Gå til innhold

Møte familen til typen 1. gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på noen forte svar får det er allerede på lørdag det skjer🙈 jeg har vært sammen med kjærsten i snart 6 mnd men kom offentlig får litt siden. De har invitert meg til hyttetur å jeg er så sykt stressa! Jeg har så mye angst nå:/ han har søsken å er redd de ikke liker meg..er å høyere en de så kommer til å føle meg som en kempe. Har noen Pls tipps? Alt hjelper

fikk vite det nå så har ikke hatt langt tid på og forberede meg..å det er moren, søsknene å venner av famile liksom. Det er så mange å jeg er bare 1..

Anonymkode: 4c1ac...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Håper på noen forte svar får det er allerede på lørdag det skjer🙈 jeg har vært sammen med kjærsten i snart 6 mnd men kom offentlig får litt siden. De har invitert meg til hyttetur å jeg er så sykt stressa! Jeg har så mye angst nå:/ han har søsken å er redd de ikke liker meg..er å høyere en de så kommer til å føle meg som en kempe. Har noen Pls tipps? Alt hjelper

fikk vite det nå så har ikke hatt langt tid på og forberede meg..å det er moren, søsknene å venner av famile liksom. Det er så mange å jeg er bare 1..

Anonymkode: 4c1ac...07c

Det er ikke så mye å forberede, bare vær hyggelig, og vis interesse for dem, så går nok dette helt fint😊

Anonymkode: f7aeb...066

Skrevet

Vær hyggelig, kle deg rent og pent, vis interesse for dem. Still spørsmål og forsøk å delta i samtalen. 

Anonymkode: b3fbe...48f

Skrevet

Du skal ikke opp til eksamen, Ts :)

Du skal møte andre personer som også er glad i han du er glad i.

Kjæresten din mener du er god nok for ham - hvorfor skal ikke du tro det samme?

Vær deg selv, det er den personen kjæresten din falt for - og den familien hans skal bli kjent med.

Vær som du ellers er, normalt høflig, interessert i dem. Tilby deg å hjelpe til med matlaging eller rydding, det blir som regel godt tatt imot. Du kan til og med innrømme at du er nervøs, og at det er lettere å gjøre noe praktisk sammen.

Du er nok akkurat slik du er, ellers ville ikke kjæresten din tatt deg med for å møte foreldrene sine :)

Anonymkode: dd9e8...79a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...