Gå til innhold

Hva slags sko til høsten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi brukte Viking eller Ponny goretex, halvhøye varianter. Funket flott.

Anonymkode: 686d1...266

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruker ikke støvler så vi hadde overgangssko

Anonymkode: 21049...4d2

Bruker ikke støvler?  Regner med dere ikke bor på vestlandet 😅

Anonymkode: 1766a...d21

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er kanskje lite regn hvor dere bor ? 

Anonymkode: f187f...24e

Nei det er det ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bruker ikke støvler?  Regner med dere ikke bor på vestlandet 😅

Anonymkode: 1766a...d21

Nei vi bruker ikke støvler og det går helt fint med Goretex på Vestlandet også. ;)

Skrevet

Vi har bruker overgangssko, men tenker at det kan holde med joggesko, støvler og vintersko også. Vi har hund, og går mye i skogen, samt at barna er mye på tur i barnehagen, så vi bruker gore tex-sko mye på høst og vår. Og til tider på varme vinterdager også, f.eks. hvis vinterskoene er våte.

Typisk, som nå i år, så holder joggeskoene barna har brukt i sommer på å bli for små, dermed passer det bra å kjøpe inn overgangssko. Vi bruker Ponny og Okaki, men det er bare fordi det var det vi tilfeldigvis hadde først, og nå vet vi hvordan de passer etter størrelse, samt at de passer bra til våre barns føtter. Ellers opplever jeg at størrelsene varierer veldig mellom skomerker, og til og med mellom modeller innen samme merke. Og vi handler sko på nett, derfor er det greit å ta det vi vet vil passe. Jeg kjenner andre som er fornøyd med Nordbjørn. 

Anonymkode: 2f851...f0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har bruker overgangssko, men tenker at det kan holde med joggesko, støvler og vintersko også. Vi har hund, og går mye i skogen, samt at barna er mye på tur i barnehagen, så vi bruker gore tex-sko mye på høst og vår. Og til tider på varme vinterdager også, f.eks. hvis vinterskoene er våte.

Typisk, som nå i år, så holder joggeskoene barna har brukt i sommer på å bli for små, dermed passer det bra å kjøpe inn overgangssko. Vi bruker Ponny og Okaki, men det er bare fordi det var det vi tilfeldigvis hadde først, og nå vet vi hvordan de passer etter størrelse, samt at de passer bra til våre barns føtter. Ellers opplever jeg at størrelsene varierer veldig mellom skomerker, og til og med mellom modeller innen samme merke. Og vi handler sko på nett, derfor er det greit å ta det vi vet vil passe. Jeg kjenner andre som er fornøyd med Nordbjørn. 

Anonymkode: 2f851...f0b

Hvordan kan man avgjøre om skoene passer til føttene egentlig? Skoene er ofte så stive at jeg ikke kjenner tærne til sønnen min. Jeg pleier å måle med innersålen, og sønnen min pleier gjerne si at det går bra uten at jeg nødvendigvis vet om skoen sitter perfekt eller er for stor.. 

Vi har nordbjørn joggesko, og virker som han liker de veldig godt, og jeg kjøpte det som vintersko nr to til dattera vår og hun sier de er gode og varme, så mulig jeg kjøper derfra igjen..

Anonymkode: f187f...24e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...