AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Del Skrevet 12. september Hva pleier du å vandre rundt i hjemme? Jeg har joggebukse og T-skjorte, prøver bruke det som er mest slitt for å spare penger. Men jeg føler meg litt daff og blir umotivert… Så derfor jeg lurer 🙈 Anonymkode: 71ab9...ffa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 12. september #2 Del Skrevet 12. september Ingenting til vanlig. Nattkjole eller kosebukse og tskjorte om jeg har besøk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #3 Del Skrevet 12. september Mest behagelige "jogge"buksa og en god utvaska tskjorte. Ullsokker. Hjemme skal jeg ha det bra og slappe av Anonymkode: 5f29b...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #4 Del Skrevet 12. september Det varierer gjennom året. Jeg går gjerne naken/i bare truse på sommerstid når det er varmt. Nattkjole og nattøy går også igjen. På vinteren blir det ofte lounge-set og superundertøy. Anonymkode: c0fae...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #5 Del Skrevet 12. september Som regel leggings og en lang topp/kjole, eller strømpebukse og kjole/skjørt + topp. Jeg klarer ikke gå i "dasse-klær", da føler jeg meg "dassete" selv. Jeg merket det spesielt under korona-nedstengingen. Da gikk jeg rundt i joggebukse støtt, og merket at det gjorde noe med humøret. Jeg får bedre humør og mer energi av å se "ordentlig" ut. Leggings er like behagelig som joggebukse, men ser litt bedre ut. Jeg bare orker ikke gå med jeans eller klær som strammer, så derfor mye kjoler og skjørt, og leggings + lang topp/minikjole. Anonymkode: a6b19...6d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #6 Del Skrevet 12. september Det samme som ute. Anonymkode: 0fba2...dc1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #7 Del Skrevet 12. september Sweatshirt og kosebukse, fordi det er behagelig og varmt 🥰 Anonymkode: 6c7b0...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 12. september #8 Del Skrevet 12. september Kjole, men dropper bhen. Er det kaldt så er det svart utvaska joggebukse med tilhørende hettejakke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #9 Del Skrevet 12. september Kjole eller tights/joggebukse og tskjorte/genser. Om vinteren går jeg mye i ullundertøy, så tar jeg andre klær utenpå det om jeg skal ut. Anonymkode: b523f...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 12. september #10 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva pleier du å vandre rundt i hjemme? Jeg har joggebukse og T-skjorte, prøver bruke det som er mest slitt for å spare penger. Men jeg føler meg litt daff og blir umotivert… Så derfor jeg lurer 🙈 Anonymkode: 71ab9...ffa Joggedress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #11 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva pleier du å vandre rundt i hjemme? Jeg har joggebukse og T-skjorte, prøver bruke det som er mest slitt for å spare penger. Men jeg føler meg litt daff og blir umotivert… Så derfor jeg lurer 🙈 Anonymkode: 71ab9...ffa Skjønner så godt hva du mener med daff og umotivert! Jeg har hatt en periode som arbeidsledig og derfor hjemmeværende. De dagene jeg kler meg bra og steller meg, er så mye bedre enn da dagene hvor jeg går i joggebukse og t-skjorte. Jeg er mer effektiv, mer glad, får bedre selvtillit, og dersom noen inviterer meg med ut på noe, er det et ja fra meg! Anbefales. Anonymkode: bd615...33d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. september #12 Del Skrevet 12. september (endret) Jeg bruker mye pyjamas bukse/sett, løse. Om vinteren bruker jeg gjerne joggebukse og hettegenser fra Janus i ull. Varme tøffler. Jeg fryser lett og liker å ha det lunt, varmt og komfortabelt. Det er det første jeg gjør når jeg kommer hjem- skifte til pysjbuksen og en deilig varm romslig genser. Men jeg føler aldri at humøret blir preget negativt av dette. Jeg er glad i å "pynte" meg når jeg går ut men det er noe ekstra å nyte den totale hygge opplevelsen av en regnfull kveld med pysjen eller daffe klær hjemme, lunt og godt. Og jeg orker ikke sitte på utstilling i mitt eget hjem hver kveld som om jeg forventer kongen på besøk.. Opplevelsen av egenverdi skifter ikke pga en pysjbukse, opplevelsen av komfort derimot.. Også er det praktisk med å ha et tydelig skille på uteklær og hjemmeklær. Både økonomisk og fordi jeg ikke ønsker å sitte i sofaen med de samme klærne jeg sitter på offentlig transport med f.eks. Endret 12. september av skreppamedleppa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #13 Del Skrevet 12. september Eier ikke joggebukse eller andre "daffe-klær" så her er det vanlige klær hver dag. Dongeribukse, genser, shorte, tshirt ect. Jeg liker å være velstelt, da føler jeg meg bra. Anonymkode: 06940...dcb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #14 Del Skrevet 12. september Joggebukse og t-skjorte, det slitteste jeg eier, ganske enkelt for å ikke slite ut tøy som passer utendørs. Jeg har ikke råd til nye klær, men finner noe på finn.no nå og da, men det er jo også brukt i varierende grad. Ofte dropper jeg truse også, men har raggsokker på beina hele året. Bh brukes kun utendørs, for har ikke råd til ny bh heller 😅 Jeg har barn og mann, og han trenger mer "ordentlige" klær til sin jobb, mens jeg kan dra på meg enkel jeans og t-skjorte på jobb. Barna vokser fort og det går hull, blir flekkete osv., så jeg prioriterer klær og sko til dem. Finner brukt til dem også, men stadig mindre ettersom de blir eldre. Det selges også ofte dyrt når det bikker str 10 år. Skal jeg være litt "sexy" for mannen, så blir nevnte joggebukse dratt langt oppi rumpa, så også kameltåa synes, ingen truse, og gjennomsiktig t-skjorte med dyp utringning, eventuelt kjole uten noe som helst under. Aldri bh. Han blir vill i blikket... OG jeg er komfortabel. To fluer i en smekk, fantastisk. Anonymkode: 99c5e...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12. september #15 Del Skrevet 12. september Nå for tiden er det en shorts og singlet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #16 Del Skrevet 12. september Myk bukse og t skjorte eller college genser. Jeg har småbarn og orker ikke gå i «finklær» da jeg ofte må rydde, vaske opp, gi mat og gjøre ting som gjør at jeg fort blir tilgriset 😅 i tillegg er det vanskelig å leke på gulvet med barna i f.eks jeans. Pynter meg heller når vi skal ut av huset Anonymkode: db637...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #17 Del Skrevet 12. september Komfortable løse klær, ting som er gode å gjøre husarbeid i. Skal jeg på butikk eller noe så skifter jeg bukse( hvis jeg er i god form, men det er en annen sak) og skifter tilbake til hjemmeklær med en gang jeg er hjemme igjen. Vil ikke slite unødig eller få flekker på de fine klærne mine. Dongeribukse hjemme er uaktuelt. Anonymkode: 6f04a...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #18 Del Skrevet 12. september Så godt å høre det er flere som meg! 😅 Følte meg litt bedre nå ❤️ ts Anonymkode: 71ab9...ffa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #19 Del Skrevet 12. september Sommer; korte shorts med snøring i livet + singlet, løse bomullskjoler. Alltid barbeint Vinter; sorte tights fra HM + singlett + løs strikkegenser/bomullsgenser, myke tøfler. Har også noen loungesett som brukes for sofa-kveld. Anonymkode: d0139...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #20 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Eier ikke joggebukse eller andre "daffe-klær" så her er det vanlige klær hver dag. Dongeribukse, genser, shorte, tshirt ect. Jeg liker å være velstelt, da føler jeg meg bra. Anonymkode: 06940...dcb Og jeg har ikke eid jeans siden jeg var student, da jeg ikke synes det er et pent plagg 😅 Anonymkode: d0139...4c2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå