AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Del Skrevet 12. september 2024 Valget for Rewards der man kan se opptjente stempler og bonusnetter er borte hos meg. Andre som vet hva som har skjedd? Får det opp når jeg logger inne på PC'n og velger Rewards aktivitet inne på profilen min, men det står ikke lengre stempler der for fremtidige bestilte overnattinger, og navnet på overnattingsstedene er borte.....?? Anonymkode: 2fef3...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #2 Del Skrevet 13. september 2024 Hvor pleide det å ligge? Jeg sjekket under profil og aktivitet, den siden ble ikke funnet. På nett ser jeg også det står navn på hotell ikke tilgjengelig. Anonymkode: 7b881...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #3 Del Skrevet 14. september 2024 Står jeg har syv stempler, men står "navn ikke tilgjengelig " u historikken, kun summene jeg har betalt Anonymkode: 8209b...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #4 Del Skrevet 15. september 2024 Det pleide å ligge som en egen fane nederst i appen - den er fortsatt borte, og det ligger ikke navn på overnattingssted på de stemplene jeg har fått heller nei, men de fremtidige bestillingene mine kommer ikke opp med fremtidige stempler heller, som før, så da blir jeg usikker på om de faktisk er registrert...?? Det har vært slik nesten en uke nå, kanskje lenger, rart de ikke informerer om det? Anonymkode: 2fef3...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #5 Del Skrevet 15. september 2024 Kronglete å finne, men jeg fant den til slutt hos meg. Gikk inn på konto, helt nede i høyre hjørnet (i appen). Så trykket jeg inn på «se aktivitet», ca helt øverst. Måtte vente litt mens appen jobbet før jeg fikk frem den siden som viser hvor mange stempler jeg har. Anonymkode: ee922...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå