AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Sønnen min på 9 år har lyst på parkdress for høsten, men sliter med å finne i hans størrelse. Finner noen som kaller seg parkdress, men de er så foret at jeg ser mer på dem som vinterdress. Noen som vet om merker/butikker som har parkdress for gutt på 9 år? Anonymkode: 70753...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Her hadde det blitt kommentarer fra klassekamerater dersom min niåring kom i parkdress, men forhåpentligvis er det ikke slik på ditt barns skole… Tror knapt jeg har sett et barn eldre enn 6-7 i parkdress. Anonymkode: 8d001...52d 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Gå for todelt dress. Parkdress er en barnehagegreie (det er derfor du ikke finner det i hans størrelse), og det kan 9-åringen til nøds bruke hjemme og hos besteforeldre. Anonymkode: e7777...96f
missLynch Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 Ingen her som bruker parkdress ved 9 års alder, de går for bukse og jakke.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Her hadde det blitt kommentarer fra klassekamerater dersom min niåring kom i parkdress, men forhåpentligvis er det ikke slik på ditt barns skole… Tror knapt jeg har sett et barn eldre enn 6-7 i parkdress. Anonymkode: 8d001...52d LA BARN FÅ VÆRE FRIE SLUTT Å FORHÅNDSMOBBE UNGER HERREGUD Anonymkode: 0d92c...bc5 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #6 Skrevet 12. september 2024 Kjeldress fra Sparkjøp. Har i rosa til eldste henta mi. Hun elsker den og flere andre på trinnet har samme. Hun er 10. Anonymkode: ba5ad...683
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #7 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjeldress fra Sparkjøp. Har i rosa til eldste henta mi. Hun elsker den og flere andre på trinnet har samme. Hun er 10. Anonymkode: ba5ad...683 *jenta Anonymkode: ba5ad...683
atropos Skrevet 12. september 2024 #8 Skrevet 12. september 2024 Sport outlet har noen parkdresser opp til str 12 år.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #9 Skrevet 12. september 2024 missLynch skrev (59 minutter siden): Ingen her som bruker parkdress ved 9 års alder, de går for bukse og jakke. Her var det sånn,men parkdressen er tilbake for fullt. Ikke at jeg vet hvor de kjøper dem for vi kjøpte todelt og nå er guttungen sur. Anonymkode: 3c1b4...818
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #10 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå for todelt dress. Parkdress er en barnehagegreie (det er derfor du ikke finner det i hans størrelse), og det kan 9-åringen til nøds bruke hjemme og hos besteforeldre. Anonymkode: e7777...96f Nope, parkdressen er tilbake. Som sagt over bommet vi kraftig og kjøpte todelt. Anonymkode: 3c1b4...818
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #11 Skrevet 12. september 2024 Det virker som din sønn er samme sted som min var for noen år siden. I førsteklasse var det omtrent 50/50 med parkdress og todelt, mens de kun var 3 4 stykker med parkdress i andreklasse. I tredjeklasse var han eneste. Likevel ønsket han seg parkdress i fjerdeklasse. Vi var litt bekymret siden vi trodde at han kunne få kommentarer, men samtidig visste vi at det hadde gått fint året før. Vi var innom en haug med butikker, men ingen hadde. Noen steder trodde de at vi mente vinterdress og viste oss dem. Til slutt kom vi til en butikk som skjønte hva vi ville ha. Dessverre hadde de ikke parkdresser større enn 128 inne, men de kunne gjerne bestille inn for oss. Det skal sies at han faktisk hadde en parkdress i størrelse 140 i femteklasse også, men denne ble mest brukt på turdager på skolen og når han var hjemme. I tillegg trakk han nok vinterdress-sesongen litt ut på begge sider siden han helt klart foretrakk hel fremfor todelt dress. Jeg vet ikke hvordan det er der du bor, men selv om det gikk fint for min tenker jeg at man bør se det lit an hvordan klassemiljø er. De fleste slutter med parkdress tidligere, og man kan få kommentarer. Anonymkode: 9ec55...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #12 Skrevet 14. september 2024 Jeg skjønner at mange her synes parkdress er barnslig på en så stor gutt, men det er det han vil ha. Da blir det feil for meg å nekta han det fordi noen her mener det er barnslig. Jeg takker dere som kommer med positive kommentarer, men jeg ser ikke at så mange har svart på det jeg faktisk lurte på. Anonymkode: 70753...ed4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #13 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner at mange her synes parkdress er barnslig på en så stor gutt, men det er det han vil ha. Da blir det feil for meg å nekta han det fordi noen her mener det er barnslig. Jeg takker dere som kommer med positive kommentarer, men jeg ser ikke at så mange har svart på det jeg faktisk lurte på. Anonymkode: 70753...ed4 De som har svart i tråden prøver jo bare å advare deg om at du står i ferd med å kjøpe noe andre unger vil muligens mobbe ditt barn for å gå med. Ikke noe å være sur for. Barn kan være nådesløse mot hverandre og mobbing forekommer for filleting. Anonymkode: 9f15b...92d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #14 Skrevet 14. september 2024 Sparkjøp eller Felleskjøpet 🙂 Anonymkode: 8a553...d26
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #15 Skrevet 14. september 2024 Sportoutlet. 8 åringen min liker best dress, selv om jeg synes det er litt barnslig, han bryr seg ikke. Ingen barn har sagt noe. Anonymkode: df1c1...9b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå