Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Noen som kan anbefale et trykkeri i Oslo sentrum? Har et trykk jeg gjerne ville ha trykket på kort til initasjoner, + tekst, selvfølgelig.
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Nå har jeg vært ute og funnet et selv. Print Shop i Møllergaten. Veldig flinke! Og så så rimelig, da!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 decorium i oslo sentrum,,de er helt fantastiske,hjelper til med alt.www.decorium.no.der ser du hva de har,men dra til butikken deres,da ser du bedre,lykke til!
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 23. februar 2006 #4 Skrevet 23. februar 2006 decorium i oslo sentrum,,de er helt fantastiske,hjelper til med alt.www.decorium.no.der ser du hva de har,men dra til butikken deres,da ser du bedre,lykke til! ← Takk, jeg har vært der, men de hadde jo bare sånne ferdig-ting, og syntes ikke det er så fint, jeg. Men trykker de også, altså?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 Vi kjøpte papiret på Decorium, men printet det på Printhouse på Grunerløkka. Det var billigere enn trykking på Decorium. Damene på Decorium er forøvrig supre!
Hermula Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 Hva betaler dere for å få trykket invitasjoner? Vi skriver ut fra pc-en. Var å så på konvolutter og papir i dag. Syntes 5 kr pr ark og pr konvolutt var dyrt, så vi valgte vanlige hvite konvolutter.
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 26. februar 2006 #7 Skrevet 26. februar 2006 Hva betaler dere for å få trykket invitasjoner? Vi skriver ut fra pc-en. Var å så på konvolutter og papir i dag. Syntes 5 kr pr ark og pr konvolutt var dyrt, så vi valgte vanlige hvite konvolutter. ← Vi betaler ca 400 kr for 40 invitasjoner. Da får vi med de bilder/mønster vi ønsker. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå