Gå til innhold

Han jeg holder på med begynner å mase veldig

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg holder på med ringer veldig ofte, skriver mye at han er redd jeg forlater han, ringer meg på skjult nummer hvis jeg ikke tar telefonen og mye slikt. Kjenner jeg blir kvalt omtrent av måten han er på. Hadde dere forlatt noe slikt om alt annet er bra? Har sagt det til han, men det bedrer seg ikke. Mannen er 33 år. 

Anonymkode: ff5ed...0f4

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Needy, usikker, kontrollerende, you name it. Til og med jeg som mann, ser hele flaggborgen her. 

Anonymkode: 20dc8...51e

• Liker 26
  • Nyttig 12
Skrevet

Ringe fra skjult nummer når han ikke får tak i deg er langt over grensen for normal adferd. Hadde styrt unna.

• Liker 17
  • Nyttig 14
Skrevet

Nei. Kjemperøde flagg.. Ringer deg fra skult nr..?? Det høres ut som han har et voldsomt kontrollbehov. Det der hadde jeg aldri satset på. 

Anonymkode: 19b9a...06a

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja, har avsluttet noe slikt tidligere i år. 

Det er ikke friskt å holde på slik. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er veldig røde flagg. Når det ikke bedrer seg etter at du sier ifra, vil det nok bare bli verre i fremtiden. Jeg ville avsluttet det så fort som mulig.

Anonymkode: 382ff...392

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Løp! Vær så snill!

Anonymkode: 57bfe...a2e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde blokkert og ikke sett meg tilbake første gangen han ringte meg med skjult nummer, og ihvertfall når jeg innså at han ikke respekterer grensene mine.

Anonymkode: 7ba32...3c2

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Oida, dette er ikke bra. Han har en del å jobbe med før han burde være i et forhold.

Anonymkode: 8ecfb...18d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Han hadde jeg ikke turt å hatt mere kontakt med. 

Anonymkode: ad53e...8ef

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva hadde du fortalt ei venninne om hun hadde spurt deg om det samme?

• Liker 7
Skrevet

Hadde avsluttet.  Veldig usunn atferd. Årsaken bak går ikke over av seg selv, og vil ligge der som støy for han. Du skal være kjæreste ikke terapeut for han. 

Denne usunne og tilknytningsskadede atferden vil skape mye krøll og styr for deg gjennom hele forholdet.

Tipper oppvekst med enten fraværende eller veldig kritiske omsorgspersoner.  Redd for avvisning og bli forlatt. Dette fører til usunn kontrollatferd. Til større følelser og mer investert i "dere" til mer angst, mer symptomtrykk og mer uhensiktsmessig atferd.

Anbefaler å gå videre.

Anonymkode: 349f0...1f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han jeg holder på med ringer veldig ofte, skriver mye at han er redd jeg forlater han, ringer meg på skjult nummer hvis jeg ikke tar telefonen og mye slikt. Kjenner jeg blir kvalt omtrent av måten han er på. Hadde dere forlatt noe slikt om alt annet er bra? Har sagt det til han, men det bedrer seg ikke. Mannen er 33 år. 

Her er så mange røde flagg at det er nummeret før Sovjetunionen gjenoppstår 

Anonymkode: 38994...0ff

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan starte med å ta en prat med han på en slik måte at han føler seg trygg på deg og på en sånn måte at han skjønner han må gi deg plass. Han kan være en fin fyr, men så begynner han å få følelser tidligere enn deg også blir han usikker pg trenger bekreftelse. 

Skrevet

Høres ut som du holder på med meg som 20-åring! Og 38 år gamle meg har et råd: LØP! 

usikker, kontrollerende og eiesyk….

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ringer fra skjult nummer for å lure deg til å svare??

Det alene hadde fått meg til å si adios kjapt som f!!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
no shame skrev (44 minutter siden):

Ja, det andre er mulig å jobbe med, men å ringe fra skjulte nr er psyco-vibber. 

Anonymkode: 1d1a2...7fa

• Liker 7
Skrevet
no shame skrev (8 timer siden):

Er det noensinne noen som har ringt fra skjult nr som ikker er helt psyko? "Skal vi se. Hun vil ikke svare når jeg ringer med mitt eget nummer, men hun svarer helt sikkert når jeg ringer fra skjult nr..." 

Å ringe fra skjult nr. er selve adelsmerke til stalkere, psykoer og giftige personer. Vær glad han viste sitt sanne jeg så pass tidlig, slik at du kunne slippe unna med skrekken.

Anonymkode: 8fb28...f33

• Liker 4
Skrevet

Ikke normalt i det hele tatt, hvorfor ringer han fra skjult nummer??

Serriøst, trå varsomt bort fra han her og helst ikke sov hjemme, fortell de rundt deg om han og at du skal gjøre det slutt. Greit å være på den sikkre siden når han er slik som det her. Du har fått deg en stalker. 

Anonymkode: 536d6...478

• Liker 1
Skrevet

Slike menn som ham er gjerne de som blir farlige...

Jo lenger tid du holder på med ham, jo sterkere vil hans tilknytning og eierforhold til deg bli, og jo farligere blir det for deg!

Avslutt dette umiddelbart, Ts!

Pass på at du informerer din familie og venner (og arbeidsplassen din) om at dette er en mann du ikke kan stole på. På den måten unngår du at arbeidsplassen uforvarlig gir fra seg informasjon til ham, eller kollegaer kan støtte deg om han dukker opp. Du bør ha noen fra familien eller en venn hos deg når du slår opp med ham - noen må passe på at du er trygg.

Pass på at du låser dører også når du er hjemme osv.

Og for all del - ha svært lav terskel for å kontakte politiet, for denne mannen kan bli alvorlig voldelig mot deg når du avslutter kontakten med ham!

Anonymkode: ed080...a9d

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...