AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Jeg mistet mannen min for 2.5 år siden. Han døde brått i en forferdelig ulykke jeg var vitne til. Traumet har satt sine spor i meg. Jeg gikk på jobb raskt etter ulykken og har ikke vært sykemeldt mer enn 2 uker. Jobben har på et vis vært livlinen min. Nå etter 2.5 år føler jeg meg verre enn noensinne i formen. Psyken er mye bedre, sjelesmerten har bleknet. Men jeg er så inderlig sliten!! Utmattet. Føler aldri jeg får nok hvile. Er jeg på jobb, er det ingenting igjen av meg til matlaging, husarbeid etc. det er så fortvilende!! Jeg trodde liksom at ting skulle bli bedre etter så lang tid. Og ja, mye er bedre, men jeg føler jeg visner bort…. og er altså redd for at jeg holder på å bli kronisk utmattet. noen med erfaringer som kan kaste litt lys på dette? 💜 Anonymkode: 0f600...d1e 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Man får ikke ME pga sorg og depresjon. Utmattelsen din er etterdønning av dette, men det er forskjell på dèt og ME. Du bør få hjelp med rehabilitering og bearbeiding. Ta kontakt med fastlegen din, og få i tillegg tatt blodprøver for å sjekke at du ikke har noen mangler/avvik. Anonymkode: 98d95...2f0 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg mistet mannen min for 2.5 år siden. Han døde brått i en forferdelig ulykke jeg var vitne til. Traumet har satt sine spor i meg. Jeg gikk på jobb raskt etter ulykken og har ikke vært sykemeldt mer enn 2 uker. Jobben har på et vis vært livlinen min. Nå etter 2.5 år føler jeg meg verre enn noensinne i formen. Psyken er mye bedre, sjelesmerten har bleknet. Men jeg er så inderlig sliten!! Utmattet. Føler aldri jeg får nok hvile. Er jeg på jobb, er det ingenting igjen av meg til matlaging, husarbeid etc. det er så fortvilende!! Jeg trodde liksom at ting skulle bli bedre etter så lang tid. Og ja, mye er bedre, men jeg føler jeg visner bort…. og er altså redd for at jeg holder på å bli kronisk utmattet. noen med erfaringer som kan kaste litt lys på dette? 💜 Anonymkode: 0f600...d1e Det er symptomer på traumer og du får ikke ME av det. Så be om hjelp for traumene, og du kan da bli nesten deg selv igjen Anonymkode: 77ed5...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå