 

Husk på det her, når barna blir eldre, vil de holde deg ansvarlig! Bor du fortsatt sammen med vedkommende, vel, da vil du få svært lite besøk av dem. Jo lengre tid du bor med ham, jo større er også sjansen for at du vil bli noe de også vil unngå. 

Flytter i løpet av neste uke. Ungene skal ikke tilbake i dette huset. 

• Liker 3
Skrevet

Lykke til med flytting og alt!!! 🥰

Anonymkode: e0d52...0cc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...