jordbærkaramell Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Hei! Jeg (20f) har hatt samme bestevenninne (også 20f) siden vi gikk i åttende klasse, altså i over 7 år. Helt i starten av vennskapet vårt ble vi "sammen", det varte i 2 uker og vi kysset aldri engang. Det var aldri noe seriøst, men vi begge identifiserer oss som bifile den dag idag. Vi har køddet om dette forholdet veldig mye i etterkant, det er noe vi synes er morosomt men vi har ingen flørtete intensjoner bak det. Det har blitt en inside joke mellom oss, spesielt det faktum at hun slo opp med meg på julaften, som gjorde dette til en mye morsommere historie fra tenårene som vi ser tilbake på med humor. Vi har begge hatt flere kjærester siden da, selvfølgelig, uten at det har vært noe sjalusi eller lignende som havnet mellom oss. Men kjæresten hun har nå (25m), virker truet av det tidligere forholdet vårt, og han tror at jeg fortsatt har følelser for henne. Dette kan til dels være fordi de har et langdistanse forhold, han har ikke sett dynamikken vår "på ekte", og han kjenner meg heller ikke så godt. Han har tilsynelatende fortsatt respekt for vennskapet vårt, men han har kommunisert til venninnen min at han blir usikker, og at han ikke helt tror på at der ikke er noen følelser igjen, selv om dette skjedde for 6 år siden når vi var 13. Så nå er jeg her, og jeg lurer på hva vi kan gjøre for å fikse denne situasjonen. Jeg har selvfølgelig ingen følelser for henne, og ikke henne for meg heller, så vi har lyst å ordne opp i dette uten noe drama og sårede følelser. Tips?
lillevill Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Er det du som ha lyst å fikse deres relasjon, eller er det venninna di som lurer på hvahun kan gjøre for å trygge kjæresten sin? Hun kan jo feks bruke mer tid med han da, enn med deg. Og så kan hun si at hun elsker han. Og så kan jo dere to ikke ha så mue intern humor når dere er sammen alle tre, og heller inkluder han med på det som er morro. Ikke ekskludert han. 1
Kassettspiller Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 jordbærkaramell skrev (1 time siden): Hei! Jeg (20f) har hatt samme bestevenninne (også 20f) siden vi gikk i åttende klasse, altså i over 7 år. Helt i starten av vennskapet vårt ble vi "sammen", det varte i 2 uker og vi kysset aldri engang. Det var aldri noe seriøst, men vi begge identifiserer oss som bifile den dag idag. Vi har køddet om dette forholdet veldig mye i etterkant, det er noe vi synes er morosomt men vi har ingen flørtete intensjoner bak det. Det har blitt en inside joke mellom oss, spesielt det faktum at hun slo opp med meg på julaften, som gjorde dette til en mye morsommere historie fra tenårene som vi ser tilbake på med humor. Vi har begge hatt flere kjærester siden da, selvfølgelig, uten at det har vært noe sjalusi eller lignende som havnet mellom oss. Men kjæresten hun har nå (25m), virker truet av det tidligere forholdet vårt, og han tror at jeg fortsatt har følelser for henne. Dette kan til dels være fordi de har et langdistanse forhold, han har ikke sett dynamikken vår "på ekte", og han kjenner meg heller ikke så godt. Han har tilsynelatende fortsatt respekt for vennskapet vårt, men han har kommunisert til venninnen min at han blir usikker, og at han ikke helt tror på at der ikke er noen følelser igjen, selv om dette skjedde for 6 år siden når vi var 13. Så nå er jeg her, og jeg lurer på hva vi kan gjøre for å fikse denne situasjonen. Jeg har selvfølgelig ingen følelser for henne, og ikke henne for meg heller, så vi har lyst å ordne opp i dette uten noe drama og sårede følelser. Tips? Send ham en melding og forklar dette. ☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå