AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Del Skrevet 12. september Jeg gjorde en del yoga hjemme til YouTube-videoer før, men så fikk jeg en meniskskade i det ene kneet, og da ble det slutt på det. Opererte kneet for en stund siden, og kneet er ganske bra, bortsett fra at jeg kan ikke bøye det helt, og det gjør litt vondt etterhvert i knestående. Jeg prøvde en yogatime på et senter, og det var så godt. Føler det er et tiltak å gjøre det hjemme nå. Problemet er øvelsene på knær, og f.eks childs pose. Kan ikke bøye kneet så mye. Finnes det noen yogatimer som er litt mildere, der man ikke belaster knærne? Anonymkode: 89d01...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Del Skrevet 12. september Du kan jo bare snakke med yogalæreren om alternative øvelser. De fleste vil jo gjerne tilrettelegge slik at alle får gjort noe de kan. Jeg gjør alltid andre øvelser når det er noen øvelser jeg ikke kan gjøre, noen ganger kommer læreren med to forskjellige øvelser og så kan hver enkelt velge mellom dem. En benøvelse, som jeg ikke husker navnet på, gjør jeg med en stropp på den ene foten mens den andre foten er bøyd, mens de andre gjør øvelsen uten stropp og med flatt kne. Anonymkode: e1d3d...370 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #3 Del Skrevet 14. september Er det ikke noe som heter Mediyoga også? Tror det skal være yoga som kan bli tilpasset alle som har fysiske begrensinger 🙂 Anonymkode: 872e8...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå