Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Jeg er gravid i uke 25. Vi har en golden retriever på 1 år som er verdens snilleste hund. I sta var vi ute å lekte da jeg kastet en ball til henne, når hun skulle levere ballen til meg snublet jeg og landet på ryggen, hunden tok da og hoppet på magen for hun trodde jeg ville leke på bakken (det er ikke så uvanlig da vi var i lekemodus), så det er absolutt ikke hundens feil. Etter der ble jeg kvalm og føler meg veldig uvel… hunden veier 32kg. Hvor farlige er det å få et så kraftig støt rett mot magen?🥺

Anonymkode: 0c239...7a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt føden 😊 Ingen her kan svare på det.

Anonymkode: 830e0...f87

• Liker 1
Skrevet

Som sagt over. Dette må du snakke med helsepersonell om. Alt annet blir synsing.. 

Anonymkode: 5709e...a25

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei! 
Jeg er gravid i uke 25. Vi har en golden retriever på 1 år som er verdens snilleste hund. I sta var vi ute å lekte da jeg kastet en ball til henne, når hun skulle levere ballen til meg snublet jeg og landet på ryggen, hunden tok da og hoppet på magen for hun trodde jeg ville leke på bakken (det er ikke så uvanlig da vi var i lekemodus), så det er absolutt ikke hundens feil. Etter der ble jeg kvalm og føler meg veldig uvel… hunden veier 32kg. Hvor farlige er det å få et så kraftig støt rett mot magen?🥺

Anonymkode: 0c239...7a3

Ville ringt føden. Både ved fall (på rumpa spesielt) og slag / støt mot mage skal man ta kontakt. Trenger ikke være noe galt, men lurt å ta en telefon så de får vurdert om de ønsker en sjekk. Heller en telefon for mye enn for lite. 

Anonymkode: d76ae...c22

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er lite hysterisk, men kvalm og uvel etter såpass tung hund OG fall, nei, da hadde jeg kontaktet føden. 

• Liker 1
Skrevet

Babyen ligger godt beskyttet og tåler en del siden de ligger og flyter i vann inni der. Men hadde fått en sjekk for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 96b08...407

Skrevet

Ikke få panikk, det går nok bra. Jeg hadde en 2 år gammel plugg på 15 kg da jeg var like langt på vei som deg som likte å ta springfart og dunke inn i magen min flere ganger. Babyen er ganske godt beskyttet. Men ring føden, kanskje de vil ha deg inn på kontroll for sikkerhets skyld🥰

Anonymkode: 4823a...081

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...