AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Synes det denne overgangen er litt vanskelig. En gang må man jo kysse, ha sex osv. Flere som synes det er vanskelig helt i starten med en ny person? Hvordan håndtere dette? Anonymkode: 5ea07...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Ja, synes også dette er vanskelig. Blir til at jeg venter på at den andre skal ta initiativet. Anonymkode: 8af9c...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Tja. Syntes ikke det er vanskelig, men jeg bruker ganske lang tid på å bli intim. Får ikke lyst på sex med en person før jeg kjenner personen litt. 3 dates er ganske langt unna for å si det sånn. Anonymkode: 3c7e2...719 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 Tenker dere menn også synes denne delen er vanskelig? Anonymkode: 5ea07...9c8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #5 Skrevet 13. september 2024 Jeg sier vi skal kline jeg😂 Må teste om den kjemien stemmer og det har funket som gull🤷🏻♀️ Datet i ca 6 mnd. Klinte med 2 etter første date og vi testet litt mer ekslusivt en kortere periode, men innså vi ikke var rett. Den tredje ble kjæresten min🤗 Anonymkode: 810df...106
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #6 Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tenker dere menn også synes denne delen er vanskelig? Anonymkode: 5ea07...9c8 Jeg føler at jeg leser situasjonen ganske godt, og har flere ganger tatt initiativ til første kyss. En fellesnevner, er at det bestandig har skjedd stående, der det var naturlig å legge armen rundt, og trekke henne inn. Den eneste det ikke fungerte med, var ei som hadde et sterkt traumebånd til eksen. Hun prøvde, men etter tre måneder, og bare noen tørre nuss, så ga vi opp. Anonymkode: ed0f2...50b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #7 Skrevet 13. september 2024 Jeg er kvinne, og har ved flere anledninger vært den som har tatt initiativet til første kyss o.l. hvis jeg syns at mannen er treg. (har da lest han så jeg har skjønt at han egentlig har lyst men ikke helt tør) Foretrekker helt klart at mannen tar initiativ, men har funnet ut at mange av dem er litt redde for å gjøre det for tidlig. Men når man først har kysset en gang så føler jeg resten går helt naturlig, der begge tar initiativ og stegene framover går i et tempo som passer begge. Men det er greit for oss kvinner å ha i bakhodet at også menn kan trenge tid før de er klare for sex, noen ganger lengre tid enn oss. Så vær obs så man ikke presser noen til å gjøre noe de ikke er klar for uansett kjønn. Det er faktisk viktig å spørre og få samtykke uansett. Anonymkode: 2ea32...27d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå