Gå til innhold

Favoritby i verden?

Anbefalte innlegg

Gjest winterchild
Skrevet

Min favorit är Vancouver, så otroligt fint där!! Vilken är deres favoritby eller ett sted som har positivt överraskat dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edinburgh 🥰

Anonymkode: e488c...4f0

• Liker 1
Gjest winterchild
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Edinburgh 🥰

Anonymkode: e488c...4f0

Ja gud den är så fin 😍 

Skrevet

Det er nesten umulig å velge en favorittby. Kommer helt an på hvilke kriterier man legger til grunn. Om jeg må si én by, så tror jeg det må bli Istanbul fordi den scorer så høyt på så mange områder, men det er rimelig tett i toppen og jeg synes egentlig det er umulig å velge en enkelt favorittby.  

winterchild skrev (7 minutter siden):

Min favorit är Vancouver, så otroligt fint där!! Vilken är deres favoritby eller ett sted som har positivt överraskat dere? 

Vancouver er en kul by. Jeg har vært der mange ganger gjennom årene og jeg har alltid likt Canada godt, men etterhvert som jeg har sett mer av Canada tror jeg faktisk ikke denn når min topp 3-liste over favorittbyer i Canada. Får jeg spørre hva du liker med Vancouver.

Anonymkode: 6e804...c6d

Skrevet

Orlando 🏰

Anonymkode: ff832...f79

Gjest winterchild
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er nesten umulig å velge en favorittby. Kommer helt an på hvilke kriterier man legger til grunn. Om jeg må si én by, så tror jeg det må bli Istanbul fordi den scorer så høyt på så mange områder, men det er rimelig tett i toppen og jeg synes egentlig det er umulig å velge en enkelt favorittby.  

Vancouver er en kul by. Jeg har vært der mange ganger gjennom årene og jeg har alltid likt Canada godt, men etterhvert som jeg har sett mer av Canada tror jeg faktisk ikke denn når min topp 3-liste over favorittbyer i Canada. Får jeg spørre hva du liker med Vancouver.

Anonymkode: 6e804...c6d

Har bara flygit över Istanbul men vill absolut besöka i framtiden! 

Jag har en mamma från Kanada, så växte upp mycket i Toronto, det var alltid the place to be in Canada då jag var liten, men så besökte jag Vancouver och bara wow!! Jag älskar Vancouver för att det är så pass mycket grönt och nära naturen fast att det är en så stor stad. Sedan har de inte någon motorväg inne i staden, utan det är väldigt fokuserat på natur och att behålla det! De har till exempel en väldigt stor park mitt inne i centrum som heter Stanley Park som är superduper fin med massa höga träd. Tyvärr har Kanada blivit mycket sämre de senaste tio åren under Trudeau (det är i alla fall min mening) större hemlöshet och sociala problem numera.. Men kommer alltid att älska Vancouver :)

Gjest winterchild
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Orlando 🏰

Anonymkode: ff832...f79

Har aldrig varit där, men de har Disney world eller hur? 🥰

Skrevet

Edinburgh her også 😀

Anonymkode: f3e1a...694

Skrevet

Nå har jeg bare vært rundtom på de mer vanlige turistdestinasjonene rundtom i verden, men Berlin tårner faktisk høyt opp på listen av favorittene. 

Den byen har ALT. 

Anonymkode: 0455b...3c5

• Liker 4
Gjest winterchild
Skrevet
Macro skrev (13 minutter siden):

Brnü kanskje🤔

Låter spännande, vart ligger det? :)

Gjest winterchild
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå har jeg bare vært rundtom på de mer vanlige turistdestinasjonene rundtom i verden, men Berlin tårner faktisk høyt opp på listen av favorittene. 

Den byen har ALT. 

Anonymkode: 0455b...3c5

Har bara varit i Berlin som veldig liten, alla säger att Berlin är sa nice som har varit där!! Får ta och åka dit, ligger inte så långt borta heller :)

Gjest Linny1111
Skrevet

Koselig at folk liker byen jeg bor i :D Selv digger jeg Tokyo og Singapore (men selvsagt også Edinburgh).

Skrevet

Jeg er ikke veldig bereist, men av byene jeg har vært i så utpeker Helsinki seg ♥️

Anonymkode: 1ae5f...823

Skrevet

Har bodd i flere millionbyer, i mange år. Hver gang vi drar på ferie, er det alltid storbyer. Vi vil ha så mye kultur og kaos på et så lite område som mulig. Jo flere folk, jo bedre, har vi erfart.

Derfor liker jeg byer som Tokyo, Shanghai, Hong Kong, Manila, Bangkok, og Singapore.

Tokyo er nok nummer 1.

Anonymkode: 81d93...3ae

• Nyttig 1
Skrevet

Elsker Dublin 😍 Galway er ganske høyt oppe den også.

Anonymkode: 88691...282

Gjest winterchild
Skrevet
Linny1111 skrev (33 minutter siden):

Koselig at folk liker byen jeg bor i :D Selv digger jeg Tokyo og Singapore (men selvsagt også Edinburgh).

Var bor du? 😍

Gjest winterchild
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er ikke veldig bereist, men av byene jeg har vært i så utpeker Helsinki seg ♥️

Anonymkode: 1ae5f...823

Coolt! Har aldrig varit där, men vill besöka:)

Gjest winterchild
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har bodd i flere millionbyer, i mange år. Hver gang vi drar på ferie, er det alltid storbyer. Vi vil ha så mye kultur og kaos på et så lite område som mulig. Jo flere folk, jo bedre, har vi erfart.

Derfor liker jeg byer som Tokyo, Shanghai, Hong Kong, Manila, Bangkok, og Singapore.

Tokyo er nok nummer 1.

Anonymkode: 81d93...3ae

Tokyo har jag hört så mye bra om!! Är människor så hygglige där som alle sier? :)

Gjest winterchild
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Elsker Dublin 😍 Galway er ganske høyt oppe den også.

Anonymkode: 88691...282

Dublin är awesome 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...