AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Hei Jeg tok abort for akkurat en uke siden. Det viste seg at jeg hadde et delt egg, altså at det kunne ha blitt tvillinger. Jeg fikk startspillen, og de fire kjedepillene. Ingen piller om ble satt under tungen. Jeg hadde ganske kraftige smerter på selve dagen jeg tok kjedepillene. Så roet smertene seg. Men tre dager etter så fikk jeg så ekstreme smerter at jeg ikke klarte å gå. Har slitt med å holde meg oppreist. Prøver å få gått hele tiden og holde meg i bevegelse, men av og til er smertene så vonde at det ikke er mulig. Jeg blør nesten ingenting. Veldig lite iallefall. Nå har det gått en uke, hver dag med store smerter. Som ikke lindres av Paracett eller Ibux. Noen som har opplevd, eller vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 51197...920
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Kirurgisk abort er det du burde valgt. Nå bør du vel innlegges på sykehus. Anonymkode: fefd2...23f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Ta kontakt med legevakt. Anonymkode: 31752...70b 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei Jeg tok abort for akkurat en uke siden. Det viste seg at jeg hadde et delt egg, altså at det kunne ha blitt tvillinger. Jeg fikk startspillen, og de fire kjedepillene. Ingen piller om ble satt under tungen. Jeg hadde ganske kraftige smerter på selve dagen jeg tok kjedepillene. Så roet smertene seg. Men tre dager etter så fikk jeg så ekstreme smerter at jeg ikke klarte å gå. Har slitt med å holde meg oppreist. Prøver å få gått hele tiden og holde meg i bevegelse, men av og til er smertene så vonde at det ikke er mulig. Jeg blør nesten ingenting. Veldig lite iallefall. Nå har det gått en uke, hver dag med store smerter. Som ikke lindres av Paracett eller Ibux. Noen som har opplevd, eller vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 51197...920 Du skal ta kontakt med sykehuset du har fått hjelp fra, nå. Du har vel fått med deg et skriv med telefonnummer du kan ringe? Anonymkode: 77145...53d 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 Det hender de ikke virker som de skal. Så du burde kontakte legen så snart som mulig evnt ringe legevakten og høre. Anonymkode: 12eb5...84f 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #6 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei Jeg tok abort for akkurat en uke siden. Det viste seg at jeg hadde et delt egg, altså at det kunne ha blitt tvillinger. Jeg fikk startspillen, og de fire kjedepillene. Ingen piller om ble satt under tungen. Jeg hadde ganske kraftige smerter på selve dagen jeg tok kjedepillene. Så roet smertene seg. Men tre dager etter så fikk jeg så ekstreme smerter at jeg ikke klarte å gå. Har slitt med å holde meg oppreist. Prøver å få gått hele tiden og holde meg i bevegelse, men av og til er smertene så vonde at det ikke er mulig. Jeg blør nesten ingenting. Veldig lite iallefall. Nå har det gått en uke, hver dag med store smerter. Som ikke lindres av Paracett eller Ibux. Noen som har opplevd, eller vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 51197...920 Du kontakter selvsagt sykehuset du ble behandlet av - ikke forum på nett. Anonymkode: bcea4...8d3 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #8 Skrevet 12. september 2024 Du må jo kontakte sykehuset. Anonymkode: 2d98e...ba3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #9 Skrevet 13. september 2024 Hvordan går det med deg? Tok medisinsk for 3 uker siden jeg startet å blø med en gang etter 3 timer etter innsett av vaginal pillene. Minemalt med smerte. Jeg blødde i 2 uker mye,men nå spotter jeg bare. Forstsatt svak pos graviditet test. Høres ut som om din ikke er helt velykket kontakt sykehuset. Anonymkode: 7c066...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå