Gjest Kattekvinne Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 He he litt syk overskrift da menn... Vi har en nydelig pusejente på 5. Nå som det er sne ute ser jeg overalt der hun har gått. Hun har på sine 5 år aldri gått ut til hovedveien. I dag så jeg små potespor utenfor ved gangstien, og må si jeg fikk den samme følelsen som når en kjæreste har vært utro :grine2: Akkurat som hun har sviktet meg! Er livredd hun skal gå ut på veien og bli påkjørt Er det bare jeg, eller føler andre det slik og. Når pusene går på veien?
Replica Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Min pus kom temmelig rufsete hjem en dag, og jeg mistenkte han stygt for å ha rota seg borti veien og muligens ha hatt litt for nære kontakt med en bil. Jeg stolte på at han holdt seg unna, så jeg kjente et stikk av skuffelse og en viss trang til å filleriste han og rope til han at han må da skjønne at han kan bli drept hvis han fortsetter slik. Inntil det raskt gikk opp for meg at han ikke er noe uskikkelig barn, han er en selvstendig pusekatt som gjør som det passer han..... Det er omtrent det samme som når han har vært ute akkurat lenge nok til at jeg har begynt å få hetta, så fort han viser seg ved vinduet kommer jeg løpende og napper han inn og klemmer han nesten flat fordi jeg har vært så bekymra for han. Endret 22. februar 2006 av Replica
Svart Katt Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Den ene katten min har vært "utro" nesten hver sommer jeg kan huske. Vi bor rett ved et hyttefelt, og vi har til slutt skjønt at når katten har vært borte i flere dager (faktisk uker!) uten å komme innom, så har hun smisket seg inn hos noen hytteeiere som rett og slett har "lånt" katten. Når feriegjestene drar, kommer katten tilbake.
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Katten tar rett og slett litt sommerferie den også.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Nei, jeg aksepterer at katten er et individ som går sine egne veier. Jeg dikter ikke inn menneskelige følelser i kattens oppførsel.
SniperCat! Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Nei, jeg aksepterer at katten er et individ som går sine egne veier. Jeg dikter ikke inn menneskelige følelser i kattens oppførsel. ← Ååååh.. Er det sånn det er! Bra du fikk denne tråden på rett kjøl, eller så kunne det gått riktig ille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå