AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Del Skrevet 12. september 2024 Er 25, prøvd i ca 1 år. Tatt letrozol 2,5mg i to syklus(får eggløsning med og uten men altid seint cd 17 og 22). Alt er bra med mannen utenom nedsatt morfologi. Har pcos så jobber med å gå ned i vekt. Vurderer iui før ivf, fordi ivf er en større prosess på kroppen. Er det noen her med erfaring og råd og som kan dele det med meg? Anonymkode: 6018a...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 12. september 2024 #2 Del Skrevet 12. september 2024 8 mnd med letzorol ( pcos) gravid på første iui:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Del Skrevet 12. september 2024 mommyaka skrev (14 minutter siden): 8 mnd med letzorol ( pcos) gravid på første iui:) Gratulerer 💞 vet du hvorfor det fungerte med iui istedenfor normalt?😊 Anonymkode: 6018a...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg måtte opp på 7,5 mg letrozol for å bli gravid, selv om jeg hadde eggløsning på både enkel og dobbel dose. Jeg er normalvektig. Prøvde 1 syklus med enkel dose og 7 sykluser med dobbel dose uten resultat. På syklus 8 tok jeg altså trippel og ble gravid med en gang. Så ville i første omgang hørt med gyn om du kan prøve høyere dose. Anonymkode: ed73e...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg tenker at det er en avgjørelse du bør ta i samråd med helsepersonell basert på hva de mener er best for deres situasjon. Vi ble anbefalt rett på ivf. Baby kommer innen 3 uker. Anonymkode: 43fa1...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå