AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Del Skrevet 12. september Søkte på en stilling hvor fristen var for 1,5 uke siden. En venninne søkte også på stillingen, og hun fikk mail i går om at hun ikke ble innkalt til intervju. Jeg har forøvrig ikke hørt noe enda, og har ikke fått mail. Sender de ut mail til kandidater som IKKE får komme på intervju før de eventuelt kaller inn? Skulle tro de sendte ut til alle som ikke ble valgt med videre samtidig.. håper virkelig jeg hører noe snart🤪 Anonymkode: 98dde...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Del Skrevet 12. september Du kan nok regne med tilsvarende mail som venninnen din fikk. Jeg har alltid fått innkalling til intervju enten samme dag fristen gikk ut, til senest tre dager etter. Anonymkode: 50f22...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #3 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan nok regne med tilsvarende mail som venninnen din fikk. Jeg har alltid fått innkalling til intervju enten samme dag fristen gikk ut, til senest tre dager etter. Anonymkode: 50f22...83c Jeg har aldri opplevd å bli innkalt til intervju før tidligst 1,5 uke etter søknadsfristen, så det tror jeg kanskje er vel optimistisk. Anonymkode: 98dde...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå