Gå til innhold

Tips mot rynker i pannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har glatt hud ellers, men noen rynker i pannen.

Er det noen som har noen tips?😀

Anonymkode: 7e3b7...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste som fungerer er botox, ikke kast bort pengene dine på dyre rynkekremer som  lover ditt og datt, bare svada.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun Botox som har varig effekt mot mimikkrynker, som du antakelig har. Retinol har ingen virkning på rynker som skyldes muskelsammentrekninger. Du kan også forsøke silikonpatches som du har på over natten, mange opplever en viss effekt av de, både fordi de bidrar til å hindreufrivillig muskelaktivitet, og også hindrer fukttap fra huden, noe som bidrar til å glatte ut rynkene midlertidig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve dermapen, jeg har bare tatt det en gang hittil og det har dempa rynkene i panna og under øyenene😊

Anonymkode: 5686f...8f2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dermaroller. Det stimulerer kollagendannelsen, så det kan potensielt ha effekt.

Et annet tips er nok fukt. Det fjerner ikke rynkene, men de blir gjerne mindre synlige. Prøv noe med glyserin, det funker bra på meg. Har også hørt at ceramider kan fungere bra når det gjelder å holde igjen fukt for å redusere synligheten av rynker.

Anonymkode: dbf37...a20

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktsyoga!!!

Gjør det daglig og jeg vil garantere deg at du ser resultater!

Anonymkode: b5334...bb7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok botox i sinnarynken, som begynte å bli ganske heftig. Jeg har angst for botox,  ettersom jeg har tatt det en gang, og så helt hemmet ut. Greide ikke å rynke panna. Men denne gangen så satte hun i sinnarynken og litt over, og resten av rynkene forsvant...sikkert fordi det påvirket resten av panna. Eller forsvant og forsvant. De er der, men mye mildere. Jeg kan rynke panna, men ikke SÅ mye. Det må liksom mer til. 

Så bruker jeg retinol om natten, og mye fukt ellers. C-vitamin serum på dagen og peptider. Ikke noe fancy greier, jeg bruker the ordenary. Det er billig og det fungerer. 

Anonymkode: 9186a...0ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Botox gir utrolige resultater. Du behøver ikke å ta mye, og du mister ikke mimikken (med mindre du går overbord så klart). Bruk retinolprodukter for å forebygge nye rynker.

Anonymkode: faa7a...3d1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tar botox mot rynke mellom bryna. Bli huden helt glatt eller har dere fortsatt  lett synlige linjer?

Anonymkode: 80ea1...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taper også panna på kvelder jeg er alene, for rynkene er jo dynamiske av sort. På dagtid bruker jeg brynsgele, som gjør at jeg rynker mindre på panna. Samt solbriller på lyse dager så jeg myser mindre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Dere som tar botox mot rynke mellom bryna. Bli huden helt glatt eller har dere fortsatt  lett synlige linjer?

Anonymkode: 80ea1...8ac

Jeg har litt botox. Huden ser normal ut, verken glatt eller matt. Får rynker om jeg uttrykker noe med ansiktet, men ingen rynker i "slapp" tilstand.

Tok en gang botox for kråketær rundt øynene, og det anbefaler jeg ikke. Ser unaturlig ut. Har heldigvis gått ut for mange år siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tok en gang botox for kråketær rundt øynene, og det anbefaler jeg ikke. Ser unaturlig ut. Har heldigvis gått ut for mange år siden.

Kan jeg spørre hva som så unaturlig ut? Har nemlig såå lyst til å gjøre noe med kråketærne! Pannen min er foreløpig glatt og helt rynkefri, det er kun smilerynkene som plager meg😔

K40

Anonymkode: 0632c...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kan jeg spørre hva som så unaturlig ut? Har nemlig såå lyst til å gjøre noe med kråketærne! Pannen min er foreløpig glatt og helt rynkefri, det er kun smilerynkene som plager meg😔

K40

Anonymkode: 0632c...6ef

Det er vanskelig å forklare hva som så unaturlig ut, det er på en måte helheten. Om jeg skal komme med et eksempel, vil jeg si det ser ut som om man smiler uten å ha med øynene. Stå foran speilet med et smil, men beveg kun munnen, ingenting annet. Da vil du se hvordan det ser ut.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...