AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Del Skrevet 12. september 2024 Har du noen gang, når du for første gang har sett noen du skal ha sex med naken, tenkt at han/hun var jo ikke tiltrekkende i det hele tatt, kanskje til og med ekkel? Hva gjorde du da? Hadde du sex med vedkommende likevel, eller kledde du på deg og dro / sendte vedkommende på dør? Hva ville du gjort hvis du havnet i en slik situasjon? Anonymkode: 4caff...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12. september 2024 #2 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg tennes av gnist og blikk, og kommunikasjon, ikke av perfekt kropp, så det måtte nok kjønnsvorter/herpes eller skitt/stank av et slag til for å forhindre noe når det kom så langt. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du noen gang, når du for første gang har sett noen du skal ha sex med naken, tenkt at han/hun var jo ikke tiltrekkende i det hele tatt, kanskje til og med ekkel? Hva gjorde du da? Hadde du sex med vedkommende likevel, eller kledde du på deg og dro / sendte vedkommende på dør? Hva ville du gjort hvis du havnet i en slik situasjon? Anonymkode: 4caff...aca Kommer an på hvor lenge man kjenner hverandre.. jeg hat ikke sex når jeg ikke har lyst. Var en gang en person jeg likte godt, vi hadde datet en stund, og når vi kom til den dagen vi skulle være nakne så kan jeg ikke si at jeg fant kroppen hans tiltrekkende. Tok litt lengre tid å bli tent, å få meg til å ikke tenke på det fysiske. Glad jeg ga det en sjangs, aldri hatt bedre sex. Han var seriøst en gud i senga! Men nå likte jeg vedkommende og vi kjente hverandre. Hadde det vært et ons så ville jeg ikke hatt noe mer enn det fysiske å gå etter, så da ville jeg nok ikke blitt tent og heller ikkr hatt sex. Anonymkode: 6dd1f...7b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Del Skrevet 13. september 2024 Det kommer vel helt an på situasjonen. Ons og sex på første date, som er en overfladisk greie som jeg virkelig er sterkt i mot å drive med fordi det ofte roter livet så veldig til for så mange(kjønnsykdommer, uønskede graviditeter, utroskap og vanskelige følelser), kan være veldig avhengig av visuell tenning og derfor kanskje direkte mislykket om partner ikke svarer til forventningene. Sex med følelser, altså med en person som du elsker og kjenner godt over lang tid, der vil utseende og fysisk tiltrekning som regel være mindre viktig. Da er tenning basert mer på indre følelser. Man er glad i og bryr seg oppriktig om sin partner og vil sin partner det beste, og da blir også sexen ofte bedre fordi det er flere følelser i spill enn bare stimulering av nerver i kjønnsorganene. Da har man sex med et menneske, og ikke bare en kropp. Dette siste forklarer nok også langt på vei hvorfor gamle folk fortsatt kan nyte sex med sin partner selv om de har passert 80 år og kroppene ser ut deretter og kanskje ikke lenger fungerer optimalt. Anonymkode: cca63...38d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #5 Del Skrevet 13. september 2024 Ja, det har skjedd. Spesielt første gang etter et lengre forhold. Jeg tror jeg da er så programmert til å like kroppen til exen at det nye ikke er tiltrekkende med en gang. M45 Anonymkode: 533b5...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #6 Del Skrevet 13. september 2024 Første gangen jeg har sex med en ny kjæreste er det jo så spennende at det meste fungerer uansett. Jeg har avvist menn når jeg har sett dem halvnakne fordi de ikke var min type, men det var i settinger der jeg ikke var forelsket og vi ikke var på vei til sengs, typisk øl-i-parken eller tur-på-stranda-date. Anonymkode: 31a83...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #7 Del Skrevet 13. september 2024 Ja. Han hadde antydning til pupper. Det var ikke særlig opphissende. Sa ikke noe om det, men sa jeg var trøtt, så vi bare lå og snakket og kysset til vi sovnet. Så dro jeg hjem neste dag. Anonymkode: 71d87...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #8 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja. Han hadde antydning til pupper. Det var ikke særlig opphissende. Sa ikke noe om det, men sa jeg var trøtt, så vi bare lå og snakket og kysset til vi sovnet. Så dro jeg hjem neste dag. Anonymkode: 71d87...660 Gyno? Normen det nå vettu. Sånn går nå verden, nå om dagan. Anonymkode: 82d2f...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #9 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 21.07): Har du noen gang, når du for første gang har sett noen du skal ha sex med naken, tenkt at han/hun var jo ikke tiltrekkende i det hele tatt, kanskje til og med ekkel? Hva gjorde du da? Hadde du sex med vedkommende likevel, eller kledde du på deg og dro / sendte vedkommende på dør? Hva ville du gjort hvis du havnet i en slik situasjon? Anonymkode: 4caff...aca Nei, dette hørtes veldig overfladisk ut. Få kropper er perfekte, og jeg kjenner at jeg sliter skikkelig med å omtale kropper som ekle. Jeg tenner forøvrig hovedsaklig på personlighet og kjemi og går ikke så langt med noen jeg ikke vil ha. En liten skavank eller to på kroppen må man nesten regne med når man bekker 30 år. Jeg klarer ikke helt å forstå hva du tenker på. Hva er ekkelt med andres kropper? Renslighet er en selvfølge tenker jeg. Anonymkode: 0dcf3...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #10 Del Skrevet 14. september 2024 Helt ærlig opplevd å bli avvist når anacondaen har kommet ut av shortsen. Men, BJ har de gitt. Få damer som liker en kølle som er 50% lenger enn norsk standard og tjukkere enn de fleste kvinners håndledd. Så det må en leve med. Kroppen ellers har jeg aldri hørt et negativt ord om. Kan nok skyldes tiår som svømmer og bygger. Anonymkode: 82d2f...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #11 Del Skrevet 14. september 2024 Har jeg kommet dit hvor klærne går av for å ha sex, så er det lenge siden jeg syntes vedkommende var sexy/attraktiv. Når klærne går av, så er det ingen ting som ville forandret på det. Anonymkode: 44f05...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #12 Del Skrevet 15. september 2024 Har aldri hatt sex med noen bare på grunn av kroppen deres. Kjemi, blikk og tiltrekning handler om veldig mye annet enn lengde på kuken, livvidde eller hårmengde. Et menneske er en historie, og en god historie leses. Derfor er de mest interessante menneskene de som har "personlighet" på alle områder. Du er sexy og tiltrekkende lenge før klærne faller, og den følelsen forsvinner ikke av bagateller. Synes det er rart å skulle ha forventninger til hvordan andre ser ut uten klær, de er jo ikke objekter Anonymkode: 8d3ae...619 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 15. september 2024 #13 Del Skrevet 15. september 2024 Er forelsket i personen, ikke kroppen. Hadde kroppen vært helt forferdelig hadde det blitt sex alikevel. Noen dealbreaker er det ikke. Hun kunne sittet i rullestol. Er kjemien og tiltrekningen der først, så er det ingen dealbreakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. september 2024 #14 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 21.07): Har du noen gang, når du for første gang har sett noen du skal ha sex med naken, tenkt at han/hun var jo ikke tiltrekkende i det hele tatt, kanskje til og med ekkel? Hva gjorde du da? Hadde du sex med vedkommende likevel, eller kledde du på deg og dro / sendte vedkommende på dør? Hva ville du gjort hvis du havnet i en slik situasjon? Anonymkode: 4caff...aca Dette har jeg aldri opplevd... Jeg tenner på hvordan han behandler meg. Spesielt blikk, flørting, kyssing og kos 💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #15 Del Skrevet 15. september 2024 Ikke hatt sex med damer jeg ikke synes er sexy med klærne på. Og blir som regel bare bedre når man får av dem klærne. Eneste jeg har blitt overrasket over en gang var ei som hadde veldig hengepupper når hun fikk av seg bh'en. Men fortsatt en sexy dame. Så enig med mange over her, at den kjemien starter lenge før man kommer så langt at klærne faller. Anonymkode: 3d2a8...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #16 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 21.07): Har du noen gang, når du for første gang har sett noen du skal ha sex med naken, tenkt at han/hun var jo ikke tiltrekkende i det hele tatt, kanskje til og med ekkel? Hva gjorde du da? Hadde du sex med vedkommende likevel, eller kledde du på deg og dro / sendte vedkommende på dør? Hva ville du gjort hvis du havnet i en slik situasjon? Anonymkode: 4caff...aca Er jo dem som gifter seg før de har sex og ikke vet om de passer sammen sexuelt Anonymkode: 720f8...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #17 Del Skrevet 15. september 2024 Jeg har opplevd to ganger at en jeg har vært ekstremt forelsket i hadde mikropenis. Det var en voldsom avtenning, for å si det sånn. Anonymkode: 9a931...0da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 15. september 2024 #18 Del Skrevet 15. september 2024 Send i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå