Gå til innhold

Skal jeg fortelle hvordan jeg føler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært venn med en mann siden et par år tilbake. Vi ble kjent via felles kjente og derfor møts jevnlig. Han har hatt dame, jeg har hatt kjæreste så ingenting har jo skjedd. Nå er vi begge single og vi flørter når vi møtes. Jeg vil gjerne ta det lenger, men er redd for at han ikke vil. Skal jeg bare kaste meg uti det?

Anonymkode: d70a4...619

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har vært venn med en mann siden et par år tilbake. Vi ble kjent via felles kjente og derfor møts jevnlig. Han har hatt dame, jeg har hatt kjæreste så ingenting har jo skjedd. Nå er vi begge single og vi flørter når vi møtes. Jeg vil gjerne ta det lenger, men er redd for at han ikke vil. Skal jeg bare kaste meg uti det?

Tenker at det er lurt å si det rett ut, spesielt med tanke på at han flørter tilbake.

• Liker 1
Gjest goodbeforelong
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vær ærlig du. Om det ikke er gjensidig slipper du å "kaste bort" tiden 😊

Skrevet
goodbeforelong skrev (35 minutter siden):

Vær ærlig du. Om det ikke er gjensidig slipper du å "kaste bort" tiden 😊

Ts.

Ja, der har du helt rett 🙂. Like greit å vite.

• Liker 1
Skrevet

Bare vær obs på at vennskapet kan være over hvis han ikke føler det samme.

Anonymkode: eebac...5f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bare vær obs på at vennskapet kan være over hvis han ikke føler det samme.

Ser ikke at TS er hodestups forelsket så om hun er nysgjerrig på om de kan bli noe mer så er det greit å kunne åpne for utforske om begge vil.

Jeg ville sagt rett ut at jeg likte han og var nysgjerrig på om vi kan bli noe mer. Om han kunne være interessert i å teste kjemien og ta det derfra. 

Anonymkode: c0a53...f1b

• Liker 1
Skrevet

Om du ønsker å vite så må du ta initiativ, TS. Nå har jeg litt blandede erfaringer fra dette selv, stort sett har de ikke vært interessert i noe mer. Men det var et unntak der også (selv om det ikke ble noe mer enn noen få dater før vi landet på at vi passer best som venner).

Anonymkode: 34aa3...a2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ser ikke at TS er hodestups forelsket så om hun er nysgjerrig på om de kan bli noe mer så er det greit å kunne åpne for utforske om begge vil.

Jeg ville sagt rett ut at jeg likte han og var nysgjerrig på om vi kan bli noe mer. Om han kunne være interessert i å teste kjemien og ta det derfra. 

Anonymkode: c0a53...f1b

Men så du også huske på at de er 2  mennesker i denne situasjonen, er ikke sikkert han synes det er behagelig å fortsette vennskapet når han vet hun har følelser for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...