AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Har helt hjem noen plass man kan spore pakker , bortsett fra mailen man får Anonymkode: 9d34c...e0c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 https://helthjem.no/sporing Anonymkode: 11da3...880 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Hvor mange ganger kan en Helt hjem-pakke bli "forsøkt levert" før den eventuelt blir sendt i retur? Helt hjem pleier å funke helt greit her, men har nå en pakke som tre dager på rad har blitt "forsøkt levert" uten hell og uten at jeg forstår problemet... Anonymkode: 64516...09c
Capazitet Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor mange ganger kan en Helt hjem-pakke bli "forsøkt levert" før den eventuelt blir sendt i retur? Helt hjem pleier å funke helt greit her, men har nå en pakke som tre dager på rad har blitt "forsøkt levert" uten hell og uten at jeg forstår problemet... Anonymkode: 64516...09c Ring til kundeservice. Dei er veldig hjelpsame. Ikkje send mail/chat, blir ikkje besvart 1
Enni Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor mange ganger kan en Helt hjem-pakke bli "forsøkt levert" før den eventuelt blir sendt i retur? Helt hjem pleier å funke helt greit her, men har nå en pakke som tre dager på rad har blitt "forsøkt levert" uten hell og uten at jeg forstår problemet... Anonymkode: 64516...09c Ring og spør. Til meg var det så enkelt at de ikke fant postkassa tross det var navn på den. Måtte forklare at det var tre postkasser med nr 11 på, og om man løfta flappen på de, så så de mitt navn på den nr 11 lengst til høyre.
Fru Uperfekt Skrevet 12. september 2024 #6 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvor mange ganger kan en Helt hjem-pakke bli "forsøkt levert" før den eventuelt blir sendt i retur? Helt hjem pleier å funke helt greit her, men har nå en pakke som tre dager på rad har blitt "forsøkt levert" uten hell og uten at jeg forstår problemet... Anonymkode: 64516...09c Ta kontakt med de, her prøver de kun 1 gang og samme budet hver gang gidder ikke og legger pakket på helt feile steder. Dette er på pakker som skal komme fredager/mandager resten av uken inkl lørd fungerer de
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #7 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvor mange ganger kan en Helt hjem-pakke bli "forsøkt levert" før den eventuelt blir sendt i retur? Helt hjem pleier å funke helt greit her, men har nå en pakke som tre dager på rad har blitt "forsøkt levert" uten hell og uten at jeg forstår problemet... Anonymkode: 64516...09c Hva med å Google helthjem kundeservice, finne telefonnummeret og finne din egen telefon, slå nummeret og snakke med en kundekontakt som faktisk kan svare deg på alt du lurer på her, og som ingen kan svare deg på? (Men kan spekulere i hva svaret på spørsmålene dine er). Anonymkode: d87d4...222
Capazitet Skrevet 13. september 2024 #8 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva med å Google helthjem kundeservice, finne telefonnummeret og finne din egen telefon, slå nummeret og snakke med en kundekontakt som faktisk kan svare deg på alt du lurer på her, og som ingen kan svare deg på? (Men kan spekulere i hva svaret på spørsmålene dine er). Anonymkode: d87d4...222 Ingen grunn til å vera spydig
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #9 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva med å Google helthjem kundeservice, finne telefonnummeret og finne din egen telefon, slå nummeret og snakke med en kundekontakt som faktisk kan svare deg på alt du lurer på her, og som ingen kan svare deg på? (Men kan spekulere i hva svaret på spørsmålene dine er). Anonymkode: d87d4...222 Fikk pakken igår uten å kontakte kundeservice. Rimelig skivebom fra deg her. Anonymkode: 64516...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå