AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Skal på medisinvurdering for adhd-medisin, og lurer på hva som skjer der? Hvordan foregikk din time? Anonymkode: 81eca...5f8
Kassettspiller Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Det gjennomføres en helsesjekk på forhånd (blodtrykk, blodprøve, urinprøve og EKG). Deretter pleier de å diskutere medisinen du kan prøve ut, samt snakke om temaer rundt dette, for eksempel mulige bivirkninger. Deretter pleier de å undersøke deg om kort tid for å se om medisinen passer deg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Det gjennomføres en helsesjekk på forhånd (blodtrykk, blodprøve, urinprøve og EKG). Deretter pleier de å diskutere medisinen du kan prøve ut, samt snakke om temaer rundt dette, for eksempel mulige bivirkninger. Deretter pleier de å undersøke deg om kort tid for å se om medisinen passer deg. Jeg har ikke fått noe beskjed om å ha en helsesjekk på forhånd. Da får jeg kanskje beskjed om at det må gjennomføres etter timen da. Anonymkode: 81eca...5f8
Kassettspiller Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke fått noe beskjed om å ha en helsesjekk på forhånd. Da får jeg kanskje beskjed om at det må gjennomføres etter timen da. Anonymkode: 81eca...5f8 Du vil nok få beskjed om hva du skal gjøre og i hvilken rekkefølge. Jeg tror imidlertid ikke at medisinen blir skrevet ut før de har undersøkt deg, fordi ikke alle tåler medisinene.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Du vil nok få beskjed om hva du skal gjøre og i hvilken rekkefølge. Jeg tror imidlertid ikke at medisinen blir skrevet ut før de har undersøkt deg, fordi ikke alle tåler medisinene. Hadde ikke turt å starte heller før de har sjekket hjertet😂 Vil ikke risikere hjerteinfarkt! Anonymkode: 81eca...5f8
Kassettspiller Skrevet 12. september 2024 #6 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde ikke turt å starte heller før de har sjekket hjertet😂 Vil ikke risikere hjerteinfarkt! Anonymkode: 81eca...5f8 Bivirkningene kan være skumle, så det er bra at de sjekker om medisinen er riktig for deg. Jeg tror også at flere ADHD-medisiner er utsolgt, så dette må kanskje også diskuteres.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #7 Skrevet 12. september 2024 En million blodprøver, blodtrykk og EKG. Jeg måtte ikke ta urinprøve. Det gjøres vel dersom de mistenker rus, eller det er en plass de er veldig regelstyrt at alle må sjekkes for rus uansett mistanke eller ei. Alt ovenfor måtte gjøres før denne timen da, slik at vi på timen ble enig om medisin og jeg fikk resept. Anonymkode: ecb91...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå