Gå til innhold

Hvor ofte klipper dere håret til sønnene deres ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte klipper dere håret på sønnene deres?

Min på tre har alltid hatt mye hår som vokser veldig fort. Innen han var fylt ett hadde han vært to ganger hos frisøren allerede. 

Det var heller ikke særlig billig, kostet mellom fire og seks hundre hver gang. 

Så lærte jeg det selv og nå klipper jeg ca annenhver måned.. han er tre år nå og liker når "mamma klipper håret ".

Flere som klipper det selv, drar dere til frisør og eventuelt hvor ofte ?

Anonymkode: 25a24...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar til frisør cirka hver tredje måned (han er 4 år)

Anonymkode: c0ae0...42c

Skrevet

Blir med mannen til frisøren hver gang han klipper seg, husker ikke om det er hver 6. eller 8. uke. Har gjort det siden før han ble 2

Anonymkode: 8cb15...efc

Skrevet

Min har langt hår, klipper to ganger i året og klipper det selv.

Anonymkode: f196e...c2d

Skrevet

Stusser min ved behov, litt oftere enn annenhver måned, så hver 7-8. uke kanskje…? 

Jeg er ikke venn med saksa, så innimellom hvis jeg ser at sveisen blir «feil» så tar jeg han med til frisøren og justerer litt, et par ganger i året 😅

Anonymkode: cbf1f...a1d

Skrevet

Takk for svar :D kommer kanskje an på hva slags frisyre de har også. Jeg synes det er gøy å prøve litt, så nå har han fått striper og litt triksing med maskin og saks :D men da blir det jo litt oftere siden det vokser ut osv..

Skrevet

Jeg klipper ikke selv, da hadde ikke ungen sett ut. Burde vel vært klipt hver 3 måned sikkert, men blir fort hver 4 kanskje 😅 vokser veldig fort! Men dyrt ja, det er det. Jenta på seks har kun vært hos frisør en gang i sitt liv 😅 

Anonymkode: 89074...901

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg klipper ikke selv, da hadde ikke ungen sett ut. Burde vel vært klipt hver 3 måned sikkert, men blir fort hver 4 kanskje 😅 vokser veldig fort! Men dyrt ja, det er det. Jenta på seks har kun vært hos frisør en gang i sitt liv 😅 

Anonymkode: 89074...901

Føler det er litt lettere med jenters hår, for de har som oftest litt lengre hår og gjerne enklere frisyrer enn gutter😅 dattera mi liker luksusen å dra til frisør, så hun har fått dra noen ganger, men fant ut at det var greit å få klippet det hjemme også for da får hun det hvordan hun vil ha det..

Skrevet

Klipper min gutt ca hver tredje mnd, litt oftere om sommeren (men har tidligere jobbet som frisør i 9 år).

Det var først da han fylte tre det ikke var et forbanna kaos og protest hver gang han skulle klippes 😅

Anonymkode: 01356...22b

Skrevet

Jeg klippet det selv til han var 12, da klippet jeg som regel annenhver måned for det vokser godt. Nå er han tenåring så nå er det frisør, vi går annenhver måned for å holde stilen ved like... :fnise:

Anonymkode: 4ea33...ee5

Skrevet

Da de var yngre, var de med mannen når han klippet seg, ca hver 8. uke. Nå ordner de det, men ca samme intervall. Døtrene er også hos frisør hver 2. eller 3. måned.

Anonymkode: ca3f8...ca4

Skrevet

Min blir 4 i desember, og har klippet seg 1 gang. Da hos frisør. Håret er ganske så langt, ganske mye lenger enn de fleste andre barna i barnehagen, og han er fornøyd med det, så gidder ikke tvinge gjennom flere hårklipper enn nødvendig. Er "bare " hår så så lenge vi voksne får lov å gre og stelle det uten protester, så er det helt greit for oss at det er langt :) Han er stor nok til å få lov til å ha noe han skulle sagt om å måtte klippe seg eller ikke, og null stress for oss å dra en hårbørste gjennom håret hans morgen og kveld

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 19.45):

Hvor ofte klipper dere håret på sønnene deres?

Min på tre har alltid hatt mye hår som vokser veldig fort. Innen han var fylt ett hadde han vært to ganger hos frisøren allerede. 

Det var heller ikke særlig billig, kostet mellom fire og seks hundre hver gang. 

Så lærte jeg det selv og nå klipper jeg ca annenhver måned.. han er tre år nå og liker når "mamma klipper håret ".

Flere som klipper det selv, drar dere til frisør og eventuelt hvor ofte ?

hver 3-4 mnd , han er 11

Anonymkode: ee5ea...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...