AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Har møtt jenter/damer som jeg har likt, men føler ikke at jeg noen gang har vært forelsket, vet ikke helt hva forelskelse er tror jeg. Nå har jeg datet en dame et par-tre måneder, føler vi har blitt godt kjent med hverandre, liker henne veldig godt, synes hun er veldig tiltrekkende, elsker å tilbringe tid med henne, savner henne og tenker på henne hele tiden når vi ikke er sammen, gleder meg til neste gang vi skal treffes, kan absolutt se for meg en fremtid med henne, og ville blitt veldig lei meg hvis hun ikke ville treffes mer. Men betyr det at jeg er forelsket i henne? Selvfølgelig litt håpløst å spørre andre hva jeg føler, men....ville du sagt du var forelsket hvis du hadde slike følelser for noen? Anonymkode: 10609...fdb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Det høres jo veldig sånn ut. Ja, det ville jeg sakt. Anonymkode: bfd1f...d57
Kassettspiller Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har møtt jenter/damer som jeg har likt, men føler ikke at jeg noen gang har vært forelsket, vet ikke helt hva forelskelse er tror jeg. Nå har jeg datet en dame et par-tre måneder, føler vi har blitt godt kjent med hverandre, liker henne veldig godt, synes hun er veldig tiltrekkende, elsker å tilbringe tid med henne, savner henne og tenker på henne hele tiden når vi ikke er sammen, gleder meg til neste gang vi skal treffes, kan absolutt se for meg en fremtid med henne, og ville blitt veldig lei meg hvis hun ikke ville treffes mer. Men betyr det at jeg er forelsket i henne? Selvfølgelig litt håpløst å spørre andre hva jeg føler, men....ville du sagt du var forelsket hvis du hadde slike følelser for noen? Anonymkode: 10609...fdb Forelskelse er vanligvis en intens følelse av tiltrekning og begeistring for en annen person. Den er ofte preget av sterke emosjoner som glede, spenning og lengsel. Innebærer også tanker om personen som stadig dukker opp. Du er nok forelsket med tanke på det du skrev.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #4 Skrevet 13. september 2024 Jeg ville sagt at du er forelsket ja.🙂 Anonymkode: 654f4...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå