Gå til innhold

Invitasjon - trykkeri

Gjest Gjest_Pernille_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Noen som kan anbefale et trykkeri i Oslo sentrum?

Har et trykk jeg gjerne ville ha trykket på kort til initasjoner, + tekst, selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Nå har jeg vært ute og funnet et selv. Print Shop i Møllergaten. Veldig flinke! Og så så rimelig, da! :)

Skrevet

decorium i oslo sentrum,,de er helt fantastiske,hjelper til med alt.www.decorium.no.der ser du hva de har,men dra til butikken deres,da ser du bedre,lykke til!

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet
decorium i oslo sentrum,,de er helt fantastiske,hjelper til med alt.www.decorium.no.der ser du hva de har,men dra til butikken deres,da ser du bedre,lykke til!

Takk, jeg har vært der, men de hadde jo bare sånne ferdig-ting, og syntes ikke det er så fint, jeg. Men trykker de også, altså?

Skrevet

Vi kjøpte papiret på Decorium, men printet det på Printhouse på Grunerløkka.

Det var billigere enn trykking på Decorium.

Damene på Decorium er forøvrig supre!

Skrevet

Hva betaler dere for å få trykket invitasjoner?

Vi skriver ut fra pc-en. Var å så på konvolutter og papir i dag. Syntes 5 kr pr ark og pr konvolutt var dyrt, så vi valgte vanlige hvite konvolutter.

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet
Hva betaler dere for å få trykket invitasjoner?

Vi skriver ut fra pc-en. Var å så på konvolutter og papir i dag. Syntes 5 kr pr ark og pr konvolutt var dyrt, så vi valgte vanlige hvite konvolutter.

Vi betaler ca 400 kr for 40 invitasjoner. Da får vi med de bilder/mønster vi ønsker. Veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...