Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt hjem noen plass man kan spore pakker , bortsett fra mailen man får 

Anonymkode: 9d34c...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange ganger kan en Helt hjem-pakke bli "forsøkt levert" før den eventuelt blir sendt i retur? Helt hjem pleier å funke helt greit her, men har nå en pakke som tre dager på rad har blitt "forsøkt levert" uten hell og uten at jeg forstår problemet...

Anonymkode: 64516...09c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor mange ganger kan en Helt hjem-pakke bli "forsøkt levert" før den eventuelt blir sendt i retur? Helt hjem pleier å funke helt greit her, men har nå en pakke som tre dager på rad har blitt "forsøkt levert" uten hell og uten at jeg forstår problemet...

Ring til kundeservice. Dei er veldig hjelpsame. Ikkje send mail/chat, blir ikkje besvart

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ring og spør.

Til meg var det så enkelt at de ikke fant postkassa tross det var navn på den. Måtte forklare at det var tre postkasser med nr 11 på, og om man løfta flappen på de, så så de mitt navn på den nr 11 lengst til høyre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ta kontakt med de, her prøver de kun 1 gang og samme budet hver gang gidder ikke og legger pakket på helt feile steder.

Dette er på pakker som skal komme fredager/mandager resten av uken inkl lørd fungerer de

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva med å Google helthjem kundeservice, finne telefonnummeret og finne din egen telefon, slå nummeret og snakke med en kundekontakt som faktisk kan svare deg på alt du lurer på her, og som ingen kan svare deg på? (Men kan spekulere i hva svaret på spørsmålene dine er).

Anonymkode: d87d4...222

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva med å Google helthjem kundeservice, finne telefonnummeret og finne din egen telefon, slå nummeret og snakke med en kundekontakt som faktisk kan svare deg på alt du lurer på her, og som ingen kan svare deg på? (Men kan spekulere i hva svaret på spørsmålene dine er).

Ingen grunn til å vera spydig

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fikk pakken igår uten å kontakte kundeservice. Rimelig skivebom fra deg her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...