Andrine& Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Jeg har ingen erfaring. Ble dårlig sist på båten til København.. Har kjøperisesyke armbånd og medisin til kommende Kieltur. Hvordan løser dere dette? Jeg bruker allergimedisin å lurer på om det kan brukes samme med Marzine reisesyketablett. Planen er at jeg skal ta en Mazine tablett ved behov pga bivirkningene, man blir døsig står det.. Det vil jo ødelegge turen å gå rundt å være døsig hvis behovet ikke melder seg. Kan tenke at jeg ikke blir så syk på en større båt.. men jeg vet jo ikke Kan dere hjelpe meg på riktig vei her?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Hvis det er kraftig vind så er det mye bevegelse i båten. Se på værmeldingen før du drar om du bør ta medisin eller ikke. Anonymkode: fb3c9...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Andrine& skrev (2 timer siden): Jeg har ingen erfaring. Ble dårlig sist på båten til København.. Har kjøperisesyke armbånd og medisin til kommende Kieltur. Hvordan løser dere dette? Jeg bruker allergimedisin å lurer på om det kan brukes samme med Marzine reisesyketablett. Planen er at jeg skal ta en Mazine tablett ved behov pga bivirkningene, man blir døsig står det.. Det vil jo ødelegge turen å gå rundt å være døsig hvis behovet ikke melder seg. Kan tenke at jeg ikke blir så syk på en større båt.. men jeg vet jo ikke Kan dere hjelpe meg på riktig vei her? Rådfør deg med Apotek eller legen om miksing av medisiner. Du kan få veldig dårlige råd her. Anonymkode: 5dd18...d73 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 Jeg bruker Aerius daglig året rundt, og har brukt både Marzine og Postafen på Kielferga uten problemer. På vei fra Oslo til Kiel kan du merke sjøen mens du fortsatt er våken. På vei hjem er det verst mens du sover. Har aldri hatt problemer med å bli veldig trøtt på reisesyketabletter. Tar som regel alltid, bare for å være sikker. Eventuelt tar du en tablett en lørdag eller søndag midt på dagen hvis du ikke skal noe spesielt, så merker du jo hvordan du reagerer hvis du aldri har tatt det før. Kan ikke skjønne at det skal være noe problem. Anonymkode: dff8d...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 https://www.interaksjoner.no/results.html?PreparatNavn=Marzine Aerius Anonymkode: dff8d...8ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå