Gå til innhold

Date imorgen - redd for å ikke være pynta nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jeans og t-shirt jente, liker ikke høyhælte sko. Men er slank med grei figur. Imorgen skal jeg på date med kompisen til storebroren min. Er redd han skal synes jeg ikke er fancy nok. Orker bare ikke kjole, høyhelte sko el no sånt. Skal jeg bare avlyse date'n? 

Anonymkode: 7b6e9...1a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet storebroren din dette?

Anonymkode: c2738...d00

• Liker 1
Skrevet

Ser ingen grunn til å avlyse daten. Personlig synes jeg jeans og t-skjorte er helt innafor (litt avhengig av hvor fancy sted dere skal møtes da). Og hvis han ikke er interessert i deg pga klesstilen din, så vet du at han ikke er din type.

Anonymkode: 670b2...1e8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vet storebroren din dette?

Anonymkode: c2738...d00

Nei. Sier ikke noe før det evt blir noe mer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ser ingen grunn til å avlyse daten. Personlig synes jeg jeans og t-skjorte er helt innafor (litt avhengig av hvor fancy sted dere skal møtes da). Og hvis han ikke er interessert i deg pga klesstilen din, så vet du at han ikke er din type.

Anonymkode: 670b2...1e8

Ikke sant, det er noe med det..

Skrevet

Hva skal dere da? Ellers vet han vel hvordan du er, og pynte det i hæler ikke gjør det om det ikke er noe du gjør ellers heller til spesielle anledninger. Jeg ville vel pyntet meg hverdagspent som jeg kaller det. Om dere skal på kaffe så jeans og en fin genser. 

Anonymkode: fb866...95f

Skrevet

Kom som du er, vel. Så lenge du er ren og ikke slaskete. Hvorfor skal du late som du er noe du ikke er? Hvis han avviser deg fordi du ikke har høye hæler, så er han bare å kaste.

Få deg litt bedre selvfølelse, jobb med den :)

Anonymkode: 4a107...60b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det vesentligste er jo hva dere skal.

Men generelt er dette et topp antrekk det for første date. En må ikke stæsje seg opp med høyhælet og full pynt. Vær deg selv og tenk mer på om DU liker han, enn han liker deg. 

Anonymkode: 5f93e...f03

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva skal dere da? Ellers vet han vel hvordan du er, og pynte det i hæler ikke gjør det om det ikke er noe du gjør ellers heller til spesielle anledninger. Jeg ville vel pyntet meg hverdagspent som jeg kaller det. Om dere skal på kaffe så jeans og en fin genser. 

Anonymkode: fb866...95f

Skal på cocktail-bar. Han vet jeg er enkel i klesstilen, men virker som han vil ha en litt formell date.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det vesentligste er jo hva dere skal.

Men generelt er dette et topp antrekk det for første date. En må ikke stæsje seg opp med høyhælet og full pynt. Vær deg selv og tenk mer på om DU liker han, enn han liker deg. 

Anonymkode: 5f93e...f03

Jeg liker han, men er mer jordnær/enkel enn han. Han er fra litt fancy bakgrunn hvor de fint kan kle seg i dress. 

Gjest ZarahSweet
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Skal på cocktail-bar. Han vet jeg er enkel i klesstilen, men virker som han vil ha en litt formell date.

Jeg har dratt på et sånt sted med kjæresten på date. Hadde på meg jeans, men en litt finere topp enn en t skjorte. 

Viktigste er uansett at du er den du er. Du vil uansett ikke ha en som ikke vil ha deg som du er🤷🏻‍♀️

Skrevet
ZarahSweet skrev (11 minutter siden):

Jeg har dratt på et sånt sted med kjæresten på date. Hadde på meg jeans, men en litt finere topp enn en t skjorte. 

Viktigste er uansett at du er den du er. Du vil uansett ikke ha en som ikke vil ha deg som du er🤷🏻‍♀️

Er det så enkelt som det? Ts

• Hjerte 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det så enkelt som det? Ts

Ja. Jeg er godt voksen og vært igjennom en skilsmisse. Og jeg har datet og hatt seriøse forhold siden tenårene.

Feilen de fleste damer gjør er å prøve å ta på en maske og prøve å være noen en ikke helt kan stå for(som deg nå med antrekk)

Ikke minst at vi ofte kjenner på en magefølelse når ting ikke føles helt rett, men vi velger ofte å ignorere den fordi at gudene vet hvorforfor.

Da jeg ble singel etter skilsmisse og voksen var jeg naturlig nok mer erfaren og mye tryggere på meg selv og hvem jeg er. Og jeg innså at jeg ikke vil ha et forhold der jeg ikke kan være akkurat den jeg er.

Jeg ville ha en partner, kjæreste og bestevenn som elsket meg for alt jeg er på godt og vondt. Og for at det skal kunne skje må en jo være tro mot hvem en er og ikke tilpasse seg andre.

Da jeg møtte kjæresten var vi begge sånn. Totalt ærlig, åpen og ikke noe spill. Uansett alder er ikke det lett å finne og vi har de samme usikkerhetene og frykten for å bli såret.

Forskjellen er at vi gikk all in uten å la den frykten styre oss. For uten å gi alt kan vi aldri elske og skulle det gå til helvete så vet vi at livet går videre. Vi har vært igjennom noen regnværsdager i løpet av livene våre og vi har alltid kommet sterkere ut av dem.

Livet er for kort og skjørt til å ikke leve ditt liv på dine premisser og finne en partner som elsker og godtar det for akkurat den du er. Finne en du ikke vil endre eller som ønsker å endre deg, men også en du kan vokse som menneske og partner.

Finner du en bestevenn, kjæreste, elsker og partner i samme person så har dere er fantastisk grunnlag å bygge videre på.

Tok meg noen tiår å finne han, men han var verdt å vente på🤗

Endret av ZarahSweet
Skrevet

Vær seg selv, og gå med klær du er komfortabel i. Og regner med at han uansett kjenner deg og vet hvordan du er siden han er kompis med broren din. Men om det er en cocktail-bar så kan du kanskje vurdere en litt penere/mer pyntet topp eller bluse?  Kan jo være greit å vise at du kan pynte deg litt også?

Anonymkode: 2b295...e3f

• Liker 1
Skrevet

hvis han er kompis av din bror vet han hvem du er, jeg ville ikke stresset med å være noen annen enn deg selv ❤️ håoer det blir en fin opplevelse. 

• Liker 1
Skrevet

Svarte jeans, litt pen tskjorte, nyvasket hår og lett sminke. Vær deg selv.

Anonymkode: a07c8...c3e

Skrevet
Carrot skrev (39 minutter siden):

hvis han er kompis av din bror vet han hvem du er, jeg ville ikke stresset med å være noen annen enn deg selv ❤️ håoer det blir en fin opplevelse. 

Dette!

Gjør som du pleier, men en coctailbar krever en litt penere topp, og selvsagt stilige jeans... hva med ørepynt/smykker?

Skrevet

Kom som du er, og så får han like deg for den du er - eller ikke. :) 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...