AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Del Skrevet 12. september 2024 Fikk en mld fra en venn jeg ikke har hatt kontakt med på et par mnd. Sist vi snakket, skar det seg litt mellom oss og ingen har tatt kontakt. Fikk så denne mld hvor vedkommende forklarer hvorfor kontrakten uteble fra den kanten. Såret, lei seg osv. Sier I mld at det er ønskelig å forsones og avslutter med disse setningene : "Hva tenker du om å prates en dag? Hvis du har litt overskudd en dag så kunne vi kanskje fått litt mer klarhet i noen ting. Ta vare på deg selv. Ha det godt så lenge" Jeg lurer litt på om dette åpner opp for at en slik prat ikke trenger skje nå, men at jeg kan gi lyd en dag jeg kjenner meg litt ovenpå? Jeg har nemlig ikke gitt respons enda, nettopp fordi jeg er sliten og ikke klarer snakke enda. Hva tenker dere, er det ok å drøye litt med å svare? Anonymkode: b646d...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 12. september 2024 #2 Del Skrevet 12. september 2024 Du kan jo for eksempel respondere og si at du vil ta kontakt en dag det passer, om du er interessert da. Men du skriver ingen ting om hva som har skjedd og detaljer rundt. Derav vil jo svarene du får være veldig generelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 12. september 2024 #3 Del Skrevet 12. september 2024 Dette høres for meg ut som at vennen din har lyst til å prate med deg, men har gitt ballen videre til deg, slik at du kan bestemme når. Jeg ville svart nå, men du behøver ikke si noe om når. Skriv f.eks. "Setter pris på det. Jeg er litt sliten om dagen, men jeg skal si fra" 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Del Skrevet 13. september 2024 Den andre strekker ut hånda i ett forsøk på å bli venner igjen. Du trenger ikke svare nå nei, men hvor lenge tenker du vente? Vil du i det hele tatt forsones med denne vennen? Selv om du svarer nå, så trenger dere ikke møtes nå. Men når vennen din strekker ut hånda, og du overser den, hvor lenge kan man forvente at vennen står der med hånda utstrakt? Anonymkode: 35ccd...cbc 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 13. september 2024 #5 Del Skrevet 13. september 2024 Han eller hun vil snakke ut, og legge ting bak seg/ fortsette relasjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #6 Del Skrevet 13. september 2024 Jeg hadde svart nå, synes ikke man skal la folk vente når de strekker ut en hånd. Jeg hadde skrevet så hyggelig å høre fra deg, det vil jeg gjerne. Jeg er litt sliten om dagen, men jeg tar kontakt når jeg får litt overskudd igjen. Anonymkode: 0fcaf...16d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå