AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Del Skrevet 12. september Vil metformin fungerer hvis man har PCOS uten å ha insulinresistens? Mine eneste symptomer på PCOS er androgener i blodet og uregelmessig mens. Kan metformin fremdeles fungere? Anonymkode: 21298...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Del Skrevet 12. september Det hjalp ikke for meg. Jeg hadde ikke økte nivåer av androgener heller, kun polycystiske ovarier og anovulasjon. Prøvde i flere måneder og ble bare dårlig i magen av den. Anonymkode: a4da5...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Har ikke insulinresistens- de funket for meg, så det er nok veldig individuelt generelt sett. Anonymkode: 9dd49...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september Bruker berberine. Det er naturlig, og bedre enn metformin. Anonymkode: 1ee91...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september Har PCOS uten insulinresistens, metformin funket ikke på meg. Brukte det i 6 mnd uten å se snurten av eggløsning eller menstruasjon. Anonymkode: 43538...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #6 Del Skrevet 13. september Takk for svarene. Jeg begynte på metformin for 3 uker siden (500mgx1)og fikk blødning uten eggløsning nå. (ikke hatt mens på 7mnd) Det vil vel si at metformin er i gang med å fungere eller hva tenker dere? Anonymkode: 21298...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #7 Del Skrevet 13. september Jeg fikset forresten syklusen først ved å ikke spise gluten eller melk på nesten to år. Anonymkode: 1ee91...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå