AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Del Skrevet 12. september Flere enn meg som plukker meitemark fra vanndammer og legger dem på et tørt sted, eller fjerner dem fra solsteken for så å plassere dem i skyggen? Har gjort det siden jeg gikk på barneskolen. 😄 Er det rart? Anonymkode: a9f1c...192 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Flere enn meg som plukker meitemark fra vanndammer og legger dem på et tørt sted, eller fjerner dem fra solsteken for så å plassere dem i skyggen? Har gjort det siden jeg gikk på barneskolen. 😄 Er det rart? Anonymkode: a9f1c...192 Jeg vet om folk som har spist dem. Er det rart? Anonymkode: 792e9...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Flere enn meg som plukker meitemark fra vanndammer og legger dem på et tørt sted, eller fjerner dem fra solsteken for så å plassere dem i skyggen? Har gjort det siden jeg gikk på barneskolen. 😄 Er det rart? Anonymkode: a9f1c...192 Ikke i nærheten av rart. Du hjelper de jo Anonymkode: 9259b...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 11.56): Flere enn meg som plukker meitemark fra vanndammer og legger dem på et tørt sted, eller fjerner dem fra solsteken for så å plassere dem i skyggen? Har gjort det siden jeg gikk på barneskolen. 😄 Er det rart? Anonymkode: a9f1c...192 Jeg plukker de opp, lagrer de i en boks med jord som står kjølig og bruker de som agn når jeg fisker. Anonymkode: 0f0fe...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 10. oktober #5 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 11.56): Flere enn meg som plukker meitemark fra vanndammer og legger dem på et tørt sted, eller fjerner dem fra solsteken for så å plassere dem i skyggen? Har gjort det siden jeg gikk på barneskolen. 😄 Er det rart? Anonymkode: a9f1c...192 Ikke rart! Gjør det samme og lærte barna mine det samme. Synes synd på marken 🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober De blir alltid så takknemlige , en dag fant jeg en haug med jord som en av de hadde lagt på trappa😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå