AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Jeg har en stund hatt mistanker til at samboer har ett ekstra til hun ene som jobber i barnehagen til barnet mitt. Han lyser opp så fort hun er tilstede eller kommer. Vi snakker en levering/henting på ish 30min hver dag. Jeg og samboer hadde en diskusjon forrige uke, som gjorde at jeg tok den beslutningen om å dra. Kjenner det knyter seg i magen her nå før jeg skriver dette, men han satt da altså i bhg og gråt til henne i et møte, som endte med at han fikk skjemaer om råd og veiledning for å komme seg bort fra meg ?! Fordi jeg var problemet ?! Skal sies at det er gjensidig kontakt dem i mellom. Ikke vært noe over telefon, men ansikt til ansikt hele veien. Han skryter daglig av hvor flink og dyktig hun er, og at han nå ønsker å prøve seg som AUF leder, fordi hun ønsket at han skulle prøve seg som dette. Disse skjemaene ønsker han ikke å vise meg eller fortelle meg om. Han ber meg bare om å " glemme det ".. Har selvsagt vært åpen om mine mistanker, men det er null avkreftelser i så måte utenom at han bare rister på huet og synes jeg er dum. Det er for meg helt sykt å være vitne til dette og føler ikke jeg kan komme med noen anklagelser heller. Hva gjør jeg? Jeg har nå låst meg skikkelig for meg selv. Jeg trener to ganger om dagen, kommuniserer minst mulig med han nå fordi jeg synes hele situasjonen er kjempe vond og føler det ikke er rom for å snakke om dette med han, da han blir kjempe sint, så prøver alt for å få meg selv på andre tanker. Anonymkode: 59047...ad6 1 9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Denne kvinnen burde jo få sparken om hun sitter på jobben sin som er en BARNEHAGE og leker samlivsterapeut med mannen din Anonymkode: c9f14...304 24 1 19
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Er du et problem i forholdet? Anonymkode: d55e8...4e5 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne kvinnen burde jo få sparken om hun sitter på jobben sin som er en BARNEHAGE og leker samlivsterapeut med mannen din Anonymkode: c9f14...304 Jepp. Anonymkode: d55e8...4e5 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 Dette skjønte jeg ikke. Du besluttet å dra, som i gjøre det slutt, så da gråt han til en ansatt i barnehagen, og du, som slo opp med ham er sjalu på dette? Og hvorfor er dere i samme hus der du har låst deg inne, om du forlot ham for flere dager siden? Anonymkode: 37c1d...215 14 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #6 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette skjønte jeg ikke. Du besluttet å dra, som i gjøre det slutt, så da gråt han til en ansatt i barnehagen, og du, som slo opp med ham er sjalu på dette? Og hvorfor er dere i samme hus der du har låst deg inne, om du forlot ham for flere dager siden? Anonymkode: 37c1d...215 Samme det vel, hvordan hadde du likt det hvis en bhg-pedagog satt på jobben sin med barna og veiledet din mann som du har en liten konflikt med, til å gå fra deg? Anonymkode: c9f14...304 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #7 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette skjønte jeg ikke. Du besluttet å dra, som i gjøre det slutt, så da gråt han til en ansatt i barnehagen, og du, som slo opp med ham er sjalu på dette? Og hvorfor er dere i samme hus der du har låst deg inne, om du forlot ham for flere dager siden? Anonymkode: 37c1d...215 NEI, jeg slo ikke opp.. Jeg reiste bort for noen timer for å få ett avbrekk.. Anonymkode: 59047...ad6 10
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #8 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette skjønte jeg ikke. Du besluttet å dra, som i gjøre det slutt, så da gråt han til en ansatt i barnehagen, og du, som slo opp med ham er sjalu på dette? Og hvorfor er dere i samme hus der du har låst deg inne, om du forlot ham for flere dager siden? Anonymkode: 37c1d...215 Jeg true hun mente at hun bestemte seg for å dra i barnehagen når han hentet jeg. Så satt han er og gråt. Jeg vet ikke. Var ikke så lett å forstå hva hun mente. Anonymkode: b9a3a...b6c 3 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #9 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du et problem i forholdet? Anonymkode: d55e8...4e5 Ja, mye mulig det at det er jeg som er et problem.. Og hvis det er tilfelle, hvorfor kan han ikke snakke med meg som en voksen mann og si jeg er problemet enn å grine til ansatte i bhg til barnet ?? Anonymkode: 59047...ad6 6 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #10 Skrevet 12. september 2024 Men har dere problemer i forholdet utenom dette da? Er det en grunn til at han sipper? Dere må ta en skikkelig prat sammen. Ta det på familievernkontoret eller noe. Anonymkode: b9a3a...b6c 5 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #11 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg true hun mente at hun bestemte seg for å dra i barnehagen når han hentet jeg. Så satt han er og gråt. Jeg vet ikke. Var ikke så lett å forstå hva hun mente. Anonymkode: b9a3a...b6c Da spør du, så skal jeg prøve å omformulere meg. Jeg dro til en VENNINNE for ett avbrekk når i hadde diskutert, for å få landet litt alene. Og når han skulle hente barnet, ønsket han en samtale med henne dette gjelder og gråt grunnet meg,, I dette tilfelle da, at ikke jeg hadde satt på maskin dagen i forveien som jeg glemte. Anonymkode: 59047...ad6 2
Rosa Gnom Skrevet 12. september 2024 #12 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, mye mulig det at det er jeg som er et problem.. Og hvis det er tilfelle, hvorfor kan han ikke snakke med meg som en voksen mann og si jeg er problemet enn å grine til ansatte i bhg til barnet ?? Anonymkode: 59047...ad6 Kan det være at han syntes at du er vanskelig å forholde seg til og å snakke med? Hvis mannen knekker fullstendig i sammen når han henter i barnehagen så er det vel ikke hans feil? At hun var der for å prate med han kan være tilfeldigheter. Ville du ikke selv prøvd å snakke litt med en voksen mann som sitter å gråter på jobben din? Ha litt empati. 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #13 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, mye mulig det at det er jeg som er et problem.. Og hvis det er tilfelle, hvorfor kan han ikke snakke med meg som en voksen mann og si jeg er problemet enn å grine til ansatte i bhg til barnet ?? Anonymkode: 59047...ad6 Nei. Det er spesielt av ham, men siden du tenker det kan være en mulighet, hva er det du gjør som kan gjøre at han får beskjed om å komme seg vekk fra deg? Kan han være redd for deg? Anonymkode: d55e8...4e5 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #14 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men har dere problemer i forholdet utenom dette da? Er det en grunn til at han sipper? Dere må ta en skikkelig prat sammen. Ta det på familievernkontoret eller noe. Anonymkode: b9a3a...b6c Ja, det funker. Skal forhøre meg med han. ikke dermed sikkert han er så enig i å ville dra på det. Anonymkode: 59047...ad6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #15 Skrevet 12. september 2024 Om jeg og mitt privatliv hadde blitt brettet ut til ansatte i barnehagen, ville jeg byttet barnehage. Ikke det beste for barnet, men vet du..dette hadde rett og slett ødelagt meg. Mye bedre å bytte barnehage, enn å ha dette hengende over deg de neste årene. Barn tilpasser seg fort, og ny barnehage vil nok gå helt fint. Du kan jo ta det opp med styreren. Men da har én til fått vite om din/deres situasjon. Tror ikke det gjør det bedre.. Anonymkode: a6ff8...29a 6 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #16 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da spør du, så skal jeg prøve å omformulere meg. Jeg dro til en VENNINNE for ett avbrekk når i hadde diskutert, for å få landet litt alene. Og når han skulle hente barnet, ønsket han en samtale med henne dette gjelder og gråt grunnet meg,, I dette tilfelle da, at ikke jeg hadde satt på maskin dagen i forveien som jeg glemte. Anonymkode: 59047...ad6 Hæ? Gråt han til henne over en maskin du glemte å sette på? Anonymkode: d55e8...4e5 5 8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #17 Skrevet 12. september 2024 Er han manipulerende ts? Anonymkode: d664b...383 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #18 Skrevet 12. september 2024 Rosa Gnom skrev (1 minutt siden): Kan det være at han syntes at du er vanskelig å forholde seg til og å snakke med? Hvis mannen knekker fullstendig i sammen når han henter i barnehagen så er det vel ikke hans feil? At hun var der for å prate med han kan være tilfeldigheter. Ville du ikke selv prøvd å snakke litt med en voksen mann som sitter å gråter på jobben din? Ha litt empati. Kan absolutt være mulig at jeg er vanskelig. Neidaa, ingenting er hans feil.. Anonymkode: 59047...ad6 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #19 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er han manipulerende ts? Anonymkode: d664b...383 bingo... Anonymkode: 59047...ad6 3 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #20 Skrevet 12. september 2024 Om han bryter sammen i bhg aner du vel hva det gikk i. Har dere hatt noen konflikter i det siste? Hvilke skjemaer er det snakk om? Kan det være psykisk vold inni bildet? Anonymkode: 00314...dd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå