Thyra Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Fireåringen min har fått invitasjon til fireårsbok i kirken. Er det vanlig å pynte seg i den anledning? Tenker både på barn og voksne. Eller kommer de fleste i vanlige klær?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Nei, vanlig rent og pent er godt nok. Noen jenter gikk i enkel kjole, og noen gutter i chinos - men de fleste i dongeribukse og genser/skjorte. 😊 Anonymkode: 41826...961
Phoenix Heart Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Hverdagslig pent, holder i massevis.
Gjest jegerrinne Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 Rent tøy holder. Her hadde guttunge olabukse og en skjorte på seg da han fikk for mange år siden. Jenta hadde på seg en genser og et skjørt
Thyra Skrevet 13. september 2024 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2024 Lurer også på, er det slik at barna går opp alene og tar i mot boken og blir stående til felles fotografering? Mener det var slik i min tid. Usikker på om barnet mitt er modent for det..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #7 Skrevet 13. september 2024 Thyra skrev (17 timer siden): Fireåringen min har fått invitasjon til fireårsbok i kirken. Er det vanlig å pynte seg i den anledning? Tenker både på barn og voksne. Eller kommer de fleste i vanlige klær? Ja her pyntet mam seg, barna hadde kjoler eller skjorte og penbukse Anonymkode: 69618...15f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #8 Skrevet 13. september 2024 Har sett alt fra t-skjorte og joggebukse til dress og slips eller ballkjole. Selv gikk vi for litt penere hverdagstøy, som f.eks det de ville hatt på seg den dagen det er fotograf i barnehagen. Men helt og rent holder i massevis. Vi foreldre hadde på oss litt penere hverdagstøy. En forelder blir med fram for å ta imot boka (øv gjerne på å ta imot med venstre hånd og rekke høyre fram for å takke, men det er ikke krise om barnet ikke gjør det). Kan ikke huske at det har vært felles bilde, foreldre eller andre slektninger tar gjerne bilde av sitt barn. Anonymkode: 9a571...bdb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå