AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Hvor viktig er det for deg at kjæresten din blir venner med og omgås dine venner og din familie, og for deg å bli venner med og omgås hens venner og familie? Anonymkode: 678a7...064
Trolltunge Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Det er svært viktig. Siden vi opprinnelig kom fra ulike steder i landet og han flyttet til min by var det kanskje ekstra viktig at mine venner også ble hans venner. Det hadde vært veldig ensomt for ham å flytte hit dersom han ikke fort fant god tone med mine venner. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Ikke viktig i det hele tatt. Jeg synes det er kjekt at han er positivt innstilt til å være med meg i familiebesøk, og prater hyggelig med vennene mine når de er på besøk. Men jeg hadde bare syntes det var rart og ubehagelig om han skulle blitt venner med mine venner og hatt kontakt med dem uten meg. Samme andre veien, jeg er ikke venner med hans venner og familie. Prater med når de er her, ja, men det ville ikke ramlet meg inn å prøve å tekste med noen av hans venner.. Anonymkode: 057df...92d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 Det er ikke viktig at de er hans venner, men han må kunne omgås dem og vise interesse fordi det er mennesker som betyr mye for meg. Hans venner er heller ikke mine venner, men det er hyggelig å omgås dem. Anonymkode: b17e7...ca9
SPOCA Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 Det er viktig at vi har et nært forhold til hverandres familier, og det er litt viktig at vi kan omgås hverandres venner. Familieaspektet er viktigst. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #6 Skrevet 12. september 2024 Viktig. Anonymkode: 572ce...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #7 Skrevet 12. september 2024 Her har vi mange vennefamilier på både min og hans side. Veldig kjekt! Og mine venner og hans venner kjenner også hverandre. Og noen av mennene til mine venninner er blitt gode kompiser med min mann. Anonymkode: ec8fa...845
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #8 Skrevet 12. september 2024 Familiene til hverandre bør være en selvfølge å kjenne/omgås i alle fall om man har vært sammen lenge. Jeg kjenner/vet om svært mange av hennes venner, men tekster med/besøker bare en. Jeg har bare noen få overflatiske venner, men hun vet om og kjenner alle. Så det vil nok være noen ulike relasjoner. Anonymkode: 6ccc9...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå