AnonymBruker Skrevet 21. september #41 Skrevet 21. september Tvist skrev (På 13.9.2024 den 11.31): Mulig jeg er sær, men jeg synes ofte der er pent med rynker i panna. Synes jeg og. Flotteste jeg ser er en folk som tør være seg selv og ikke er så påvirket av sosiale medier og Instagram at de ikke tør eldes naturlig. Det er noe utrolig flott med smilerynker og kvinner med selvtillit. Anonymkode: aa5ae...41a 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #42 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 11.09): Botox. Helt fantastisk😍 Ser yngre ut enn for 10 år siden,og på meg kan ingen se at jeg har tatt botox. Er umulig at slikt vises i nokså små doser. Anonymkode: b4c0c...ac5 Selvsagt...🤣 Ser de tvert programledere og nyhetsvarslere har tatt det så tro om igjen. Det er superlett å se. Spør noen om noe og se hvor mye panna beveger seg. Overrasket? Det vises ikke med botox. Du blir seende ut som en slags freaky dukke fra en skrekkfilm. Anonymkode: aa5ae...41a 2
AnonymBruker Skrevet 21. september #43 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 3.42): Du vet dem som ikke smiler med øynene. Sånn påtatte smil innen servicebransjen feks. Vi kaller et gjerne ‘falske smil. Slik blir man med botox i kråketærne. Se deg i speilet og smil bare ved å bevege leppene, ikke testen av fjeset. Sånn ja. Da blir smilet sånn 🙂 og ikke sånn 😊 Anonymkode: 3285f...ef8 Godt forklart og veldig spot on. Anonymkode: aa5ae...41a 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #44 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvsagt...🤣 Ser de tvert programledere og nyhetsvarslere har tatt det så tro om igjen. Det er superlett å se. Spør noen om noe og se hvor mye panna beveger seg. Overrasket? Det vises ikke med botox. Du blir seende ut som en slags freaky dukke fra en skrekkfilm. Anonymkode: aa5ae...41a Det er sannsynligvis ikke vanlig botox engang, trolig heller dysport eller tilsvarende. Det skal veldig mye botox til for å bli helt lammet, Anonymkode: ed41e...74d 1
AnonymBruker Skrevet 20. november #45 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 23.06): Jeg har glatt hud ellers, men noen rynker i pannen. Er det noen som har noen tips?😀 Anonymkode: 7e3b7...70a Nei.Eneste tipset mitt er du bør akseptere det. Anonymkode: 1f4fc...3f1 1
Meningenmeddette Skrevet 20. november #46 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 22.52): Dere som tar botox mot rynke mellom bryna. Bli huden helt glatt eller har dere fortsatt lett synlige linjer? Anonymkode: 80ea1...8ac Om man går nært ser man linjene der sinnarynken en gang var .. men det er glattet ut og de dype furene er borte. Har gitt meg et helt annet og mildere uttrykk i ansiktet. 1
Meningenmeddette Skrevet 20. november #47 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 7.54): Godt forklart og veldig spot on. Anonymkode: aa5ae...41a Det handler om hvor mye man tar. Man kan fint bare mye opp linjene og ikke ta så mye at all mimikk forsvinner. Har sett mange med flotte resultater og mange som blir hekta og tar alt for mye 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:16 #48 Skrevet søndag kl. 09:16 AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 3.42): Du vet dem som ikke smiler med øynene. Sånn påtatte smil innen servicebransjen feks. Vi kaller et gjerne ‘falske smil. Slik blir man med botox i kråketærne. Se deg i speilet og smil bare ved å bevege leppene, ikke testen av fjeset. Sånn ja. Da blir smilet sånn 🙂 og ikke sånn 😊 Anonymkode: 3285f...ef8 Enig. Se på Sofie Elise når hun trekker seg fra Maskorama og tar av seg maska. Det er bare munnen og øynene som røres, resten av ansiktet er helt stivt. Har ei venninne som også ser sånn ut, det er så stygt og man legger spesielt merke til det på bilder og videoer av henne, av en eller annen rar grunn. Ser litt sånn skrekk aktig ut. Jeg bruker silikonpads på natten og den demper sinnarynka mye. Anonymkode: a2773...b7f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:22 #49 Skrevet søndag kl. 09:22 Er det linjer eller rynker? Jeg fjernet mine linjee i pannen med dermapen microneedling. Tok bare to behsndlinger før alt var borte. Anonymkode: ad0a1...acd 1
Kudos Skrevet 23 timer siden #50 Skrevet 23 timer siden Drikk mer vann! Fine linjer, spseielt i pannen blir mer synlige hvis man er dehydrert. Det å drikke nok vann + bruke solkrem er det beste man kan gjøre generellt for å forebygge fine linjer og rynker:)
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #51 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 3.42): Du vet dem som ikke smiler med øynene. Sånn påtatte smil innen servicebransjen feks. Vi kaller et gjerne ‘falske smil. Slik blir man med botox i kråketærne. Se deg i speilet og smil bare ved å bevege leppene, ikke testen av fjeset. Sånn ja. Da blir smilet sånn 🙂 og ikke sånn 😊 Anonymkode: 3285f...ef8 Spot on. Anonymkode: aa5ae...41a
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #52 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2025 den 10.22): Er det linjer eller rynker? Jeg fjernet mine linjee i pannen med dermapen microneedling. Tok bare to behsndlinger før alt var borte. Anonymkode: ad0a1...acd Er behandling vond? Anonymkode: 6563b...699
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå