AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Del Skrevet 12. september Aldri vært sykemeldt før. Vært det i 2 uker, og nav har sendt meg i oppgave å fylle ut søknad om sykepenger. Men jeg skal kanskje ikke søke om dette, fordi jeg fikk lønn fra arbeidsgiver idag. Har fått det jeg skulle hatt dersom jeg ikke var syk. Hva gjør jeg? Anonymkode: e928a...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Del Skrevet 12. september Du må sende søknad om sykepenger selv om arbeidsgiveren din forskutterer sykepengene til deg. Anonymkode: 2b916...49c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #3 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri vært sykemeldt før. Vært det i 2 uker, og nav har sendt meg i oppgave å fylle ut søknad om sykepenger. Men jeg skal kanskje ikke søke om dette, fordi jeg fikk lønn fra arbeidsgiver idag. Har fått det jeg skulle hatt dersom jeg ikke var syk. Hva gjør jeg? Anonymkode: e928a...dc0 Du skal sende søknad om sykepenger ja hvis arbeidsgiver betaler deg vanlig lønn mens du er sykemeldt så får de igjen penger fra nav for de dagene som er etter arbeidsgiver perioden. Anonymkode: 02a10...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå