AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #1 Skrevet 13. september 2024 Jeg lurer på hvor tidlig det er innafor og flytte sammen? Grunnen er langdistanse forhold men også sliter jeg veldig hvor jeg bor.. veldig tungt og bo her. noen her som flytta tidlig inn med kjæresten? hva sa familie/venner? Anonymkode: 45c37...a65
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Skrevet 13. september 2024 Livet er for kort til å nekte seg noe man har lyst til. Følg hjertet og magefølelsen, det er kun du og kjæresten som kan vite om dette er en god idé❤️ Anonymkode: 6be2a...68c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #3 Skrevet 13. september 2024 Et annet alternativ er at du flytter nær ham men i egen bolig. Anonymkode: d223d...687
Sefanja Skrevet 13. september 2024 #4 Skrevet 13. september 2024 Vi hadde møttes to ganger, og han hadde bodd hos meg to uker før vi flyttet sammen
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #5 Skrevet 13. september 2024 Vi kjøpte hus etter tre måneder, flyttet inn nesten tre måneder etter det igjen. Var også barn involvert her, så det gikk jo egentlig altfor fort. Nå sitter vi her godt over 20 år senere, sammen i det samme huset. Så selv om folk muligens tenkte sitt, så ser de jo at det funket her. Bedre å angre på noe man gjorde enn noe man ikke gjorde tenker jeg da. Greit å ha fornuften i bunnen, men av og til er det lov til å ignorere fornuften også! Anonymkode: 283c0...68d 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #6 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi kjøpte hus etter tre måneder, flyttet inn nesten tre måneder etter det igjen. Var også barn involvert her, så det gikk jo egentlig altfor fort. Nå sitter vi her godt over 20 år senere, sammen i det samme huset. Så selv om folk muligens tenkte sitt, så ser de jo at det funket her. Bedre å angre på noe man gjorde enn noe man ikke gjorde tenker jeg da. Greit å ha fornuften i bunnen, men av og til er det lov til å ignorere fornuften også! Anonymkode: 283c0...68d Lik historie her. Vi kjøpte oss leilighet etter 3 mnd bekjentskap. Innen 1.5 år så hadde vi flyttet sammen. Fått barn sammen og giftet oss. Fortsatt sammen 25 år etter. Anonymkode: f9af3...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå