Gå til innhold

Tips mot rynker i pannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ansiktsyoga!!!

Gjør det daglig og jeg vil garantere deg at du ser resultater!

Anonymkode: b5334...bb7

Hvilken type ansiktsyoga funker?Det finnes så mye forskjellig der ute..

Anonymkode: 80ea1...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (8 timer siden):

Taper også panna på kvelder jeg er alene, for rynkene er jo dynamiske av sort. På dagtid bruker jeg brynsgele, som gjør at jeg rynker mindre på panna. Samt solbriller på lyse dager så jeg myser mindre. 

Hva slags tape bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva slags tape bruker du?

Den gjennomsiktige med "porer" som man enkelt kan rive av ønsket str i bredde og lengde. Husker ikke hva den heter sånn i farta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (27 minutter siden):

Den gjennomsiktige med "porer" som man enkelt kan rive av ønsket str i bredde og lengde. Husker ikke hva den heter sånn i farta 

Du kan også bruke frownies rynkeplaster. Fungerer veldig bra på meg

Anonymkode: fa8e3...71c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan også bruke frownies rynkeplaster. Fungerer veldig bra på meg

Anbefaler ikke frownies eller tape generelt! Prøvde selv i fjor, huden min så værre ut, ikke mer rynker men så ut som hudkvaliteten ble værre. Endte opp med å bare ta bittelitt botox istedet, og nå er linjene helt borte. Tenker å ta det 1 gang hvert år eller annet hvert år. Det er det eneste som faktisk funker.

Anonymkode: e4aab...7e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 0.30):

Det er vanskelig å forklare hva som så unaturlig ut, det er på en måte helheten. Om jeg skal komme med et eksempel, vil jeg si det ser ut som om man smiler uten å ha med øynene. Stå foran speilet med et smil, men beveg kun munnen, ingenting annet. Da vil du se hvordan det ser ut.

Anonymkode: faa7a...3d1

Hmm, da virker det som det er satt for mye. Jeg ville for eksempel kun fått injeksjon i de rynkene som går nedover mot kinnene, ikke i de "ekte kråketærne" som går oppover fra øyekroken.

Anonymkode: 0632c...6ef

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 23.06):

Jeg har glatt hud ellers, men noen rynker i pannen.

Er det noen som har noen tips?😀

Anonymkode: 7e3b7...70a

Botox. Helt fantastisk😍 Ser yngre ut enn for 10 år siden,og på meg kan ingen se at jeg har tatt botox. Er umulig at slikt vises i nokså små doser. 

Anonymkode: b4c0c...ac5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (På 13.9.2024 den 11.47):

Rynker i panne er mye  finere enn helt stiv og blank panne, med veldig synlig åre, som mange får av botox, er min mening. Botox som kun går på "sinnarynke" er greit nok, det kan hjelpe mot hodepine også, men resten blir så rart...Da ville jeg heller anbefalt panneløft hvis personen er helt bestemt på at dette er et problem som vil gjøre livet bedre. Men ofte ser man bare mer som man vil forandre, og like langt. Det har som regel ikke så mye med rynkene å gjøre er min erfaring. 
Lugg var fin ide! Fransk lugg, eller gardinlugg som det het før, det er jo så trendy nå også.

Aldri fått hverken blodåre,blåmerke eller noe sv botox. Kun glatt panne og finere hud☺

Anonymkode: b4c0c...ac5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan se at du har tatt botox når mimikk du ellers har er borte. Hvis du feks rynker brynene når du snakker om en bekymring men plutselig ikke gjør det lenger vil alle merke det. Tro meg! Alle merket det på meg og så rart på meg 😫

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hmm, da virker det som det er satt for mye. Jeg ville for eksempel kun fått injeksjon i de rynkene som går nedover mot kinnene, ikke i de "ekte kråketærne" som går oppover fra øyekroken.

Første gang ble det satt for mye og for lavt. På mitt ansikt forsvinner mimikken helt om jeg får botox i rynkene som går nedover mot kinnene. Forsøkte ett år etter med mye mindre dose og annen plassering, og ble litt bedre. Men synes fortsatt smilet så unaturlig ut, så droppet det helt. Nå tar jeg kun botox i sinnarynke og lip flip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 17.30):

Første gang ble det satt for mye og for lavt. På mitt ansikt forsvinner mimikken helt om jeg får botox i rynkene som går nedover mot kinnene. Forsøkte ett år etter med mye mindre dose og annen plassering, og ble litt bedre. Men synes fortsatt smilet så unaturlig ut, så droppet det helt. Nå tar jeg kun botox i sinnarynke og lip flip. 

Hva er lip flip og hva er hensikten med botox der? Jeg vil ta i sinnarynka. Etter mangeårig depresjon, angst og bekymringer er den ganske dyp. Føler jeg ser gammel ut enda jeg ikke er mer enn 45. 

Anonymkode: 466c2...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 23.58):

Kan jeg spørre hva som så unaturlig ut? Har nemlig såå lyst til å gjøre noe med kråketærne! Pannen min er foreløpig glatt og helt rynkefri, det er kun smilerynkene som plager meg😔

K40

Du vet dem som ikke smiler med øynene. Sånn påtatte smil innen servicebransjen feks. Vi kaller et gjerne ‘falske smil. Slik blir man med botox i kråketærne. Se deg i speilet og smil bare ved å bevege leppene, ikke testen av fjeset. Sånn ja. Da blir smilet sånn 🙂 og ikke sånn 😊

Anonymkode: 3285f...ef8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet dem som ikke smiler med øynene. Sånn påtatte smil innen servicebransjen feks. Vi kaller et gjerne ‘falske smil. Slik blir man med botox i kråketærne. Se deg i speilet og smil bare ved å bevege leppene, ikke testen av fjeset. Sånn ja. Da blir smilet sånn 🙂 og ikke sånn 😊

*resten av fjeset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva er lip flip og hva er hensikten med botox der? Jeg vil ta i sinnarynka. Etter mangeårig depresjon, angst og bekymringer er den ganske dyp. Føler jeg ser gammel ut enda jeg ikke er mer enn 45. 

Lip flip gjør at overleppen ikke krøller seg inn/opp når man smiler. Mange som har "tannkjøttsmil" som tar dette. 

Effekten er minimal på meg, men nok til at jeg ser en endring og føler meg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Man tar ikke botox i leppene.

Anonymkode: 5686f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man tar ikke botox i leppene.

Glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...