AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #21 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg holder på å bli gal. Har fått en ny kollega og vedkommende stinker ekstremt svette hver eneste dag. Digre svetteringer under armene og til tider er skjortene helt gule under armen. Ny svette lukter sjeldent, så det tyder jo på gammel svette. Det lukter i hele korridoren. Dette er en voksen person i en ledende stilling og jeg kan ikke skjønne hvordan vedkommende ikke merker det selv. Jeg kjenner jo veldig godt om jeg lukter svette eksempelvis eller blir fuktig under armene. Jeg skjemmes på vedkommendes vegne når hen er i møter med offentlige virksomheter, eksterne parter etc. Hva skal man gjøre? Anonymkode: 3d28f...1cb Er denne personen nyansatt? Snakk med dem som ansatte vedkommende. Det er vanlig med oppfølging av nye. Anonymkode: c66a6...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #22 Del Skrevet 13. september 2024 Kanskje vedkommende er redd for aluminium i deodorant? Anonymkode: e0bbe...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #23 Del Skrevet 14. september 2024 menn er ofte mer direkte enn kvinner og tåler/ønsker direkte beskjed. glem det med lapp. da vi ble sammen brukte ikke typen min deo fordi han mente han ikke trengte det. han stinka faenmeg hver dag etter jobb, og lukta satt i jakker etc som han brukte utenpå klærne også. han kjente det selv, men mente at det ikke var et problem på jobb fordi "ingen hadde sagt noe" så ham trodde han bare kjente det selv. svekka, jeg vet, men folk kan være så enkle. kanskje han tror han bare kjenner det selv. si det rett ut, "nå får du skifte og ta på deo, jeg lukter deg helt ut i gangen"! Anonymkode: f79f4...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå